Σεμινάρια rss feed

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 9o ΤΜΗΜΑ, 29 Μαΐου έως 21 Ιουνίου 2018

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 9o ΤΜΗΜΑ, 29 Μαΐου έως 21 Ιουνίου 2018

29 Μαϊου 2018
Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΛΠ & Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 2018 & 2019 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΛΠ & Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 2018 & 2019 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πέμπτη 31 Μαϊου 2018
Χριστόφορος Αχινιώτης Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής , ACA, CICA, Στέλεχος της BDO, Στέλιος Ντότσιας FCCA, Technical Director BDO
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ

Δευτέρα & Τρίτη 4 Ιουνίου 2018
Kωνσταντίνος Ρουμπής Δικηγόρος LL.M. International Taxation,
Principal, Tax Services, Deloitte Greece
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ & ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 - ΤΟ ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ Ε3

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ & ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 - ΤΟ ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ Ε3

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018
Ιωάννης Τριανταφύλλου Φοροτεχνικός – Σύμβουλος Επιχειρήσεων
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ) & ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
GDPR & ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

GDPR & ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018
Γεώργιος Ασλανίδης Senior Information Security Consultant (@CyberNoesis ΙΚΕ)
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΕΝΑΝΤΙ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ)

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΕΝΑΝΤΙ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ)

Δευτέρα & Τρίτη 11 Ιουνίου 2018
Ε. Γαληνού Δικηγόρος ΕΤΕΑΕΠ, Δ. Δημητρίου Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής, (CPA, AIA, ACA) στην KRS AUDITORS, Π. Πανταζόπουλος Δικηγόρος, ΔΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2016/679 (GDPR)

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2016/679 (GDPR)

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018
Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΕΝΑΝΤΙ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ)

Ρυθμίσεις, διοικητική και δικαστική προστασία

Εισηγητές: Ε. Γαληνού Δικηγόρος ΕΤΕΑΕΠ, Δ. Δημητρίου Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής, (CPA, AIA, ACA) στην KRS AUDITORS, Π. Πανταζόπουλος Δικηγόρος, ΔΝ

 

Διάρκεια: 8 ώρες


Δευτέρα & Τρίτη 11 Ιουνίου 2018


Διάγραμμα ύλης

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018 (17:00 - 21:00) (Ε. Γαληνού - Π. Πανταζόπουλος)
Οφειλές προς ασφαλιστικούς οργανισμού
Πράξεις προστίμων από ασφαλιστικές εισφορές, ενδικοφανής διαδικασία και προθεσμίες
- Διαδικασία ελέγχου και διακρίσεις προστίμων
- Πότε προβλέπεται διοικητική διαδικασία και πότε απευθείας προσφυγή στα ΔΔ
- Στοιχεία εγκυρότητας πράξεων, προθεσμίες προσβολής, βάρος απόδειξης και νομολογιακές παραδοχές

Βεβαίωση οφειλών και έναρξη αναγκαστικής εκτέλεσης (ΚΕΑΟ), ανακοπή και αναστολή εκτέλεσης
- Έναρξη αναγκαστικής εκτέλεσης, υποχρεώσεις Διοίκησης, επιδόσεις
- Αυτοδίκαιη αναστολή εκτέλεσης και αίτημα προσωρινής δικαστικής προστασίας
- Διοικητική πρακτική: Αναστολή εκτέλεσης/κατάσχεσης και άρση κατάσχεσης

Οι δυνατότητες του φορολογουμένου έναντι των φορολογικών οφειλών
Ο καταλογισμός σε βάρος των υπόχρεων
- Τρόποι ελέγχου - καταλογισμού
- Πράξεις προσδιορισμού φόρου - Πράξεις επιβολής προστίμων

Η διαδικασία μετά τον καταλογισμό
- Η ενδικοφανής διαδικασία
- Αίτημα αναστολής της πληρωμής

Η διαδικασία για τη διασφάλιση της φορολογικής οφειλής
- Ασφαλιστικά μέτρα
- Συντηρητική κατάσχεση - υποθήκη
- Διασφαλιστικά μέτρα
- Ένδικα βοηθήματα

Η διαδικασία για την είσπραξη της φορολογικής οφειλής
- Ατομική ειδοποίηση
- Μέτρα εκτέλεσης
- Ανακοπές

Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 (17:00 - 21:00) (Δ. Δημητρίου)
Απλουστευμένη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης
Ισχύον πλαίσιο (ΠΟΛ.1223/2017 - ΦΕΚ 4643 Β’/29.12.2017, Απόφαση 62134/4100/2017 - ΦΕΚ 4640 Β’/29.12.2017, ΠΟΛ 1223/29-12-2017- ΦΕΚ Β’ 4643 «Παροχή Οδηγιών της διαδικασίας», Απόφαση 40597/13.04.2018 της ΕΓΔΙΧ «Απλοποιημένη διαδικασία ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων»)
-Ρύθμιση οφειλών από ελεύθερους επαγγελματίες του πρώην ΕΤΑΑ (Δικηγόροι, μηχανικοί)
-Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση ρύθμισης
-Προϋποθέσεις ένταξης στην ρύθμιση
-Τρόπος & διαδικασία ρύθμισης οφειλών
-Ποιες οφειλές προς το Δημόσιο ρυθμίζονται & ποιες εξαιρούνται
-Περιεχόμενα & δικαιολογητικά αίτησης
-Κριτήρια για τη διαμόρφωση πρότασης ρύθμισης
-Αναλυτικό παράδειγμα ρύθμισης
-Εφαρμογή του 2,75% και του 1/8 των οφειλών
-Υλοποίηση της ρύθμισης & ευεργετήματα
-Ανάλυση των βημάτων στην υποβολή αίτησης στην πλατφόρμα
-Ερωτήσεις & απαντήσεις σε όλα τα θέματα
 


Σκοπός

Με το παρόν σεμινάριο σκοπείται η παρουσίαση και ανάλυση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο στον οφειλέτη για τη διευθέτηση των οφειλών του έναντι του Δημοσίου από φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Ενδεικτικά, θα αναλυθούν όλα τα πρακτικά θέματα για την υποβολή της αίτησης ρύθμισης στην πλατφόρμα της ΕΓΔΙΧ, καθώς και όλα τα ερωτήματα που έχουν προκύψει κατά την υποβολή τη αίτησης, μαζί με τις δυνατότητες διοικητικής και δικαστικής προστασίας του οφειλέτη λαμβανομένων υπόψη όλων των προσφάτων εξελίξεων (νομοθετικές αλλαγές, εγκύκλιοι της διοίκησης κ.λπ.).


Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε δικηγόρους, νομικούς συμβούλους, λογιστές φοροτεχνικούς και βοηθούς αυτών, ανώτερα και κατώτερα στελέχη οικονομικών διευθύνσεων επιχειρήσεων, ορκωτούς ελεγκτές, καθώς και τραπεζικά στελέχη και επιχειρηματίες.


Σύντομο βιογραφικό

Η Ειρήνη - Ελευθερία (Έρη) Γαληνού είναι Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, διετέλεσε Δικηγόρος του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ενώ πλέον υπηρετεί στη Νομική Διεύθυνση του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.). Στο παρελθόν ήταν συνεργάτις της Δικηγορικής Εταιρείας «Κρεμαλής», καθώς και Νομική Σύμβουλος του Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού ΗΣΑΠ. Κατά κανόνα ασχολείται με υποθέσεις Κοινωνικοασφαλιστικού, Εργατικού και Δημοσιοϋπαλληλικού Δικαίου, είναι πιστοποιημένη εισηγήτρια σε σεμινάρια Εργασιακών Σχέσεων και Κοινωνικής Ασφάλισης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Εξειδίκευσης στις «Διεθνείς Σπουδές». Παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή και την αρθρογραφία σε νομικά περιοδικά.
 

Ο Δημήτρης Δημητρίου είναι Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής και είναι partner στην εταιρεία KRS AUDITORS ΟΡΚΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ Α.Ε.. Παράλληλα συνεργάζεται με την εταιρεία TITANAS ως εμπειρογνώμονας και σύμβουλος αναδιάρθρωσής και εξυγίανσης επιχειρήσεων στα πλαίσια του εξωδικαστικού μηχανισμού για την διασφάλισης βιωσιμότητας των οντοτήτων. Είναι εισηγητής σε εξιδεικευμένα σεμινάρια χρηματοοικονομικού, φορολογικού και επιχειρηματικού χαρακτήρα. Έχει διδάξει επί σειρά ετών τα Διεθνή Ελεγκτικά & Λογιστικά Πρότυπα καθώς και σεμινάρια με θέματα "I.F.R.S & Reporting", «Οffshore Companies», «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα», «Αποτίμηση επιχειρήσεων», «Διεθνής Φορολογικός Σχεδιασμός», ενδοεπιχειρησιακά, σε αναγνωρισμένες εταιρείες επιμόρφωσης, στο Οικονομικό Επιμελητήριο και σε άλλους επαγγελματικούς φορείς (ΠΟΦΕΕ, ΕΦΕΕΑ κ.ο.κ). Η πολυετής επαγγελματική του σταδιοδρομία σε πολυεθνικές ελεγκτικές εταιρείας είχε ως αποτέλεσμα την απόκτηση εμπειρίας, σε ελέγχους σε όλους τους κλάδους των επιχειρήσεων (εμπορικές, βιομηχανικές, τουριστικές, κατασκευαστικές, ναυτιλιακές και δημόσιους φορείς), έχει αναλάβει έργα προσυμφωνημένων διαδικασιών όπως (Due Diligence, συγχωνεύσεις, εξαγορές, αποτιμήσεις κ.ο.κ) σε διάφορους τομείς, καθώς και σε έργα διασφάλισης φορολογικού ελέγχου. Παράλληλα συνεργάστηκε ως σύμβουλος σε εξειδικευμένα θέματα, όπως κατάρτιση ενοποιημένων και μη οικονομικών καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) και Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ) Το Δεκέμβριο του 2016 του δόθηκε η ευκαιρία να εκδώσει, το πρώτο του βιβλίο με θέμα «Ανάλυση & Ερμηνεία των Ε.Λ.Π σε Λογιστική & Φορολογική Βάση». Είναι εκλεγμένο μέλος στην ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, με άδεια ασκήσεως Οικονομολογικού Επαγγέλματος.
 

Ο Πέτρος Πανταζόπουλος είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Δημόσιο Δίκαιο και διδακτορικό τίτλο στο φορολογικό δίκαιο από την ίδια Σχολή, όπου ως Μεταδιδακτορικός Ερευνητής διδάσκει φορολογικό δίκαιο σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Διδάσκει επίσης φορολογικό δίκαιο στο Μακροχρόνιο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης του ΚΕΔΙΒΙΜ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ είναι και εισηγητής σε σεμινάρια σχετικά με όλα τα φορολογικά αντικείμενα. Έχει συγγράψει και συμμετάσχει στη συγγραφή έργων φορολογικού και διοικητικού δικαίου. Είναι, επίσης, μέλος της επιστημονικής επιτροπής των νομικών περιοδικών Δίκαιο Επιχειρήσεων και Εταιρειών, Θεωρία και Πράξη του Διοικητικού Δικαίου και Επιχείρηση, στα οποία αρθρογραφεί συχνά.

Είναι εταίρος της Δικηγορικής Εταιρείας Φορτσάκης - Διακόπουλος - Μυλωνογιάννης και Συνεργάτες. Στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας παρέχει νομικές συμβουλές και εκπροσωπεί στα διοικητικά δικαστήρια και το Συμβούλιο της Επικρατείας σε φορολογικές υποθέσεις μεγάλες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, δημόσιους φορείς και ιδιώτες. Είναι, τέλος, μέλος της Φορολογικής Επιτροπής του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου και μέλος των ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Φορολογικού Δικαίου και Δημοσιονομικών Μελετών και του Ελληνικού Παραρτήματος της International Fiscal Association.


Τρόποι Παρακολούθησης

Φυσική Παρουσία (Δια Ζώσης)

Η παρακολούθηση των σεμιναρίων με φυσική παρουσία οργανώνεται σε υπερσύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας εξοπλισμένες με οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας στις εγκαταστάσεις της ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ (Αθήνα, Μαυρομιχάλη 23), σε απόσταση 200 μέτρων από την οδό Ακαδημίας και το Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών.

Αίθουσα Λυκαβηττός
«Λυκαβηττός»
Αίθουσα Ευρώπη
«Ευρώπη»
Αίθουσα Πλειάδες
«Πλειάδες»
Αίθουσα Ευνομία
«Ευνομία»
Αίθουσα Μέλλον
«Μέλλον»

Εξ αποστάσεως - On demand μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας www.nblearning.org

Η εκπαιδευτική πλατφόρμα Nblearning παρέχει την δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων από το χώρο σας μέσω Η/Υ ή laptop με μία απλή σύνδεση Internet.

Η παρακολούθηση γίνεται

Εκ των υστέρων με μαγνητοσκόπηση (On demand)

  • Δυνατότητα παρακολούθησης του σεμιναρίου / εκπαιδευτικού προγράμματος από τον χώρο του εκπαιδευόμενου και σε χρόνο που ο ίδιος επιθυμεί.
  • Δυνατότητα αποστολής έως δύο (2) ερωτήσεων – αποριών σχετικών με το περιεχόμενο του σεμιναρίου / εκπ. προγράμματος μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας www.nblearning.org στον εκάστοτε εισηγητή για όσο χρόνο διαρκεί η πρόσβαση του εκπαιδευόμενου σ’αυτό.

Χρήσιμες πληροφορίες

  • Ο χρόνος παρακολούθησης που δίνεται στον χρήστη είναι διπλάσιας διάρκειας του εκάστοτε χρόνου κάθε σεμιναρίου και για διάρκεια ενός έτους. Με την κάλυψη του διαθέσιμου χρόνου ή με την ολοκλήρωση του έτους παύει αυτόματα η πρόσβαση.
  • Σε όλους τους εξ αποστάσεως συμμετέχοντες παρέχονται οι ηλεκτρονικές διαφάνειες ή /και σημειώσεις του σεμιναρίου που διανέμονται αντίστοιχα στους συμμετέχοντες της φυσικής παρακολούθησης μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας www.nblearning.org
  • Δωρεάν πρόσβαση σε εκδηλώσεις, ημερίδες κ.ά. που διοργανώνει η Νομική Βιβλιοθήκη και διατίθενται αποκλειστικά μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας www.nblearning.org


Εγγραφές - Δηλώσεις συμμετοχής:
Τμήμα εκπαίδευσης nbekpaideftiki@nb.org 2103678920

Τρόποι Εξόφλησης

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το κόστος μπορεί να καταβληθεί μετρητοίς ή με τραπεζική κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 151/470622-67 | ΙΒΑΝ GR 46 0110 1510 0000 1514 7062 267
EFG ΕUROBANK: 0026 0180 94 02000 24515 | ΙΒΑΝ GR 05026 01800000 9402000 24515
ALPHA BANK: 207-00-2002-003218 |IBAN GR24 0140 2070 2070 0200 2003 218
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 6740-136874-301| IBAN GR74 0171 7400 0067 4013 6874 301

Επωνυμία: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΕΒΕ, Αιτιολογία: Ονοματεπώνυμο συμμετέχοντα - ΝΒ Σεμινάριο
ή με πιστωτική κάρτα: VISA, MASTERCARD, DINERS, με 6 άτοκες δόσεις   https://www.nb.org/media/wysiwyg/cards_logo.jpg 

Παρέχονται επίσης:

Συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό, ηλεκτρονική βεβαίωση παρακολούθησης εφόσον ζητηθεί

Η κράτηση της θέσης οριστικοποιείται με την εξόφληση του συνολικού κόστους συμμετοχής, η οποία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο 8 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Ακυρώσεις κρατήσεων θα γίνονται δεκτές χωρίς οικονομική επιβάρυνση MONO εφόσον κοινοποιούνται στη γραμματεία των σεμιναρίων 5 ημέρες πριν την έναρξη του κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος. Ακυρώσεις που θα λάβουν χώρα πέραν αυτού του χρόνου, επιβαρύνονται με το 100% του κόστους συμμετοχής.

*Στην κατηγορία νέοι δικηγόροι, εντάσσονται οι δικηγόροι 5ετίας.




Κόστος συμμετοχής:

Φυσικά πρόσωπα: 95€


Δικηγορικές εταιρίες: 105€


Νέοι δικηγόροι: 75€


Φοιτητές: 65€


Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.