ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
- Συγγραφέας: Κ. Σαββαΐδου
- Έκδοση: 17189
- Σελίδες: 600
Επιλέξτε την κατηγορία στην οποία ανήκετε
€74 Φυσικά πρόσωπα
€74 Νομικά πρόσωπα
€74 Φυσικά πρόσωπα
€74 Νομικά πρόσωπα
Περιγραφή
Η παρούσα μονογραφία πραγματεύεται με τρόπο εμπεριστατωμένο και συστηματικό τις βασικές παραμέτρους της έννοιας της οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ, με αναλυτική παρουσίαση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τα έσοδα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Έμφαση δίδεται στα ζητήματα της τοπικής φορολόγησης και του δημοσιονομικού ελέγχου της οικονομικής διαχείρισης, με ταυτόχρονη πλήρη παρουσίαση της σχετικής νομολογίας των Δικαστηρίων, ενώ παράλληλα επιχειρείται με επιτυχία και η ανάδειξη των πρακτικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ΟΤΑ. Το έργο εμπλουτίζεται με πλούσια βιβλιογραφία (ελληνική και ξενόγλωσση), κατάλογο νομολογίας, καθώς και Παράρτημα με τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη παρουσίαση του σύνθετου ζητήματος της αυτοτέλειας της οικονομικής διαχείρισης των ΟΤΑ και των μέσων πραγμάτωσής της, η οποία μπορεί να αποτελέσει ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο αφενός για τη Διοίκηση, προς την κατεύθυνση της δημιουργίας μιας ισχυρής Τοπικής Αυτοδιοίκησης με δυναμικούς πόρους και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές, αφετέρου και για τους αιρετούς, καθώς και για κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται για τα εν λόγω ζητήματα, με γνώμονα την ενθάρρυνση του κοινωνικού ελέγχου των οικονομικών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Αγοράζονται συχνά μαζί
Σχετικά έργα
Δείτε ακόμα
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
|
ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΓΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ
|
ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
|
ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ E-LEARNING
|
ISO - 29990
|
ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
|
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
|
ΑΕ
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
|
ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
|
ΕΤΑΙΡΙΕΣ (ΛΟΙΠΕΣ)
|
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
|
ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
|
ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
|
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΣΥΝΕΔΡΙΑ
|
ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
|
MOBILEAPPS
|
ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - MARITIME LAW STUDIES
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ/ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
|
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
|
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ
|
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ/ΕΤΗΣΙΟΙ ΤΟΜΟΙ
|
ΑΞΙΟΓΡΑΦΑ
|
ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
|
ΝΟΜΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
QUALEX
|
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
|
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
|
ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
|
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
|
ΣΥΝΕΔΡΙΑ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
|
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΔΕΕ
|
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ
|
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
|
ΕΦΑΔΠΟΛΔ
|
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΘΠΔΔ
|
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΣΔΔΑ
|
LEXLABS
|
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΠΟΙΝΔΙΚ
|
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ
|
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΚΩΔΙΚΕΣ
|
ΔΙΤΕ
|
ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
|
COURSE PACKS
|
ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
|
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ & ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
|
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ & GDPR
|
ΠΕΡΔΙΚ
|
ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΣΕΠΗΣ
|
ΔΙΔ
|
ΣΠΟΥΔΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
|
ΘΕΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ & ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ & ΑΓΩΓΕΣ
|
ΕΥΡΔΙΚ
|
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
|
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΛΕΞΙΚΑ
|
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ
|
ΙΑΤΡΙΚΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ E-LEARNING
|
ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|
ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
|
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ
|
ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ ΑΠΘ
|
ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
|
ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
|
ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
|
ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
|
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ
|
ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΡΚΥΡΑ - ECONOMIA
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
|
ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
|
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
|
ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
|
ΙΣΤΟΡΙΑ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΝΑΥΤΙΚΟ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ)
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
|
ΝΕΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
VARIA
|
ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΙΟΝΙΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΘ
|
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ
|
ΑΘΛΗΔΙΚ
|
ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
|
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
|
ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΣΕΠΗΣ LEX COLORATA
|
ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ & GDPR
|
ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
|
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
|
ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ & ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΝΑΥΤΙΚΟ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ)
|
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
|
BEST SELLERS
|
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
|
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
|
ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
ΙΑΤΡΙΚΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
BEST SELLERS
|
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΝΩΣΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ & GDPR
|
ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑ
|
ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ & ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
|
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
|
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ - ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
|
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
VARIA
|
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
|
ΙΑΤΡΙΚΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΘ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
|
ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
|
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΙΝΙ
|
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
|
ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΚΠΑ
|
VARIA
|
ΜΙΚΡΑ ΒΗΜΑΤΑ - ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΡΟΜΟΙ
|
ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
|
MASTERING PROGRAMS
|
TRAINING & CONSULTING
|
ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ
|
ΕΜΠΟΡΙΚΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
|
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ONLINE OFFERS
|
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ PARALEGAL
|
Περιεχόμενα
ΠΡΟΛΟΓΟΣ | Σελ. ΙΧ |
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ | Σελ. ΧΙ |
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ | Σελ. XXXIII |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ | Σελ. 1 |
ΜΕΡΟΣ Α' Η έννοια της οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ | |
Κεφάλαιο 1 Οι προϋποθέσεις ύπαρξης οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ | Σελ. 8 |
1.1. Η μεταφορά πόρων στους ΟΤΑ για την άσκηση των μεταβιβασθέντων σε αυτούς αρμοδιοτήτων | Σελ. 8 |
1.2. Η διατήρηση των μεταφερθέντων στην τοπική αυτοδιοίκηση πόρων και η μη κατάργηση ή ο περιορισμός τους στο μέλλον | Σελ. 12 |
1.3. Η ύπαρξη ιδίων πόρων της τοπικής αυτοδιοίκησης | Σελ. 15 |
Κεφάλαιο 2 Η μέτρηση της οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ | Σελ. 16 |
Κεφάλαιο 3 Η λήψη μέτρων εξισορρόπησης ως παράγοντας διασφάλισης της αρχής της ισότητας μεταξύ των ΟΤΑ | Σελ. 17 |
ΜΕΡΟΣ Β' Τα έσοδα των ΟΤΑ | |
I. Τα έσοδα των ΟΤΑ α' βαθμού (Δήμων και Κοινοτήτων) | Σελ. 19 |
Κεφάλαιο 1 Έσοδα από αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των ΟΤΑ | Σελ. 21 |
1.1. Μισθώματα | Σελ. 21 |
1.2. Έσοδα από εκμετάλλευση εδάφους ακίνητης περιουσίας και κοινόχρηστων χώρων | Σελ. 22 |
Κεφάλαιο 2 Έσοδα από αξιοποίηση της κινητής περιουσίας των ΟΤΑ | Σελ. 23 |
2.1. Τόκοι κεφαλαίων | Σελ. 23 |
2.2. Έσοδα από δημοτικές επιχειρήσεις | Σελ. 23 |
2.3. Έσοδα από μισθώματα | Σελ. 24 |
Κεφάλαιο 3 Έσοδα από ανταποδοτικά τέλη και δικαιώματα | Σελ. 24 |
3.1. Ορισμός των ανταποδοτικών τελών και διάκριση τους από άλλες κατηγορίες οικονομικών βαρών | Σελ. 24 |
3.2. Κριτήρια για τον χαρακτηρισμό ορισμένου οικονομικού βάρους ως ανταποδοτικού τέλους | Σελ. 25 |
3.3. Διαδικασία επιβολής ανταποδοτικών τελών | Σελ. 33 |
3.3.1. Συνταγματικότητα της διάταξης περί επιβολής ανταποδοτικών τελών με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου | Σελ. 33 |
3.3.2. Δημοσίευση των αποφάσεων περί επιβολής ανταποδοτικών τελών | Σελ. 34 |
3.3.3. Έλεγχος νομιμότητας των πράξεων επιβολής τελών από το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας | Σελ. 37 |
3.4. Η αμφισβήτηση της νομιμότητας της απόφασης περί επιβολής ανταποδοτικών τελών | Σελ. 39 |
3.5. Η διάθεση των εσόδων από ανταποδοτικά τέλη | Σελ. 42 |
3.6. Παρουσίαση ορισμένων ανταποδοτικών τελών | Σελ. 43 |
3.6.1. Τέλη επί των εσόδων επιτηδευματιών | Σελ. 44 |
3.6.1.1. Τέλος διαμονής παρεπιδημούντων | Σελ. 44 |
3.6.1.2. Τέλος επί των ακαθάριστων εσόδων κέντρων διασκέδασης και συναφών καταστημάτων | Σελ. 46 |
3.6.2. Δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού | Σελ. 53 |
3.6.3. Τέλος ακίνητης περιουσίας | Σελ. 55 |
3.6.4. Τέλος χρήσης κοινόχρηστων χώρων | Σελ. 58 |
3.6.4.1. Γενικά | Σελ. 58 |
3.6.4.2. Διαδικασία για τη χορήγηση άδειας παραχώρησης χρήσης κοινόχρηστου χώρου | Σελ. 59 |
3.6.5. Τέλη ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης | Σελ. 60 |
3.6.6. Δημοτικό τέλος διαφήμισης | Σελ. 62 |
3.6.6.1. Διαφημίσεις που υπάγονται σε δημοτικό τέλος διαφήμισης | Σελ. 62 |
3.6.6.2. Διαδικασία υπολογισμού και απόδοσης του τέλους διαφήμισης | Σελ. 71 |
3.6.6.3. Συνέπειες μη καταβολής του τέλους διαφήμισης | Σελ. 73 |
3.6.7. Τέλος επί των αδειών οικοδομής | Σελ. 74 |
3.6.8. Ειδικό τέλος ανανεώσιμων πηγών ενέργειας | Σελ. 75 |
3.6.9. Ειδικό τέλος λατομικών προϊόντων | Σελ. 76 |
3.6.10. Τέλος ελεγχόμενης στάθμευσης | Σελ. 77 |
3.6.11. Τέλη για την εκτέλεση έργων και προγραμμάτων προστασίας περιβάλλοντος | Σελ. 77 |
3.6.12. Τέλη και δικαιώματα χρήσης κτημάτων, έργων και υπηρεσιών | Σελ. 78 |
3.6.13. Τέλος διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων με παιγνιόχαρτα | Σελ. 79 |
3.6.14. Τέλος αναπαραγωγής εγγράφων - τευχών δημοπρασιών | Σελ. 81 |
3.6.15. Τοπικά δυνητικά ανταποδοτικά τέλη | Σελ. 81 |
3.6.16. Δημοτικό τέλος υπέρ δήμων, στην περιφέρεια των οποίων λειτουργούν λιμάνια, για τα οχήματα που επιβιβάζονται σε πλοία για λιμάνια του εξωτερικού - Τέλος επί των οχημάτων υπέρ του δήμου Βόλου | Σελ. 83 |
3.6.17. Δικαιώματα και τέλη χρήσης δημοτικών κοιμητηρίων | Σελ. 85 |
3.6.18. Δικαιώματα χρήσης δημοτικών σφαγείων | Σελ. 85 |
3.6.19. Δικαιώματα εμπορίας πόσιμων υδάτων | Σελ. 86 |
Κεφάλαιο 4 Έσοδα από δημοτική φορολογία | Σελ. 88 |
4.1. Ιστορική αναδρομή της δημοτικής φορολογίας | Σελ. 88 |
4.2. Οι συνταγματικές φορολογικές αρχές που εφαρμόζονται σε περίπτωση επιβολής δημοτικής φορολογίας | Σελ. 89 |
4.2.1. Η αρχή της νομιμότητας του φόρου και η φορολογική αποκέντρωση | Σελ. 89 |
4.2.2. Η αρχή της φορολογικής ισότητας | Σελ. 93 |
4.2.3. Η αρχή της απαγόρευσης της αναδρομικότητας των φορολογικών νόμων | Σελ. 98 |
4.3. Παρουσίαση δημοτικών φόρων | Σελ. 101 |
4.3.1. Φόρος ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων | Σελ. 101 |
4.3.2. Φόρος ζύθου | Σελ. 103 |
4.3.3. Δημοτικός φόρος Δωδεκανήσου | Σελ. 105 |
4.3.4. Φόρος Ακίνητης Περιουσίας | Σελ. 108 |
4.3.5. Φόρος ακάλυπτων χώρων | Σελ. 109 |
4.4. Απαλλαγή από τη δημοτική φορολογία | Σελ. 110 |
4.5. Οι προτάσεις για την αναμόρφωση του τοπικού φορολογικού συστήματος | Σελ. 111 |
4.5.1. Η απλοποίηση του ισχύοντος τοπικού φορολογικού συστήματος με την κατάργηση ή τη συγχώνευση ορισμένων φόρων και τη χορήγηση στους ΟΤΑ της δυνατότητας διακύμανσης του φορολογικού συντελεστή | Σελ. 111 |
4.5.2. Η επιβολή νέων φόρων για τη χρηματοδότηση της τοπικής αυτοδιοίκησης | Σελ. 113 |
4.5.2.1. Οι αρχές της τοπικής φορολογίας που πρέπει να διέπουν την εκχώρηση φορολογικών εσόδων στην τοπική αυτοδιοίκηση | Σελ. 113 |
4.5.2.2. Η επιβολή νέων φόρων | Σελ. 117 |
4.5.2.2.1. Η επιβολή φόρου ακίνητης περιουσίας | Σελ. 117 |
4.5.2.2.2. Η επιβολή φόρου εισοδήματος | Σελ. 118 |
4.5.2.2.3. Η εισαγωγή ενός ενιαίου τοπικού φόρου | Σελ. 118 |
4.5.3. Η διεύρυνση της φορολογικής βάσης των τοπικών φόρων | Σελ. 120 |
4.5.4. Η χρηματοδότηση της τοπικής αυτοδιοίκησης από άλλα μη φορολογικά έσοδα | Σελ. 121 |
Κεφάλαιο 5 Έσοδα από εισφορές | Σελ. 122 |
5.1. Εισφορά σε χρήμα λόγω ένταξης ή επέκτασης πολεοδομικών σχεδίων | Σελ. 122 |
5.2. Εισφορά μετατροπής γης σε χρήμα | Σελ. 123 |
Κεφάλαιο 6 Έσοδα από επιχορηγήσεις | Σελ. 123 |
6.1. Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι | Σελ. 123 |
6.1.1. Οι πηγές των ΚΑΠ | Σελ. 123 |
6.1.2. Τα κριτήρια κατανομής των ΚΑΠ | Σελ. 125 |
6.1.3. Η απόδοση των ΚΑΠ στους ΟΤΑ | Σελ. 126 |
6.2. Συλλογική Απόφαση Τοπικής Αυτοδιοίκησης | Σελ. 127 |
6.2.1. Οι πηγές της ΣΑΤΑ | Σελ. 128 |
6.2.2. Τα κριτήρια κατανομής της ΣΑΤΑ | Σελ. 128 |
6.3. Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΕΠΤΑ» | Σελ. 129 |
6.4. Πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ» | Σελ. 130 |
Κεφάλαιο 7 Έσοδα από πρόστιμα | Σελ. 131 |
7.1. Έσοδα από πρόστιμα για παραβάσεις φορολογικών διατάξεων | Σελ. 132 |
7.2. Έσοδα από την επιβολή λοιπών προστίμων | Σελ. 132 |
Κεφάλαιο 8 Έσοδα από παράβολα | Σελ. 134 |
8.1. Έσοδα από παράβολα αδειών παραμονής αλλοδαπών | Σελ. 134 |
8.2. Έσοδα από παράβολα χορήγησης αδειών λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος | Σελ. 135 |
8.3. Έσοδα από παράβολα χορήγησης αδειών λειτουργίας μουσικής | Σελ. 135 |
8.4. Έσοδα από παράβολα τέλεσης πολιτικών γάμων | Σελ. 136 |
8.5. Έσοδα από παράβολα πλειστηριασμών | Σελ. 136 |
8.6. Έσοδα από παράβολα τμηματικής καταβολής χρεών | Σελ. 137 |
Κεφάλαιο 9 Λοιπά Έσοδα | Σελ. 137 |
9.1. Έσοδα από τη σύναψη συμβάσεων | Σελ. 137 |
9.1.1. Έσοδα από τη σύναψη προγραμματικών συμβάσεων | Σελ. 137 |
9.1.2. Έσοδα συμβάσεων διαδημοτικής συνεργασίας | Σελ. 139 |
9.1.3. Έσοδα συμβάσεων συνεργασίας των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης (άρθρου 223 του ΚΔΔ) | Σελ. 140 |
9.2. Έσοδα από κατασκευή, επισκευή και συντήρηση οδών και πεζοδρομίων | Σελ. 140 |
9.3. Εφάπαξ ειδική εισφορά για τη δημιουργία κοινόχρηστων χώρων | Σελ. 141 |
II. Έσοδα των ΟΤΑ β' βαθμού (Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων) | Σελ. 143 |
Κεφάλαιο 1 Έσοδα από θεσμοθετημένους πόρους (ΚΑΠ) | Σελ. 144 |
Κεφάλαιο 2 Ίδιοι πόροι | Σελ. 146 |
Κεφάλαιο 3 Δυνητικά έσοδα | Σελ. 148 |
Κεφάλαιο 4 Έκτακτα έσοδα | Σελ. 149 |
Κεφάλαιο 5 Βεβαίωση και είσπραξη των εσόδων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων | Σελ. 149 |
ΜΕΡΟΣ Γ' Ο προϋπολογισμός των ΟΤΑ | |
I. Ο προϋπολογισμός των ΟΤΑ α' βαθμού (Δήμων και Κοινοτήτων) | Σελ. 151 |
Κεφάλαιο 1 Διαδικασίες για τη σύνταξη, την ψήφιση, τον έλεγχο, την εκτέλεση την αναμόρφωση και την ισχύ του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 151 |
1.1. Σύνταξη και ψήφιση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ α' βαθμού | Σελ. 152 |
1.2. Ο έλεγχος του προϋπολογισμού των ΟΤΑ από το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας | Σελ. 154 |
1.3. Η εκτέλεση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ και η διάθεση των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων | Σελ. 156 |
1.4. Η αναμόρφωση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 158 |
1.5. Η ισχύς του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 159 |
Κεφάλαιο 2 Οι βασικές αρχές που διέπουν την κατάρτιση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 160 |
2.1. Η αρχή του ενιαυσίου | Σελ. 161 |
2.2. Η αρχή της καθολικότητας | Σελ. 161 |
2.3. Η αρχή της ενότητας | Σελ. 162 |
2.4. Η αρχή της ειδικεύσεως ή ειδικότητας των πιστώσεων | Σελ. 162 |
2.5. Η αρχή της ακρίβειας ή της ειλικρίνειας | Σελ. 162 |
2.6. Η αρχή της προβλεψιμότητας | Σελ. 164 |
2.7. Η αρχή του ισοσκελισμού | Σελ. 165 |
2.8. Η αρχή της δημοσιότητας | Σελ. 165 |
2.9. Η αρχή της χρηστής ή της φειδωλής διαχείρισης | Σελ. 166 |
Kεφάλαιο 3 Ο τύπος του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 167 |
ΙΙ. Ο προϋπολογισμός των ΟΤΑ β' βαθμού (Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων) | Σελ. 168 |
Κεφάλαιο 1 Διαδικασίες για τη σύνταξη, την ψήφιση, την αξιολόγηση, την ισχύ και την αναμόρφωση του προϋπολογισμού των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων | Σελ. 168 |
1.1. Σύνταξη και ψήφιση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 168 |
1.2. Η αξιολόγηση του προϋπολογισμού των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών | Σελ. 170 |
1.3. Η αναμόρφωση του προϋπολογισμού των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων | Σελ. 171 |
1.4. Η ισχύς του προϋπολογισμού | Σελ. 171 |
Κεφάλαιο 2 Οι βασικές αρχές που διέπουν την κατάρτιση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 172 |
2.1. Οι βασικοί στόχοι κατάρτισης του προϋπολογισμού | Σελ. 172 |
2.2. Ο σχεδιασμός τριετούς προϋπολογισμού | Σελ. 173 |
ΜΕΡΟΣ Δ' Η εκτέλεση του προϋπολογισμού των ΟΤΑ α' βαθμού | |
Κεφάλαιο 1 Ταμειακή υπηρεσία | Σελ. 175 |
1.1. Σύσταση της ταμειακής υπηρεσίας | Σελ. 175 |
1.1.1. Υποχρεωτική σύσταση ταμειακής υπηρεσίας | Σελ. 176 |
1.1.2. Διαδικασία σύστασης της ταμειακής υπηρεσίας | Σελ. 177 |
1.2. Στελέχωση της ταμιακής υπηρεσίας | Σελ. 177 |
1.3. Διάρθρωση και οργάνωση της ταμιακής υπηρεσίας | Σελ. 178 |
Κεφάλαιο 2 Βεβαίωση εσόδων των ΟΤΑ | Σελ. 179 |
Κεφάλαιο 3 Είσπραξη εσόδων των ΟΤΑ | Σελ. 181 |
3.1. Νομοθετικές διατάξεις που διέπουν την είσπραξη - Εφαρμογή του ΚΕΔΕ | Σελ. 182 |
3.2. Διαδικασία είσπραξης | Σελ. 183 |
3.3. Συνείσπραξη εσόδων των ΟΤΑ με έσοδα άλλων φορέων | Σελ. 185 |
3.4. Καταβολή χρεών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 187 |
3.4.1. Κανόνες πίστωσης της καταβολής οφειλών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 187 |
3.4.2. Τρόπος καταβολής χρεών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 188 |
3.4.2.1.Καταβολή με χρήματα (επιταγές ή με μετρητά) | Σελ. 188 |
3.4.2.2. Συμψηφισμός απαιτήσεων και οφειλών | Σελ. 189 |
3.4.3. Διευκολύνσεις τμηματικής καταβολής των οφειλών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 191 |
3.4.3.1. Πεδίο εφαρμογής - Είδος οφειλών για τις οποίες επιτρέπεται η χορήγηση δόσεων | Σελ. 192 |
3.4.3.2. Διαδικασία χορήγησης της διευκόλυνσης τμηματικής καταβολής οφειλών | Σελ. 192 |
3.4.3.3. Συνέπειες χορήγησης της διευκόλυνσης τμηματικής καταβολής οφειλών | Σελ. 195 |
3.4.4. Ρύθμιση οφειλών από δημοτικά τέλη, φόρους, εισφορές κ.λπ. | Σελ. 195 |
3.4.4.1. Ρύθμιση οφειλών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 195 |
3.4.4.2. Δυνατότητα περαίωσης φορολογικών διαφορών, για τις οποίες εκκρεμούν ασκηθείσες προσφυγές ενώπιον των διοικητικών πρωτοδικείων | Σελ. 198 |
3.5. Είσπραξη των οφειλών προς τους ΟΤΑ σε περίπτωση μη οικειοθελούς πληρωμής τους από τους οφειλέτες | Σελ. 202 |
3.5.1. Μέτρα εξαναγκασμού των οφειλετών των ΟΤΑ | Σελ. 202 |
3.5.1.1. Δέσμευση Αποδεικτικού Φορολογικής Ενημερότητας | Σελ. 202 |
3.5.1.2. Μη χορήγηση αδειών από Δήμους | Σελ. 203 |
3.5.1.3. Μη αναγνώριση δαπάνης διαφήμισης | Σελ. 203 |
3.5.1.4. Απαγόρευση σύνταξης συμβολαιογραφικής πράξης μεταβίβασης ακινήτων | Σελ. 204 |
3.5.1.5. Διακοπή του ρεύματος από τη ΔΕΗ | Σελ. 206 |
3.5.1.6. Κώλυμα και ασυμβίβαστο εκλογιμότητας των οφειλετών των ΟΤΑ | Σελ. 206 |
3.5.1.7. Προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής | Σελ. 209 |
3.5.1.7.1. Διαδικασία επιβολής προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής | Σελ. 209 |
3.5.1.7.2. Απαλλαγή από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής | Σελ. 210 |
3.5.1.8. Επιβολή προστίμων | Σελ. 211 |
3.5.2. Αναγκαστική εκτέλεση προς είσπραξη οφειλών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 212 |
3.5.2.1. Απαρίθμηση των μέτρων διοικητικής εκτέλεσης | Σελ. 213 |
3.5.2.1.1. Επιβολή κατάσχεσης στην (κινητή ή ακίνητη) περιουσία των οφειλετών των ΟΤΑ | Σελ. 214 |
3.5.2.1.1.2. Η διαδικασία της κατάσχεσης | Σελ. 214 |
3.5.2.1.1.2. Η διενέργεια πλειστηριασμού | Σελ. 215 |
3.5.2.1.2. Επιβολή κατάσχεσης κινητών εις χείρας τρίτων | Σελ. 217 |
3.5.2.1.2.1. Οι συνέπειες της μη υποβολής δήλωσης του τρίτου, εις χείρας του οποίου επιβλήθηκε η κατάσχεση | Σελ. 218 |
3.5.2.1.2.2. Ακατάσχετο ποσό μισθών και συντάξεων | Σελ. 219 |
3.5.2.1.2. Επιβολή προσωπικής κράτησης του οφειλέτη | Σελ. 220 |
3.5.2.1.2.1. Οι προϋποθέσεις και οι περιορισμοί επιβολής της προσωπικής κράτησης | Σελ. 221 |
3.5.2.1.2.2. Διαδικασία επιβολής της προσωπικής κράτησης | Σελ. 222 |
3.5.2.1.2.3. Η συνταγματικότητα του μέτρου της προσωπικής κράτησης | Σελ. 222 |
3.5.2.1.2.4. Η άμυνα του οφειλέτη σε περίπτωση επιβολής προσωπικής κράτησης | Σελ. 228 |
3.5.2.1.2.4.1. Αντιρρήσεις κατά την σύλληψη | Σελ. 228 |
3.5.2.1.2.4.2. Αίτηση απόλυσης του κρατουμένου | Σελ. 229 |
3.5.2.1.2.4.3. Αίτηση προσωρινής αναστολής του μέτρου | Σελ. 230 |
3.5.2.1.2.4.4. Αμφισβήτηση για την εκτέλεση της προσωπικής κράτησης | Σελ. 230 |
2.5.2.2. Η άμυνα του οφειλέτη των ΟΤΑ | Σελ. 230 |
3.5.2.3. Η αποτελεσματικότητα των αναγκαστικών μέτρων είσπραξης | Σελ. 231 |
3.6. Το ποινικό αδίκημα της μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο | Σελ. 233 |
3.7. Διαγραφή χρεών προς τους ΟΤΑ | Σελ. 233 |
3.8. Παραγραφή απαιτήσεων των ΟΤΑ | Σελ. 234 |
3.8.1. Χρόνος παραγραφής | Σελ. 235 |
3.8.2. Διακοπή της παραγραφής | Σελ. 235 |
3.8.3. Αναστολή της παραγραφής | Σελ. 237 |
3.8.4. Συνέπειες της συμπλήρωσης του χρόνου παραγραφής | Σελ. 237 |
3.9. Έντοκη κατάθεση εσόδων των ΟΤΑ | Σελ. 238 |
3.10. Επιστροφή αχρεωστήτως εισπραχθέντων | Σελ. 239 |
Κεφάλαιο 4 Δικονομικά ζητήματα για την επίλυση των (φορολογικών) διαφορών μεταξύ των ΟΤΑ και των δημοτών (φορολογουμένων) | Σελ. 240 |
4.1. Συμβιβαστική επίλυση των φορολογικών διαφορών | Σελ. 240 |
4.2. Η τακτική δικαστική προστασία | Σελ. 243 |
4.2.1. Η άσκηση προσφυγής | Σελ. 243 |
4.2.1.1. Η φύση των προσβαλλόμενων με την προσφυγή πράξεων | Σελ. 243 |
4.2.1.2. Αρμόδια δικαστήρια για την εκδίκαση της προσφυγής | Σελ. 244 |
4.2.1.3. Κατάθεση της προσφυγής | Σελ. 245 |
4.2.1.4. Προθεσμία άσκησης της προσφυγής | Σελ. 248 |
4.2.1.5. Ανασταλτικό αποτέλεσμα της προσφυγής | Σελ. 248 |
4.2.2. Ένδικα μέσα | Σελ. 249 |
4.2.2.1. Η έφεση | Σελ. 249 |
4.2.2.1.1. Αρμόδια δικαστήρια για την εκδίκαση της έφεσης | Σελ. 250 |
4.2.2.1.2. Υποκείμενες σε έφεση αποφάσεις | Σελ. 251 |
4.2.2.1.3. Δικαίωμα έφεσης | Σελ. 256 |
4.2.2.1.4. Προθεσμία για την άσκηση έφεσης | Σελ. 256 |
4.2.2.1.5. Περιεχόμενο του δικογράφου και λόγοι της έφεσης | Σελ. 258 |
4.4.1.6. Παράβολο για την άσκηση έφεσης | Σελ. 261 |
4.2.2.1.7. Οι συνέπειες της έφεσης | Σελ. 268 |
4.2.2.1.7.1. Το ανασταλτικό αποτέλεσμα | Σελ. 268 |
4.2.2.1.7.2. Το μεταβιβαστικό αποτέλεσμα | Σελ. 269 |
4.2.2.1.7.3. Το επικοινωτικό αποτέλεσμα | Σελ. 272 |
4.2.2.1.8. Η απόφαση επί της έφεσης | Σελ. 272 |
4.2.2.2. Η άσκηση αναίρεσης | Σελ. 274 |
4.3. Προσωρινή δικαστική προστασία: αίτηση αναστολής εκτέλεσης | Σελ. 279 |
Κεφάλαιο 5 Πληρωμή δαπανών των ΟΤΑ | Σελ. 286 |
5.1. Η δημοσιολογιστική διαδικασία για τη διενέργεια των δημοσίων δαπανών | Σελ. 287 |
5.2. Διαδικασία πληρωμής των δαπανών των ΟΤΑ | Σελ. 289 |
5.2.1. Εντάλματα πληρωμής | Σελ. 289 |
5.2.2. Εντάλματα προπληρωμής | Σελ. 291 |
5.2.3. Προπληρωμές | Σελ. 291 |
5.2.4. Πάγια προκαταβολή | Σελ. 292 |
5.3. Η πράξη θεωρήσεως ή μη του χρηματικού εντάλματος πληρωμής | Σελ. 294 |
5.4. Νομιμοποίηση των δικαιούχων για την είσπραξη των απαιτήσεων κατά των ΟΤΑ (δικαιολογητικά για την πληρωμή των δαπανών) | Σελ. 296 |
5.4.1. Φυσικά πρόσωπα | Σελ. 297 |
5.4.2. Εταιρίες | Σελ. 299 |
5.4.3. ΝΠΔΔ και Υπηρεσίες του Δημοσίου | Σελ. 300 |
5.4.4. Σχολικές Επιτροπές | Σελ. 301 |
5.4.5. Γεωργικοί και αγροτικοί συνεταιρισμοί και ενώσεις αγροτικών συνεταιρισμών | Σελ. 301 |
5.4.6. Σωματεία και σύλλογοι | Σελ. 301 |
5.4.7. Δικαιούχοι μη δυνάμενοι να υπογράψουν | Σελ. 302 |
5.4.8. Κάτοικοι εξωτερικού | Σελ. 302 |
5.4.9. Ανήλικοι | Σελ. 302 |
5.4.10. 'Ατομα σε επιμέλεια | Σελ. 303 |
5.4.11. Κληρονόμοι αποβιωσάντων δικαιούχων | Σελ. 303 |
5.5. Παρακράτηση φόρων κατά την πληρωμή δαπανών | Σελ. 304 |
5.6. Παραγραφή αξιώσεων κατά των δήμων | Σελ. 305 |
5.7. Ευθύνη του δημάρχου ως τρίτου για καταβολή οφειλών του δήμου | Σελ. 305 |
5.8. Η ρύθμιση οφειλών προς το Ελληνικό Δημόσιο και το ΙΚΑ- ΕΤΑΜ των επιχειρήσεων και των ΝΠΔΔ των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων | Σελ. 306 |
Κεφάλαιο 6 Λοιπά ζητήματα της οικονομικής διοίκησης των δήμων και κοινοτήτων | Σελ. 307 |
6.1. Σύναψη δανείων | Σελ. 308 |
6.1.1. Σκοποί σύναψης δανείου | Σελ. 308 |
6.1.2. Διαδικασία σύναψης δανείου | Σελ. 309 |
6.1.3. Οι όροι της σύμβασης δανείου (διάρκεια του δανείου) | Σελ. 310 |
6.1.4. Χρησιμοποίηση των εσόδων από δάνεια | Σελ. 311 |
6.1.5. Η εξυπηρέτηση του δανείου | Σελ. 311 |
6.2. Χρηματοδοτική μίσθωση | Σελ. 312 |
6.3. Επιχορηγήσεις των ΟΤΑ | Σελ. 313 |
6.4. Εκμίσθωση ακινήτων του δήμου | Σελ. 314 |
6.5. Εκποίηση ακινήτων | Σελ. 315 |
6.5.1. Γενικές διατάξεις | Σελ. 315 |
6.5.2. Ειδικές περιπτώσεις εκποίησης ακινήτων των ΟΤΑ | Σελ. 316 |
6.6. Εκποίηση κινητών πραγμάτων των ΟΤΑ | Σελ. 317 |
6.7. Έκδοση φορολογικών στοιχείων | Σελ. 317 |
6.8. 'Αρση του φορολογικού απορρήτου υπέρ των ΟΤΑ και χορήγηση στοιχείων των φορολογούμενων δημοτών από τις ΔΟΥ | Σελ. 318 |
6.9. Διάθεση εσόδων ειδικών σκοπών | Σελ. 319 |
Κεφάλαιο 7 Αστική ευθύνη | Σελ. 320 |
7.1. Αστική ευθύνη των υπαλλήλων των ΟΤΑ | Σελ. 320 |
7.2. Αστική ευθύνη των αιρετών οργάνων των ΟΤΑ | Σελ. 321 |
7.3. Αστική ευθύνη των ΟΤΑ | Σελ. 322 |
ΜΕΡΟΣ Ε' Ο δημοσιονομικός έλεγχος των ΟΤΑ | |
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγικές παρατηρήσεις | Σελ. 325 |
1.1. Κατηγορίες ελέγχων της δράσης της Δημόσιας Διοίκησης | Σελ. 326 |
1.1.1. Διοικητικός έλεγχος | Σελ. 326 |
1.1.2. Οικονομικός - Διαχειριστικός έλεγχος | Σελ. 326 |
1.1.3. Λογιστικός έλεγχος | Σελ. 327 |
1.1.4. Πολιτικός έλεγχος | Σελ. 328 |
2.2. Διακρίσεις δημοσιονομικού ελέγχου των ΟΤΑ | Σελ. 328 |
1.2.1. Διοικητικός και Δικαστικός έλεγχος | Σελ. 328 |
1.2.2. Προληπτικός και Κατασταλτικός έλεγχος | Σελ. 328 |
1.2.3. Eσωτερικός και Εξωτερικός έλεγχος | Σελ. 328 |
1.2.4. Τακτικοί και έκτακτοι έλεγχοι | Σελ. 329 |
1.3. Συστήματα άσκησης προληπτικού ελέγχου των δημοσίων δαπανών | Σελ. 329 |
1.3.1. Ο προληπτικός έλεγχος ασκείται από τη Βουλή | Σελ. 330 |
1.3.2. Ο προληπτικός έλεγχος ασκείται από την ίδια τη Διοίκηση (εσωτερικός διοικητικός προληπτικός έλεγχος) | Σελ. 330 |
1.3.3. Ο προληπτικός έλεγχος ασκείται από τη δικαστική εξουσία (εξωτερικός δικαστικός προληπτικός έλεγχος) και ειδικότερα από το Ελεγκτικό Συνέδριο | Σελ. 331 |
1.4. Διακρίσεις του προληπτικού δικαστικού ελέγχου | Σελ. 331 |
1.5. Σύγκριση μεταξύ προληπτικού και κατασταλτικού δικαστικού ελέγχου | Σελ. 332 |
1.6. Ο δημοσιονομικός έλεγχος στην Αρχαία Ελλάδα και στο νεότερο ελληνικό κράτος | Σελ. 333 |
Κεφάλαιο 2 Διοικητικός έλεγχος των ΟΤΑ | Σελ. 335 |
2.1. Τακτικοί έλεγχοι των ΟΤΑ | Σελ. 335 |
2.1.1. Υποβολή στοιχείων για έλεγχο | Σελ. 335 |
2.1.1.1. Υποβολή στοιχείων στο Δήμαρχο και τη Δημαρχιακή Επιτροπή | Σελ. 335 |
2.1.1.2. Υποβολή στοιχείων στο ΥΠΕΣΔΔΑ | Σελ. 336 |
2.1.1.3. Υποβολή στοιχείων στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών | Σελ. 336 |
2.1.1.3.1. Υποβαλλόμενα Στοιχεία στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους | Σελ. 337 |
2.1.1.3.2. Κυρώσεις σε περίπτωση μη υποβολής των στοιχείων | Σελ. 338 |
2.1.1.4. Υποβολή στοιχείων στη Διυπουργική Επιτροπή Φορέων Γενικής Κυβέρνησης για την άσκηση εποπτείας της οικονομικής λειτουργίας των ΟΤΑ | Σελ. 338 |
2.1.2. Υποβολή προς έγκριση του απολογισμού των ΟΤΑ | Σελ. 340 |
2.1.3. Προληπτικός έλεγχος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών | Σελ. 341 |
2.2. Έκτακτοι Έλεγχοι των ΟΤΑ | Σελ. 342 |
2.2.1. Οικονομικός και Διαχειριστικός Έλεγχος των ΟΤΑ α' βαθμού από την Οικονομική Επιθεώρηση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών | Σελ. 342 |
2.2.1.1. Αρμοδιότητες της Οικονομικής Επιθεώρησης | Σελ. 342 |
2.2.1.2. Δικαιώματα και υποχρεώσεις των Οικονομικών Επιθεωρητών κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους | Σελ. 344 |
2.2.1.3. Έκθεση Πεπραγμένων της Οικονομικής Επιθεώρησης έτους 2005 | Σελ. 345 |
2.2.2. Έλεγχος από Επιθεωρητές του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης | Σελ. 346 |
Κεφάλαιο 3 Δικαστικός έλεγχος των ΟΤΑ | Σελ. 347 |
3.1. Προληπτικός έλεγχος των ΟΤΑ από το Ελεγκτικό Συνέδριο | Σελ. 347 |
3.1.1. Ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών των ΟΤΑ κατά το στάδιο της εντολής πληρωμής | Σελ. 348 |
3.1.1.1. Ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών των ΟΤΑ α' βαθμού (δήμων και κοινοτήτων) | Σελ. 348 |
3.1.1.1.1. Έκταση του διενεργηθέντος υπό του Ελεγκτικού Συνεδρίου προληπτικού ελέγχου | Σελ. 351 |
αα. 'Ασκηση τυπικού ελέγχου | Σελ. 351 |
αα1. Έλεγχος νομιμότητας | Σελ. 351 |
αα1.1. Η πρόβλεψη της δαπάνης από ουσιαστική διάταξη νόμου | Σελ. 351 |
αα1.2. Η εγγραφή σχετικής πίστωσης στον προϋπολογισμό | Σελ. 356 |
αα2. Έλεγχος κανονικότητας | Σελ. 356 |
αα2.1. Ο έλεγχος περί της νόμιμης ανάληψης της δαπάνης | Σελ. 357 |
αα2.2. Η επισύναψη των νόμιμων δικαιολογητικών | Σελ. 358 |
αα2.2. Η μη παραγραφή της απαίτησης του δανειστή του ΟΤΑ | Σελ. 359 |
αα3. Ουσιαστικός έλεγχος | Σελ. 359 |
αβ. Απαγόρευση άσκησης ελέγχου σκοπιμότητας | Σελ. 360 |
αγ. 'Ασκηση παρεμπίμπτοντος ελέγχου | Σελ. 375 |
αδ. Ο περιβαλλοντικός έλεγχος | Σελ. 378 |
3.1.1.1.2. Όργανα άσκησης του προληπτικού ελέγχου | Σελ. 379 |
3.1.1.1.3. Υποκείμενο του προληπτικού ελέγχου | Σελ. 381 |
3.1.1.1.4. Αντικείμενο του προληπτικού ελέγχου | Σελ. 381 |
3.1.1.1.5. Διαδικασία προληπτικού ελέγχου | Σελ. 383 |
3.1.1.1.5.1. Αναφορικά με την πράξη θεώρησης του χρηματικού εντάλματος πληρωμής | Σελ. 383 |
3.1.1.1.5.2. Αναφορικά με την άρση της διαφωνίας μεταξύ του αρμόδιου εντεταλμένου οργάνου του Ελεγκτικού Συνεδρίου και του διατάκτη | Σελ. 386 |
3.1.1.1.5.3. Προτάσεις του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την αντιμετώπιση της καθυστέρησης θεώρησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής που μπορεί να προκύψει λόγω της χρονοβόρας διαδικασίας προληπτικού ελέγχου | Σελ. 389 |
3.1.1.1.5.4. Θεώρηση χρηματικού εντάλματος πληρωμής «υπ' ευθύνη» του δημάρχου και κατά προτεραιότητα έλεγχος του από τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου | Σελ. 390 |
3.1.1.1.5. Γνωμοδοτική αρμοδιότητα του Ελεγκτικού Συνεδρίου | Σελ. 392 |
3.1.1.1.6. Νομική φύση του προληπτικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο | Σελ. 392 |
3.1.1.1.6.1. Αναφορικά με την πράξη θεώρησης του χρηματικού εντάλματος πληρωμής | Σελ. 393 |
3.1.1.1.6.2. Αναφορικά με την άρση της διαφωνίας μεταξύ επιτρόπου και διατάκτη | Σελ. 394 |
3.1.1.2. Ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών των ΟΤΑ β' βαθμού (Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων) | Σελ. 396 |
3.1.2. Προληπτικός έλεγχος των ΟΤΑ από το Ελεγκτικό Συνέδριο κατά το στάδιο ανάληψης της δαπάνης: προληπτικός έλεγχος των συμβάσεων | Σελ. 398 |
3.1.2.1. Προϋποθέσεις άσκησης ελέγχου πριν από τη σύναψη συμβάσεων | Σελ. 399 |
3.1.2.2. Διαδικασία άσκησης ελέγχου επί των συμβάσεων | Σελ. 402 |
3.1.2.3. Έκταση του διενεργούμενου από το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχου | Σελ. 404 |
3.2. Κατασταλτικός έλεγχος των λογαριασμών των ΟΤΑ από το Ελεγκτικό Συνέδριο | Σελ. 410 |
3.2.1. Εισαγωγικές παρατηρήσεις | Σελ. 411 |
3.2.1.1. Η έννοια του υπολόγου | Σελ. 411 |
3.2.1.2. Διακρίσεις δημοσίων υπολόγων | Σελ. 415 |
3.2.1.3. Έλλειμμα δημοσίου υπολόγου | Σελ. 416 |
3.2.2. Περιεχόμενο του κατασταλτικού ελέγχου επί των λογαριασμών των ΟΤΑ | Σελ. 420 |
3.2.3. Μορφές κατασταλτικού ελέγχου | Σελ. 421 |
3.2.3.1. Δειγματοληπτικός έλεγχος | Σελ. 421 |
3.2.3.2. Επιτόπιος έλεγχος | Σελ. 422 |
3.2.3.3. Τακτικοί και Έκτακτοι έλεγχοι | Σελ. 422 |
3.2.3.4. Θεματικοί έλεγχοι | Σελ. 424 |
3.2.4. Υποχρεώσεις των ΟΤΑ | Σελ. 424 |
3.2.4.1. Η υποχρέωση υποβολής στο Ελεγκτικό Συνέδριο των απολογισμών | Σελ. 424 |
3.2.4.2. Η υποχρέωση φύλαξης των απολογιστικών στοιχείων | Σελ. 426 |
3.2.4.3. Η υποχρέωση διευκόλυνσης του διενεργούμενου από το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχου | Σελ. 426 |
3.2.5. Όργανα κατασταλτικού ελέγχου | Σελ. 426 |
3.2.6. Διαδικασία που ακολουθεί της διενέργειας του κατασταλτικού ελέγχου | Σελ. 427 |
3.2.7. Ένδικα μέσα κατά των πράξεων καταλογισμού | Σελ. 428 |
3.2.7.1. Η αίτηση αναθεώρησης | Σελ. 429 |
3.2.7.2. Η έφεση | Σελ. 429 |
3.2.7.3. Η αίτηση αναίρεσης | Σελ. 430 |
3.2.8. Η νομική φύση του κατασταλτικού ελέγχου που διενεργείται επί των λογαριασμών των ΟΤΑ | Σελ. 431 |
3.2.9. 'Ασκηση ειδικού κατά προτεραιότητα κατασταλτικού ελέγχου των λογαριασμών των ΟΤΑ | Σελ. 432 |
3.2.10. Η ειδική διαδικασία του ελέγχου της προσωπικής συμπεριφοράς του δημοσίου υπολόγου από το Ελεγκτικό Συνέδριο | Σελ. 435 |
3.2.11. Νομιμοποίηση δαπανών κατ' εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 26 του Ν 3274/2004 και του άρθρου 29 παρ. 8 του Ν 3448/2006 | Σελ. 436 |
3.2.12. Προτάσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του κατασταλτικού ελέγχου | Σελ. 441 |
Κεφάλαιο 4 Λαϊκός έλεγχος (λογοδοσία) των ΟΤΑ α' βαθμού | Σελ. 442 |
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ | Σελ. 443 |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ | Σελ. 451 |
Ι. Ελληνική Βιβλιογραφία | Σελ. 451 |
Α. Μονογραφίες | Σελ. 451 |
Β. 'Αρθρα | Σελ. 455 |
Γ. Παρατηρήσεις | Σελ. 465 |
1396927554 | |
ΙΙ. Ενδεικτική ξενόγλωσση βιβλιογραφία | Σελ. 466 |
Α. Μονογραφίες | Σελ. 466 |
Β. 'Αρθρα | Σελ. 466 |
Νομοθετικό πλαίσιο περί της Δημοσιονομικής Διαχείρισης των ΟΤΑ | Σελ. 467 |
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΣ | Σελ. 469 |
Ι. Νομολογία Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου | Σελ. 469 |
ΙΙ. Νομολογία Διοικητικών Δικαστηρίων | Σελ. 469 |
1. Συμβούλιο της Επικρατείας | Σελ. 469 |
3. Διοικητικά Πρωτοδικεία | Σελ. 472 |
2. Διοικητικά Εφετεία | Σελ. 472 |
4. Ελεγκτικό Συνέδριο | Σελ. 473 |
ΙΙ. Νομολογία Πολιτικών Δικαστηρίων | Σελ. 476 |
'Αρειος Πάγος | Σελ. 476 |
ΙΙI. Νομολογία Eυρωπαϊκών Δικαστηρίων | Σελ. 477 |
1. Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων | Σελ. 477 |
2. Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων | Σελ. 477 |
IV. Νομολογία Ξένων Δικαστηρίων | Σελ. 477 |
Conseil Constitutionnel (Συνταγματικό Δικαστήριο της Γαλλίας) | Σελ. 477 |
V. Γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους | Σελ. 477 |
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ | Σελ. 479 |
Νέος τύπος Προϋπολογισμού ΟΤΑ α' βαθμίδας (ΚΥΑ 7028/2004 - ΚΥΑ 64871/2007 - ΚΥΑ 67146/2008) | Σελ. 479 |
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ | Σελ. 553 |