ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

με έμφαση στην ποιότητα
  • Συγγραφέας: Θ. Κριεμάδης, Ι. Θωμοπούλου
  • Έκδοση: 6082
  • Σελίδες: 263
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Επιλέξτε την κατηγορία στην οποία ανήκετε
€37 Φυσικά πρόσωπα
€37 Νομικά πρόσωπα
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

Περιγραφή


Στο έργο των Θ. Κριεμάδη και Ι. Θωμοπούλου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αποκωδικοποιούνται με τρόπο απλό και συνοπτικό εκείνες οι συνιστώσες που συνδράμουν στην αναδιάρθρωση και την αποτελεσματικότητα της διοίκησης σχολικής μονάδας σύμφωνα με τις νόρμες των σύγχρονων κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών και τεχνολογικών επιταγών. Επιπλέον, επιδιώκεται η παρουσίαση των πιο πρόσφατων εξελίξεων στον τομέα της Οργάνωσης και Διοίκησης των Σχολικών Μονάδων, έπειτα από ενδελεχή μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας, με αναφορές σε πολλές περιπτώσεις σε πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία στον ευρύ τομέα της ηγεσίας και της διοίκησης.

Το βιβλίο «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» διαιρείται συστηματικά σε επτά κεφάλαια που αναλύουν το κύριο θέμα του από όλες τις δυνατές πλευρές. Έτσι, εισαγωγικά επιχειρείται η αποτύπωση της υφιστάμενης εκπαιδευτικής κατάστασης στην Ελλάδα με βάση ένα Προσχέδιο Νόμου για την Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: «Πρώτα ο Μαθητής» - «Πρώτα η Σχολική Μονάδα» - «Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο», όπως τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 6.4.2011.

Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η σχολική αποτελεσματικότητα (school effectiveness). Ο ορισμός του αποτελεσματικού σχολείου είναι, κατά γενική ομολογία, σύμφωνα με την χαρακτηριστική διατύπωση των συγγραφέων, ένα θέμα ιδιαιτέρως πολύπλοκο, αφού κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί πολλαπλές και αντιφατικές απόψεις σχετικά με τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να περιλαμβάνονται στα θετικά αποτελέσματα των σχολείων.

Στη συνέχεια και στο πλαίσιο του δεύτερου κεφαλαίου δίδονται ο ορισμός και η τυπολογία της εκπαιδευτικής ηγεσίας, ενώ παρουσιάζεται το συμμετοχικό μοντέλο ηγεσίας. Έννοιες όπως η διδακτική – μορφωτική ηγεσία, η μετασχηματιστική ηγεσία, η ηθική ηγεσία κ.ο.κ. αποτελούν αντικείμενο της προβληματικής του παρόντος κεφαλαίου.

Περαιτέρω, στο τρίτο κεφάλαιο του εγχειριδίου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αναλύεται η έννοια του στρατηγικού προγραμματισμού, τα οφέλη του, η στρατηγική διατύπωση, εφαρμογή και αξιολόγηση και οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές.

Εξάλλου, στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνεται η δομικής σημασίας έννοια της ποιότητας στις σχολικές μονάδες υπό όλες τις πιθανές εκδοχές της (π.χ. ενσωμάτωση ποιότητας, σύστημα διαχείρισης, δημιουργία πολιτικής για την υγιεινή και την ασφάλεια, διοίκηση ολικής ποιότητας, πολιτική ποιότητας στη δημόσια εκπαίδευση κ.ο.κ.).

Στο πέμπτο κεφάλαιο εξετάζεται το ανθρώπινο δυναμικό και επισημαίνεται ότι η διοίκηση και ειδικότερα η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού στο ιδιαίτερο εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον των σχολικών μονάδων, ενέχει αξιοσημείωτο βάρος και αναμφισβήτητα υπερτερεί της διοίκησης των άλλων πόρων.

Επιπλέον, στο έκτο κεφάλαιο εξετάζεται η οικονομική διαχείριση υπό την έννοια του προϋπολογισμού, των μορφών του, της αναζήτησης των οικονομικών πόρων και της ανάπτυξης χορηγικών προτάσεων.

Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο του εγχειριδίου Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα παρουσιάζονται η διαχείριση των νέων τεχνολογιών και η επίδραση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα της εξέλιξης αυτής, η αξιολόγησή τους, η ανάλυση οφέλους και η διεθνής και ευρωπαϊκή εμπειρία.

Το έργο πλαισιώνουν και ενισχύουν ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία καθώς και δύο παραρτήματα με παραδείγματα από σχολεία του εξωτερικού που εφάρμοσαν συστήματα εκπαίδευσης που αναλύονται στα επιμέρους κεφάλαια.

Εν κατακλείδι το βιβλίο Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα απευθύνεται στα στελέχη διοίκησης των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων αλλά και στους δασκάλους και καθηγητές που φιλοδοξούν να ασκήσουν διοίκηση σύντομα και φυσικά στους φοιτητές-τριες, με την προσδοκία να κάνουν την θεωρία πράξη και να βελτιώσουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Σχετικά έργα

Δείτε ακόμα


ΕΚΔΟΣΕΙΣ | ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΓΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ | ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ E-LEARNING | ISO - 29990 | ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ | ΑΕ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ | ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ | ΕΤΑΙΡΙΕΣ (ΛΟΙΠΕΣ) | ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ | ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ | ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ | ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΣΥΝΕΔΡΙΑ | ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ | MOBILEAPPS | ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - MARITIME LAW STUDIES | ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ/ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ | ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ | ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ | ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ/ΕΤΗΣΙΟΙ ΤΟΜΟΙ | ΑΞΙΟΓΡΑΦΑ | ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ | ΝΟΜΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | QUALEX | ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ | ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ | ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ | ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | ΣΥΝΕΔΡΙΑ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΔΕΕ | ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ | ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ | ΕΦΑΔΠΟΛΔ | ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΔΙΚΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ | ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΘΠΔΔ | ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΣΔΔΑ | LEXLABS | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΠΟΙΝΔΙΚ | ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ | ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΚΩΔΙΚΕΣ | ΔΙΤΕ | ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ | COURSE PACKS | ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ & ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ | ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ & GDPR | ΠΕΡΔΙΚ | ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΣΕΠΗΣ | ΔΙΔ | ΣΠΟΥΔΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΔΙΚΑΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | ΘΕΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ & ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ | ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ & ΑΓΩΓΕΣ | ΕΥΡΔΙΚ | ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ | ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ | ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΛΕΞΙΚΑ | ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ | ΙΑΤΡΙΚΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ E-LEARNING | ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ | ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ | ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ ΑΠΘ | ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ | ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ | ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ | ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΡΚΥΡΑ - ECONOMIA | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ | ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ | ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ | ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ | ΙΣΤΟΡΙΑ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ | ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΝΑΥΤΙΚΟ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ) | ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ | ΝΕΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | VARIA | ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΙΟΝΙΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΘ | ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ | ΑΘΛΗΔΙΚ | ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ | ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΣΕΠΗΣ LEX COLORATA | ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ & GDPR | ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ | ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ & ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ | ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΝΑΥΤΙΚΟ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ) | ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ | BEST SELLERS | ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ | ΙΑΤΡΙΚΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | BEST SELLERS | ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ | ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΝΩΣΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ & GDPR | ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑ | ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ & ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ | ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ | ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ | ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ | ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | VARIA | ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ | ΙΑΤΡΙΚΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ | ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΘ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ | ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΙΝΙ | ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ | ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΚΠΑ | VARIA | ΜΙΚΡΑ ΒΗΜΑΤΑ - ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΡΟΜΟΙ | ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ | MASTERING PROGRAMS | TRAINING & CONSULTING | ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ | ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ONLINE OFFERS | ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ PARALEGAL |

Περιεχόμενα


ΠΡΟΛΟΓΟΣΣελ. IX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣΣελ. 1
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (school effectiveness)Σελ. 7
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΓΕΣΙΑΣελ. 27
ΕΙΣΑΓΩΓΗΣελ. 27
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣΣελ. 29
ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣΣελ. 33
Διδακτική - Μορφωτική Ηγεσία (Instructional Leadership)Σελ. 34
Μετασχηματιστική Ηγεσία (Transformational Leadership)Σελ. 34
Ηθική Ηγεσία (Moral Leadership)Σελ. 35
Συμμετοχική Ηγεσία (Participative Leadership) Σελ. 36
Τεχνοκρατική - Διοικητική Ηγεσία (Managerial Leadership)Σελ. 37
Μετα-μοντέρνα Ηγεσία (Post - modern Leadership)Σελ. 37
Διαπροσωπική Ηγεσία (Interpersonal Leadership)Σελ. 38
Ηγεσία Κατά Περίπτωση (Contingent Leadership)Σελ. 38
'Αλλοι Τύποι ΗγεσίαςΣελ. 39
Ηγεσία και Αριστεία (Leadership and Excellence)Σελ. 39
Οι τέσσερις δομές της ΗγεσίαςΣελ. 41
Στυλ ΗγεσίαςΣελ. 42
Στοιχεία της ΗγεσίαςΣελ. 43
ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΓΕΣΙΑΣΣελ. 43
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣΣελ. 53
ΕΙΣΑΓΩΓΗΣελ. 53
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣΣελ. 54
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣελ. 56
ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣΣελ. 58
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣελ. 59
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣελ. 59
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣελ. 60
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣελ. 69
ΕΙΣΑΓΩΓΗΣελ. 69
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣΣελ. 73
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΣΔΠ)Σελ. 75
1. Σύσταση Συμβουλευτικής ΕπιτροπήςΣελ. 76
2. Σύσταση Επιτροπών και Ομάδων Εργασίας της σχολικής μονάδαςΣελ. 77
3. Ο ρόλος και τα καθήκοντα του Διευθυντή της σχολικής μονάδαςΣελ. 78
4. Στρατηγικό Σχέδιο (Strategic Plan)Σελ. 80
5. Ετήσιο σχέδιο ανάπτυξης της σχολικής μονάδας (Annual Development Plan)Σελ. 81
6. Συνεχής βελτίωση των διαδικασιώνΣελ. 82
7. Πολιτική για τους γονείςΣελ. 83
8. Συμβόλαια μεταξύ σχολικής μονάδας - γονέων - μαθητώνΣελ. 84
9. Υποχρεώσεις εκπαιδευτικού προσωπικούΣελ. 85
10. Επιμόρφωση ανθρώπινου δυναμικούΣελ. 86
11. Ευρωπαϊκά ΠρογράμματαΣελ. 86
12. Επιτροπή διαχείρισης του εξοπλισμούΣελ. 87
13. Υγιεινή και ασφάλεια στη σχολική μονάδαΣελ. 87
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝΣελ. 87
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΙSO 9001:2000) ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣΣελ. 94
Γενικά Χαρακτηριστικά του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ)Σελ. 94
Διεργασίες της Σχολικής Μονάδας σύμφωνα με το ISO 9001:2000Σελ. 96
Φάσεις Εισαγωγής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ)Σελ. 97
Κύρια Οφέλη του Συστήματος Διαχείρισης ΠοιότηταςΣελ. 98
ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ «ISO 9001:2000» ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑΣελ. 99
Πεδίο ΔραστηριοτήτωνΣελ. 99
Πολιτική ΠοιότηταςΣελ. 100
ΔιαδικασίεςΣελ. 101
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣΣελ. 104
Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝΣελ. 110
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Αναγνωρίζοντας τη Συστημική τους Διάσταση)Σελ. 112
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣΣελ. 115
ΠΙΘΑΝΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣΣελ. 127
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣΣελ. 128
ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣΣελ. 130
ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑΣελ. 131
ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗΣελ. 132
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ DEMING ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣελ. 137
ΤA 14 ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ DEMINGΣελ. 139
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣΣελ. 148
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣελ. 153
ΤΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣΣελ. 156
1. ΗγεσίαΣελ. 156
2. Πολιτική και ΣτρατηγικήΣελ. 159
3. Διοίκηση Ανθρώπινου ΔυναμικούΣελ. 160
4. Πόροι και ΣυνεργασίεςΣελ. 162
5. ΔιεργασίεςΣελ. 165
6. Αποτελέσματα ικανοποίησης αποδεκτώνΣελ. 167
7. Αποτελέσματα ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού της σχολικής μονάδαςΣελ. 169
8. Επιπτώσεις στην κοινωνίαΣελ. 170
9. Αποτελέσματα οργανωσιακής επίδοσηςΣελ. 172
ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (Κ.Π.Α)Σελ. 173
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟΣελ. 177
ΕΙΣΑΓΩΓΗΣελ. 177
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣελ. 179
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣελ. 191
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣΣελ. 191
ΜΟΡΦΕΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣελ. 191
Γραμμικός Προϋπολογισμός Στοιχείων (Line - Item Budgeting)Σελ. 192
Προϋπολογισμός Απόδοσης (Performance Budgeting)Σελ. 192
Ο Προϋπολογισμός βάσει Σχεδιασμού και Προγραμματισμού - (Planning - Programming - Budgeting)Σελ. 193
Προϋπολογισμός από μηδενική βάση (Zero - based Budgeting)Σελ. 193
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝΣελ. 194
ΧορηγίεςΣελ. 194
ΟρισμόςΣελ. 194
Αναζήτηση δυνητικών χορηγώνΣελ. 195
Αναγνώριση των αναγκών των χορηγώνΣελ. 195
Διαδικασία ανάπτυξης χορηγικών προτάσεωνΣελ. 197
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΟΡΗΓΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝΣελ. 197
Περιγραφή του χορηγούμενου φορέα (οργανισμού ή γεγονότος)Σελ. 197
Στόχοι της χορηγικής πρότασης και συσχέτισή τους με τις ανάγκες των χορηγώνΣελ. 198
Χορηγικά πακέταΣελ. 199
Τιμολόγηση της χορηγικής πρότασηςΣελ. 199
Προετοιμασία της χορηγικής πρότασηςΣελ. 200
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝΣελ. 201
ΕΙΣΑΓΩΓΗΣελ. 201
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣελ. 201
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (Distance learning)Σελ. 204
Ηλεκτρονική εκπαίδευση - μάθηση (e- learning)Σελ. 205
Εκπαίδευση βασιζόμενη στο διαδίκτυο (Web Based Training)Σελ. 207
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΣελ. 207
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΣελ. 210
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣελ. 211
ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΦΕΛΟΥΣΣελ. 211
ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣελ. 212
ΑμερικήΣελ. 212
ΕυρώπηΣελ. 213
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑΣελ. 215
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣελ. 217
1. ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣελ. 217
2. ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣελ. 231
3. ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝΣελ. 232
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Η Περίπτωση του Σχολείου Pen y Dre High School στο Ηνωμένο ΒασίλειοΣελ. 235
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο Dell Primary School στο Ηνωμένο Βασίλειο Σελ. 245




Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.