Βιβλίο πελατών κέντρου αισθητικής

Σε ινστιτουτο αισθητικης το προσθετο βιβλιο σε περιπτωση διαρκους παροχης υπηρεσιας πως ενημερωνεται; Γινεται καταχωρηση του πελατη στο προσθετο βιβλιο καθε φορα που επισκεπτεται το ινστιτουτο στη διαρκεια του προγραμματος και τι γραφουμε;
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
 
Σύμφωνα με την περίπτωση ε, της παρ.5, του άρθρου 10 του Κ.Β.Σ. στο βιβλίο πελατών που τηρείται από τους εκμεταλλευτές κέντρου αισθητικής ή γυμναστηρίου, καταχωρίζεται σε περίπτωση διαρκούς παροχής υπηρεσίας το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση του πελάτη, το συμφωνούμενο ποσό, η χρονολογία έναρξης και διακοπής της παροχής υπηρεσίας. Δεν καταχωρίζεται λοιπόν, κάθε μεμονωμένη επίσκεψη του πελάτη. Για την παρακολούθηση των περιπτώσεων διαρκούς παροχής υπηρεσίας καλό είναι, σε περίπτωση που το βιβλίο τηρείται χειρόγραφα, να υπάρχουν ξεχωριστές στήλες σύμφωνα με το παρακάτω υπόδειγμα (από εγκύκλιο ΥΠΕΕ 11667/2007).:
 

Χρονολογία επίσκεψης

Ονοματεπώνυμο και διεύθυνση πελάτη

Είδος παρεχόμενης υπηρεσίας

Αριθμός Α.Π.Υ.

Συμπληρώνονται επί διαρκούς παροχής υπηρεσίας

Συμφωνηθέν ποσό

Διάρκεια παροχής υπηρεσίας

Έναρξη

Λήξη

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ Οδός ΧΧΧΧ

Πόλη ΧΧΧΧΧΧ

Αποτρίχωση

02331

300 €

20.8.08

30.9.08

 
Επίσης η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα, μετά την ψήφιση του Ν.3522/2006 (22/12/2006) και την τροποποίηση της παρ.6, του άρθρου 18, του Κ.Β.Σ., να χρησιμοποiεί διακεκριμένη σειρά για τα πρόσθετα βιβλία της παραγράφου 5 του άρθρου 10 (άρα και για το βιβλίο πελατών), για τις διαρκείς παροχές υπηρεσίας, με την προϋπόθεση ότι τα βιβλία θεωρούνται με την έν¬δειξη «Διαρκής παροχή υπηρεσίας» και αφού προηγηθεί γνωστοποίηση στον αρμόδιο προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ.
 
8.7.2008