Σεμινάρια rss feed

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ (SHAREHOLDERS AGREEMENTS)

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ (SHAREHOLDERS AGREEMENTS)

Τρίτη & Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2020
Α. Σπυρίδωνος Δ.Ν., LL.M. (L.S.E.), Δικηγόρος
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 19ο ΤΜΗΜΑ (4 Δεκεμβρίου έως 21 Δεκεμβρίου 2020)

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 19ο ΤΜΗΜΑ (4 Δεκεμβρίου έως 21 Δεκεμβρίου 2020)

4 Δεκεμβρίου 2020
N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI, Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020
Π. Πόθος Δικηγόρος, LL.M., Εταίρος της Δικηγορικής Εταιρίας «Κυριακίδης Γεωργόπουλος», Λ. Πανέτσος Δικηγόρος, LL.M. (LSE), MSc (Oxon), Συνεργάτης της Δικηγορικής Εταιρίας «Κυριακίδης Γεωργόπουλος»
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΕΥΘΥΝΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΕΥΘΥΝΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Πέμπττη & Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2020
Χ. Λιβιτσάνου Αν. Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Νομικής Υποστήριξης (ΔΝΥ) στην ΑΑΔΕ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020
Τζ. Πουρναρά Δικηγόρος, εταίρος στην Εταιρία ΠΛΑΤΗΣ – ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ (δικηγορική εταιρία συνδεδεμένη με την Ernst & Young)
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Τρίτη – Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2021
Κ. Μποτόπουλος Διδάκτωρ Συνταγματικού Δικαίου, πρ. Πρόεδρος Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς
Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

1 Αυγούστου 2022
Δ. Πάσσιου Δικηγόρος, Εταίρος της δικηγορικής εταιρίας «Saplegal - Α.Σ. Παπαδημητρίου & Συνεργάτες»
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ - ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ - ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ (COVID-19)

Εισηγητές: Κ. Παπαχριστοφής Information Security Advisor, MSc, MBA, cDPO, CEH, CEHi, CISM, ISO27001-LA, CCAI, CCSP, CCNP, VCP, Κ. Γρατσία Δικηγόρος, MSc, Νομική Σύμβουλος, DPO, Ν. Πέρος Λέκτορας Τεχνικών Μαθημάτων στην Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. (Ανώτατη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου) και Operations & Training Consultant της ESPERIA GROUP OF HOTELS

 

Διάρκεια: 4 ώρες


Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020


Διάγραμμα ύλης

• Ισχύοντα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις (ΚΥΑ 1881/29.5.2020 – ΦΕΚ Β΄ 2084/30.5.2020 – Κατευθυντήριες γραμμές ΕΕ για τον τουριστικό τομέα):
   - προετοιμασία επιχείρησης (ορισμός υπευθύνου, τήρηση αρχείων)
   - είδος επιχειρήσεων που αφορούν (ξενοδοχεία, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων κ.λπ.)
   - αντιμετώπιση περιστατικού
   - κυρώσεις για μη εφαρμογή μέτρων
   - φορείς ελέγχου και επιβολής κυρώσεων

 Πού έγκειται/μέχρι πού φτάνει η ευθύνη μιας τουριστικής επιχείρησης – Αστική ευθύνη τουριστικών καταλυμάτων στην περίοδο της πανδημίας

• Εργασιακά ζητήματα λόγω εφαρμογής μέτρων – Το ζήτημα των εποχικά εργαζομένων στον τουρισμό (ΚΥΑ 23102/477/12.6.2020 – ΦΕΚ Β΄ 2268/13.6.2020)

• Επίδραση της πανδημίας στις υπάρχουσες ξενοδοχειακές συμβάσεις, λόγος ανωτέρας βίας (388 ΑΚ) 

• Ασφαλιστική κάλυψη (υφίσταται;)

• Μέτρα ασφαλείας στο πλαίσιο της τηλεργασίας στον χώρο του τουρισμού
   - Πρόσβαση στο δίκτυο εξ αποστάσεως
   - Οργανωτικά και τεχνικά μέτρα αποθήκευσης ευαίσθητων δεδομένων (π.χ. θερμομέτρηση)
   - Αποθήκευση αρχείων στο cloud και κρυπτογράφηση
   - Χρήση εφαρμογών ηλεκτρονικού e-mail
   - Χρήση τερματικής συσκευής 

• Τηλεδιασκέψεις


Σκοπός
Στο παρόν Σεμινάριο θα αναδειχθούν τα νομικά, οργανωτικά και λειτουργικά ζητήματα που ανέκυψαν την περίοδο της πανδημίας όσον αφορά στον κομβικής σημασίας για την Εθνική Οικονομία, κλάδο του τουρισμού. Θα επισημανθούν και επεξηγηθούν οι κανονιστικοί περιορισμοί που θεσπίστηκαν, η επιρροή της πανδημίας σε υφιστάμενες συμβάσεις, η ευθύνη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και θα αναλυθεί πώς θα πρέπει να λειτουργεί πλέον μια τουριστική επιχείρηση ώστε να συμμορφώνεται με τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται.


Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη των τουριστικών επιχειρήσεων δηλαδή σε Στελέχη της Διοίκησης (managers, υπεύθυνους λογιστηρίου, διαχείρισης προσωπικού, marketing, εξυπηρέτησης πελατών κ.λπ.), σε νομικούς συμβούλους των επιχειρήσεων αυτών, τουριστικούς πράκτορες, σε ΙΤ και σε DPO, καθώς και σε οποιονδήποτε εργάζεται στον τομέα αυτό και θέλει να ενημερωθεί για το νέο πλαίσιο λειτουργίας του τουριστικού κλάδου εν καιρώ πανδημίας.


Σύντομο βιογραφικό
{{widget type="blocklinks/personcardwidget" add_container_class="0" names="Κική Γρατσία,Κώστας Παπαχριστοφής,Νικόλαος Πέρος" urls_of_imgs="http://assets.nb.org/nb/2020/images/k-gratsia.jpg,http://assets.nb.org/nb/2020/images/k-papaxristofis.png,http://assets.nb.org/nb/2020/images/m-peros.jpg" person_descriptions="Η Κική Γρατσία είναι δικηγόρος με δεκαετή εμπειρία, απασχολούμενη ως νομική σύμβουλος σε εταιρία εμπορίας τροφίμων. Εξειδικεύεται στο Εμπορικό Δίκαιο και τα τελευταία 2 χρόνια ασχολείται με θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, έχοντας οριστεί ως Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε ελληνικές εταιρίες. Συμμετέχει σε ομάδες συμμόρφωσης έργων GDPR για μεγάλες εταιρίες στον χώρο του Λιανεμπορίου (είδη τροφίμων), μεγάλες Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Ναυτιλία και στον χώρο της Υγείας.|Ο Κώστας Παπαχριστοφής έχει επαγγελματική εμπειρία στον χώρο της ασφάλειας πληροφοριών που ξεπερνάει τα 20 έτη. Στο διάστημα αυτό, έχει αναλάβει σημαντικούς διοικητικούς ρόλους είτε ως τεχνικός διευθυντής είτε ως υπεύθυνος σε μεγάλα έργα ασφάλειας πληροφοριών. Διαθέτει εμπειρία στον σχεδιασμό, στην ανάπτυξη, στη διαχείριση, στην έρευνα και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον τομέα των δικτύων επικοινωνιών, πληροφοριακών συστημάτων, ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων. Είναι μηχανικός τηλεπικοινωνιών, κάτοχος MSc και MBA. Είναι πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO) και πιστοποιημένος Διαχειριστής Έργων (PMP). Συμμετέχει σε ομάδες συμμόρφωσης έργων GDPR για μεγάλες εταιρίες στον χώρο του Λιανεμπορίου, μεγάλες Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Ναυτιλία και στον χώρο της Υγείας.|Ο Νικόλαος Πέρος Λέκτορας Τεχνικών Μαθημάτων στην Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. (Ανώτατη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου) και Operations & Training Consultant της ESPERIA GROUP OF HOTELS, έχει κάνει σπουδές υψηλού επιπέδου πάνω στον τουρισμό. Παράλληλα, έχει μακρόχρονη θητεία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο και έχει περάσει απ’ όλες τις σχετικές θέσεις (Hotel General Manager, Operations Manager, Food and Beverage Manager, Maître D'Hôtel, Restaurant Manager, Banquet & Event Manager, A la Carte Maître, A la carte & Table D' Hote Waiter A’)." }}


Τρόποι Παρακολούθησης
{{block type="cms/block" block_id="tropoi-parakolouthisis-wide-fusiki-parousia" }} {{block type="cms/block" block_id="tropoi-parakolouthisis-wide-live" }}


Εγγραφές - Δηλώσεις συμμετοχής:
Τμήμα εκπαίδευσης nbekpaideftiki@nb.org 2103678920

Τρόποι Εξόφλησης

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το κόστος μπορεί να καταβληθεί μετρητοίς ή με τραπεζική κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 151/470622-67 | ΙΒΑΝ GR 46 0110 1510 0000 1514 7062 267
EFG ΕUROBANK: 0026 0180 94 02000 24515 | ΙΒΑΝ GR 05026 01800000 9402000 24515
ALPHA BANK: 207-00-2002-003218 |IBAN GR24 0140 2070 2070 0200 2003 218
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 6740-136874-301| IBAN GR74 0171 7400 0067 4013 6874 301

Επωνυμία: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΕΒΕ, Αιτιολογία: Ονοματεπώνυμο συμμετέχοντα - ΝΒ Σεμινάριο
ή με πιστωτική κάρτα: VISA, MASTERCARD, DINERS, με 6 άτοκες δόσεις https://www.nb.org/media/wysiwyg/cards_logo.jpg

Παρέχονται επίσης:

Συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό, ηλεκτρονική βεβαίωση παρακολούθησης εφόσον ζητηθεί

Η κράτηση της θέσης οριστικοποιείται με την εξόφληση του συνολικού κόστους συμμετοχής, η οποία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο 8 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Ακύρωση σεμιναρίων λόγω απόφασης διοργανωτή ή ανωτέρας βίας

Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα της αλλαγής ημερομηνίας και ακύρωσης του κάθε σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους εκπαιδευόμενους τηλεφωνικά και μέσω e-mail. Στην περίπτωση αυτή οι εκπαιδευόμενοι δικαιούνται να αιτηθούν την ακέραιη επιστροφή των διδάκτρων τους εάν δεν θέλουν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στην νέα ημερομηνία ή να χρησιμοποιήσουν το ποσό για άλλη αγορά σε σεμινάρια – υπηρεσίες ή εκδόσεις της εταιρίας.
Σε περίπτωση απεργίας, κυβερνητικών απαγορεύσεων, κακών καιρικών συνθηκών και γενικά κάθε συμβάντος πέραν του εύλογου ελέγχου των διοργανωτών, που προκαλεί παρακώλυση της εκτέλεσης μέρους ή του συνόλου του σεμιναρίου, οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να αλλάζουν την ημερομηνία και την ώρα διεξαγωγής του. Στην περίπτωση αυτή τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά ισχύουν ως έχουν.

Μεταβολή ή ακύρωση λόγω επιθυμίας πελάτη

Ο χρήστης που τυχόν επιθυμεί να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την κράτησή του σε κάποιο σεμινάριο οφείλει να αποστείλει το σχετικό αίτημα του το συντομότερο δυνατό στο grammateia@nb.org

Για ακύρωση της συμμετοχής στο σεμινάριο από τον εκπαιδευόμενο 7 ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του προγράμματος, πραγματοποιείται επιστροφή 100% του ποσού.
Για ακύρωση της συμμετοχής στο σεμινάριο από τον εκπαιδευόμενο 3 ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του προγράμματος, πραγματοποιείται επιστροφή 50% του ποσού.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις που απαιτείται επιστροφή χρημάτων θα γίνεται είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας (αν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τον οποίο θα μας υποδείξετε και εντός 30 ημερών από τη σχετική ενημέρωση.

*Στην κατηγορία νέοι δικηγόροι, εντάσσονται οι δικηγόροι 5ετίας.




Κόστος συμμετοχής:

Φυσικά πρόσωπα: 85€


Νέοι δικηγόροι: 70€


Φοιτητές: 55€


Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.