ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΥ & ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
- Έκδοση: 6081
- Σελίδες: 1068 Σχήμα:21 X 29
€105 Φυσικά πρόσωπα
€105 Νομικά πρόσωπα

Περιγραφή
Τα Διαγράμματα Γενικού & Ειδικού Διοικητικού Δικαίου που ακολουθούν μετά τα Διαγράμματα Διοικητικού Δικονομικού Δικαίου έρχονται να συμπληρώσουν μια σειρά έργων που απεικονίζουν το δίκαιο σε διαγράμματα, ειδικά σχεδιασμένη για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των δικηγόρων, δικαστών, σπουδαστών αλλά και υποψηφίων σπουδαστών σε σχολές, που επιθυμούν να έχουν μια ευσύνοπτη απεικόνιση της βασικής μας νομοθεσίας.
Το έργο αποτελείται από 358 διαγράμματα που παρουσιάζουν Γενικά και Ειδικά θέματα του Διοικητικού Δικαίου σε 15 ολοκληρωμένες θεματικές ενότητες. Ειδικότερα στο Πρώτο μέρος στα Γενικά θέματα αναλύονται σε διαγράμματα οι εξής ενότητες: I. Εισαγωγή στο Δημόσιο Δίκαιο, II. Βασικές έννοιες (Οργανωτικού Διοικητικού Δικαίου), III. Διοικητική Διαδικασία (Ν 2690/1999), IV. Δημόσιες - διοικητικές συμβάσεις, V. Αστική ευθύνη του Δημοσίου, VI. Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ). Στη συνέχεια στο Δεύτερο μέρος στα Ειδικά θέματα παρουσιάζονται με διαγραμματική απεικόνιση οι ενότητες: VII. Αρμοδιότητες του Ελεγκτικού Συνεδρίου με βάση τον Ν 4129/2013, VIII. Φορολογικές Διαφορές, IX. Κοινωνική Ασφάλιση, X. Περιβάλλον, XI. Αναγκαστική Απαλλοτρίωση, XII. Αλλοδαποί, XIII. Σήματα (Διαδικασία ενώπιον της Υπηρεσίας Σημάτων και της Διοικητικής Επιτροπής Σημάτων), XIV. Παραγραφές υπέρ και κατά του Δημοσίου, XV. Νόμιμος τίτλος και Ταμειακή βεβαίωση.
Στην επεξεργασία των διαγραμμάτων οι 22 συνεργάτες του έργου με τη χρησιμοποίηση πινάκων, γραφημάτων αλλά και κάθε πρόσφορου μέσου επιδιώκουν με κατανοητό και παραστατικό τρόπο να αποδώσουν γενικά και ειδικά θέματα του Διοικητικού δικαίου σε διαγράμματα, πλήρως ενημερωμένα με τις νέες νομοθετικές εξελίξεις, αλλά και διανθισμένα με σχετικές διατάξεις. Τα διαγράμματα είναι εμπλουτισμένα με επιλεγμένη πρόσφατη νομολογία όλων των δικαστηρίων της χώρας, του ΔΕΕ και του ΕΔΔΑ, όπως π.χ. είναι η απόφαση Γιαβή κατά Ελλάδος, θεωρία, βιβλιογραφία και αρθρογραφία, αποσκοπώντας στην καλύτερη κατανόηση βασικών εννοιών όλων των παραπάνω (XV) θεματικών ενοτήτων.
Τα Διαγράμματα Γενικού & Ειδικού Διοικητικού Δικαίου φιλοδοξούν να αποτελέσουν αφενός ένα χρήσιμο οδηγό και αφετέρου ένα πολύτιμο βοήθημα προκειμένου ο εφαρμοστής του δικαίου να έχει τη δυνατότητα να εστιάζει και να εντοπίζει με ταχύτητα και ευκολία το ζήτημα που ερευνά στην ύλη του διοικητικού δικαίου.
Σχετικά έργα
Δείτε ακόμα
Περιεχόμενα
ΠΡΟΛΟΓΟΣ | Σελ. V |
Ι. Εισαγωγή στο Δημόσιο Δίκαιο | |
Βασίλης Γ. Τζέμος | |
[1] Δίκαιο | Σελ. 5 |
[2] Εθνικό και διεθνές δίκαιο | Σελ. 6 |
[3] Δημόσιο και Ιδιωτικό Δίκαιο | Σελ. 7 |
[4] Συνταγματικό Δίκαιο | Σελ. 8 |
[5] Συνταγματικό Δίκαιο των Δικαιωμάτων και Συνταγματικό Δίκαιο των εξουσιών | Σελ. 9 |
[6] Συνταγματικό Δίκαιο - Ύλη | Σελ. 9 |
[7] Το ισχύον ελληνικό Σύνταγμα | Σελ. 10 |
[8] Θεμέλια του ελληνικού Συντάγματος | Σελ. 10 |
[9] Πολίτευμα της Ελλάδας | Σελ. 11 |
[10] Ως οργανωτικές βάσεις του πολιτεύματος | Σελ. 12 |
[11] Κράτος | Σελ. 13 |
[12] Πολιτεία (κράτος σε ευρεία εννοία, άρθρο 26 επ. Συντ.) | Σελ. 14 |
[13] Οι 3 κρατικές (πολιτειακές) εξουσίες - λειτουργίες | Σελ. 14 |
[14] Κράτος Δικαίου | Σελ. 15 |
[15] Πηγές Δικαίου | Σελ. 15 |
[16] Ουσιαστικός νόμος - τυπικός νόμος | Σελ. 15 |
[17] Θέσπιση τυπικού νόμου | Σελ. 16 |
[18] Ιεραρχία των κανόνων δικαίου | Σελ. 16 |
[19] Δημόσιο Δίκαιο - Διοικητικό Δίκαιο | Σελ. 16 |
[20] Διοικητικό Δίκαιο: Α) Οργάνωση και Β) Δράση της Δημόσιας διοίκησης | Σελ. 18 |
[21] Οργανωτικό Συνταγματικό Δίκαιο και Οργανωτικό Διοικητικό Δίκαιο | Σελ. 18 |
[22] Διοικητικό Δίκαιο - Ανάλυση | Σελ. 19 |
[23] Διοικητικό Ιδιωτικό Δίκαιο | Σελ. 19 |
[24] Πηγές του Διοικητικού Δικαίου | Σελ. 20 |
[25] Γενικές αρχές του Διοικητικού Δικαίου | Σελ. 22 |
[26] Η αρχή της νομιμότητας | Σελ. 22 |
[27] Η αρχή της νομιμότητας της διοικητικής δράσης | Σελ. 24 |
[28] Αρμοδιότητα | Σελ. 25 |
ΙΙ. Βασικές έννοιες | |
Βασίλης Γ. Τζέμος | |
Α. Γενικό Μέρος Οργανωτικού Διοικητικού Δικαίου | |
[1] Οργανικό - λειτουργικό κριτήριο | Σελ. 29 |
[2] Οργανικό - λειτουργικό κριτήριο στο Συνταγματικό Δίκαιο | Σελ. 30 |
[3] Οργανικό - λειτουργικό κριτήριο στο Διοικητικό Δίκαιο | Σελ. 30 |
[4] Εκτελεστική εξουσία | Σελ. 30 |
[5] Εκτελεστική εξουσία - Οργανικό και λειτουργικό κριτήριο | Σελ. 31 |
[6] Διοίκηση | Σελ. 31 |
[7] Δημόσια Διοίκηση | Σελ. 32 |
[8] Δημόσια Διοίκηση: Μια πολυσήμαντη έννοια | Σελ. 37 |
[9] Επιστημονική επόπτευση δημόσιας διοίκησης | Σελ. 39 |
[10] Πρόσωπα | Σελ. 39 |
[11] Κατηγοριοποίηση δημοσίων νομικών προσώπων | Σελ. 41 |
[12] Νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου | Σελ. 42 |
[13] Δημόσια νομικά πρόσωπα του ιδιωτικού δικαίου | Σελ. 43 |
[14] Διφυή νομικά πρόσωπα | Σελ. 44 |
[15] Εκκλησιαστικά νομικά πρόσωπα | Σελ. 44 |
[16] Δημόσια όργανα | Σελ. 45 |
[17] Συνταγματικά όργανα της πολιτείας (κράτος σε ευρεία έννοια) | Σελ. 46 |
[18] Συνταγματικά και άμεσα όργανα της πολιτείας (κράτος σε ευρεία έννοια) | Σελ. 47 |
[19] Συνταγματικά και άμεσα όργανα του κράτους (κράτος σε στενή έννοια, ΝΠΔΔ - κράτος) | Σελ. 47 |
[20] Διοικητικά όργανα | Σελ. 48 |
[21] Οι διακρίσεις των διοικητικών οργάνων | Σελ. 49 |
[22] Δημόσιες Αρχές | Σελ. 51 |
[23] Δημόσιος τομέας | Σελ. 51 |
[24] Δημόσιες επιχειρήσεις - δημόσιοι οργανισμοί | Σελ. 54 |
[25] Οργάνωση | Σελ. 55 |
[26] Οργάνωση του κράτους, διοικητική οργάνωση του κράτους και οργάνωση της δημόσιας διοίκησης | Σελ. 56 |
[27] Επίπεδα οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης | Σελ. 57 |
[28] Η καθ' ύλην (λειτουργική) οργάνωση της δημόσιας διοίκησης | Σελ. 58 |
[29] Η εδαφική οργάνωση της δημόσιας διοίκησης | Σελ. 59 |
[30] Συστήματα διοικητικής οργάνωσης | Σελ. 59 |
[31] Κεντρικά όργανα του κράτους | Σελ. 60 |
[32] Διοικητική αποκέντρωση | Σελ. 60 |
[33] Αυτοδιοίκηση | Σελ. 62 |
[34] Αποκέντρωση - αυτοδιοίκηση | Σελ. 64 |
[35] Δικαιοκρατικός έλεγχος της δημόσιας διοίκησης | Σελ. 64 |
[36] Διοικητικός έλεγχος σε ευρεία έννοια | Σελ. 65 |
[37] Ιεραρχικός διοικητικός έλεγχος (διοικητικός έλεγχος σε στενή έννοια) | Σελ. 66 |
[38] Διοικητική εποπτεία | Σελ. 67 |
[39] Η κρατική εποπτεία στο Σύνταγμα | Σελ. 69 |
[40] Επίπεδα (βαθμίδες) διοικητικής εποπτείας | Σελ. 69 |
Β. Ειδικό Μέρος Οργανωτικού Διοικητικού Δικαίου | |
[41] Πρόεδρος της Δημοκρατίας | Σελ. 71 |
[42] Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ως ρυθμιστής του Πολιτεύματος | Σελ. 73 |
[43] Είδη Προεδρικών Διαταγμάτων | Σελ. 74 |
[44] Προεδρία της Δημοκρατίας (ΠΔ 351/1991) | Σελ. 75 |
[45] Κυβέρνηση | Σελ. 75 |
[46] Ισχύον δίκαιο και κυβερνητικές αρμοδιότητες | Σελ. 76 |
[47] Κυβέρνηση - Πρωθυπουργός: Συνταγματικές βάσεις | Σελ. 78 |
[48] Έννοιες Κυβέρνησης | Σελ. 78 |
[49] Φυσιογνωμία Κυβέρνησης | Σελ. 79 |
[50] Υπουργικό Συμβούλιο | Σελ. 80 |
[51] Συλλογικά κυβερνητικά όργανα | Σελ. 80 |
[52] Ο Πρωθυπουργός | Σελ. 81 |
[53] Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στον Πρωθυπουργό | Σελ. 82 |
[54] Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης - Αναπληρωτής Πρωθυπουργός | Σελ. 82 |
[55] Υπουργοί | Σελ. 83 |
[56] Υπουργοί Επικρατείας | Σελ. 83 |
[57] Αναπληρωτές Υπουργοί | Σελ. 83 |
[58] Αναπληρωτής Υπουργός και Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό | Σελ. 84 |
[59] Υφυπουργοί | Σελ. 84 |
[60] Κατηγορίες Υπουργών και Υφυπουργών | Σελ. 84 |
[61] Σειρά προβαδίσματος μελών της Κυβέρνησης | Σελ. 85 |
[62] Υπουργεία - Φυσιογνωμία | Σελ. 85 |
[63] Υπουργεία - Σειρά προβαδίσματος | Σελ. 85 |
[64] Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων | Σελ. 86 |
[65] Διοικητικός τομέας και Ειδικοί Γραμματείς Υπουργείων | Σελ. 86 |
[66] Τυπική οργανωτική δομή Υπουργείων | Σελ. 86 |
[67] Παράδειγμα οργανωτικής δομής Υπουργείου Εξωτερικών | Σελ. 87 |
[68] Υπουργεία - Συνοπτική Διάρθρωση | Σελ. 88 |
[69] Επτά (7) Αποκεντρωμένες Διοικήσεις | Σελ. 89 |
[70] Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης | Σελ. 89 |
[71] Ανεξάρτητες Αρχές | Σελ. 91 |
[72] Εκ του Συντάγματος προβλεπόμενα όργανα της Εκτελεστικής Εξουσίας | Σελ. 93 |
[73] Μεγάλα Σώματα της Διοίκησης | Σελ. 93 |
[74] Βουλή και Δημόσια Διοίκηση σε λειτουργική έννοια | Σελ. 94 |
[75] Προεδρείο, Διάσκεψη των Προέδρων και Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής | Σελ. 95 |
[76] Αυτοτελείς δημόσιες υπηρεσίες της πολιτειακής ηγεσίας του κράτους | Σελ. 97 |
[77] Υπηρεσίες των δικαστηρίων | Σελ. 97 |
Γ. Συμπεράσματα - Σύνοψη | |
[78] Εκτελεστική εξουσία - Δημόσια Διοίκηση | Σελ. 98 |
[79] Έννοιες κλειδιά | Σελ. 98 |
[80] Σύνοψη ελληνικού οργανωτικού διοικητικού δικαίου | Σελ. 99 |
IΙΙ. Διοικητική Διαδικασία | |
Δημήτριος Πυργάκης, Διαγράμματα 1-18 | |
Βασίλειος Γκέρτσος, Διαγράμματα 19-36 | |
Μέρος πρώτο | |
Α. Εισαγωγή | |
[1] Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας | Σελ. 103 |
[2] Χαρακτηριστικά | Σελ. 103 |
[3] Υποκειμενικό πεδίο εφαρμογής | Σελ. 103 |
[4] Αντικειμενικό πεδίο εφαρμογής | Σελ. 104 |
Μέρος δεύτερο | |
Β. Ενέργειες της διοίκησης | |
[5] Αυτεπάγγελτη ενέργεια της Διοίκησης | Σελ. 105 |
[6] Αιτήσεις προς τη Διοίκηση | Σελ. 106 |
[7] Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση | Σελ. 108 |
[8] Προθεσμίες προς ενέργεια | Σελ. 110 |
[9] Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής - Επικύρωση των αντιγράφων | Σελ. 113 |
[10] Τήρηση πρωτοκόλλου υπηρεσίας - Χορήγηση βεβαίωσης για την καταχώριση εγγράφου | Σελ. 116 |
Μέρος τρίτο | |
Γ. Αρχές που διέπουν τη δράση της διοίκησης | |
[11] Πρόσβαση σε έγγραφα - Αρχή της φανερής δράσης της Διοίκησης | Σελ. 119 |
[12] Προηγούμενη ακρόαση του ενδιαφερομένου | Σελ. 122 |
[13] Αμεροληψία των διοικητικών οργάνων | Σελ. 127 |
Μέρος τέταρτο | |
Δ. 'Ασκηση αρμοδιοτήτων | |
[14] Αναπλήρωση των διοικητικών οργάνων (άρθρο 8 ΚΔΔιαδ) | Σελ. 132 |
[15] Μεταβίβαση αρμοδιότητας των διοικητικών οργάνων - Εξουσιοδότηση των διοικητικών οργάνων προς υπογραφή | Σελ. 134 |
Μέρος πέμπτο | |
Ε. Συλλογικά όργανα της διοίκησης | |
[16] Συγκρότηση | Σελ. 136 |
[17] Σύνθεση - Συνεδριάσεις - Λειτουργία | Σελ. 139 |
[18] Αποφάσεις | Σελ. 143 |
Μέρος έκτο | |
Στ. Διοικητική πράξη | |
[19] Περιεχόμενο και τύπος | Σελ. 146 |
[20] Αιτιολογία ατομικής διοικητικής πράξης | Σελ. 148 |
[21] Πράξεις (κανονιστικές ή ατομικές) δημοσιευτέες | Σελ. 152 |
[22] Κοινοποίηση ατομικής διοικητικής πράξης | Σελ. 156 |
[23] Γνώμη - πρόταση | Σελ. 157 |
[24] Ανάκληση | Σελ. 161 |
Μέρος έβδομο | |
Ζ. Διοικητική σύμβαση | |
[25] Τύπος διοικητικής σύμβασης | Σελ. 162 |
[26] Διοικητική σύμβαση | Σελ. 163 |
Μέρος όγδοο | |
Η. Διοικητικές προσφυγές - Αναφορά | |
[27] Αίτηση θεραπείας - Ιεραρχική προσφυγή | Σελ. 164 |
[28] Ειδική διοικητική προσφυγή - Ενδικοφανής προσφυγή | Σελ. 166 |
[29] Η αναστολή εκτελέσεως της διοικητικής πράξης που χορηγείται από την ίδια τη Διοίκηση | Σελ. 167 |
[30] Αναφορά | Σελ. 169 |
Μέρος ένατο | |
Θ. Τελικές και μεταβατικές διατάξεις | |
[31] Διάρκεια προθεσμιών (μεταβατικό δίκαιο) | Σελ. 171 |
[32] Παράταση - Αναστολή προθεσμιών (μεταβατικό δίκαιο) | Σελ. 171 |
[33] Επεξήγηση όρων | Σελ. 172 |
[34] Αναφορά σε διατάξεις | Σελ. 173 |
[35] Παραπομπές | Σελ. 173 |
[36] Καταργούμενες διατάξεις | Σελ. 173 |
IV. Δημόσιες - διοικητικές συμβάσεις | |
Σωτήριος Κυβέλος | |
Α. Διοικητικές συμβάσεις - Διακρίσεις | |
[1] Διακρίσεις συμβάσεων και βασικές έννοιες | Σελ. 177 |
Β. Εφαρμοστέοι κανόνες επί διοικητικών συμβάσεων | |
[2] Οι κανόνες που διέπουν τις συμβάσεις, ανάλογα με το στάδιο που ρυθμίζουν | Σελ. 181 |
Γ. Κανόνες προσυμβατικού σταδίου | |
[3] Προσυμβατικό στάδιο | Σελ. 183 |
Δ. Κανόνες συμβατικού σταδίου | |
[4] Συμβατικό στάδιο | Σελ. 211 |
V. Αστική ευθύνη του Δημοσίου | |
Γεώργιος Β. Κουκούτσης | |
Α. Θεμελίωση | |
[1] Έννοια - Προέλευση (άρθρα 105-106 ΕισΝΑΚ) | Σελ. 239 |
[2] Συνταγματική θεμελίωση | Σελ. 239 |
[3] Θεμελίωση στο νόμο | Σελ. 239 |
Β. Ουσιαστικά ζητήματα: προϋποθέσεις θεμελίωσης αστικής ευθύνης | |
[4] Θετικές και αρνητικές προϋποθέσεις αστικής ευθύνης | Σελ. 240 |
Γ. Δικονομικά ζητήματα | |
[5] Δικαιοδοσία | Σελ. 245 |
[6] Παρεμπίπτων έλεγχος επί αγωγής | Σελ. 246 |
[7] Χρόνος επέλευσης ζημίας | Σελ. 246 |
[8] Αναιρετικός έλεγχος | Σελ. 247 |
VI. Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) | |
Νικόλαος Ι. Παπαθανασίου, Διαγράμματα 1, 2, 4-6, 7Β, 7Γ, 7Δ, 8, 10, 11, 16, 17, 19 | |
Δήμητρα Ι. Διχάλα, Διαγράμματα 3, 7Α, 7Ε, 7ΣΤ, 7Ζ, 9, 12-15, 18 | |
Εισαγωγικό Σημείωμα: Ευγενία Πρεβεδούρου | Σελ. 251 |
A. Οι εκλογές για την ανάδειξη των οργάνων των Δήμων και των Περιφερειών | |
[1] Εκλογική Διαδικασία | Σελ. 253 |
[2] Εκλογικές διαφορές από την ανάδειξη των οργάνων των ΟΤΑ α' και β' βαθμού | Σελ. 255 |
Β. Σύστημα διακυβέρνησης | |
[3] Σύστημα διακυβέρνησης του Δήμου | Σελ. 259 |
[4] Σύστημα διακυβέρνησης της Περιφέρειας | Σελ. 268 |
Γ. Εποπτεία επί των ΟΤΑ | |
[5] Αρχές και αρμόδια όργανα | Σελ. 274 |
[6] Εποπτεία επί των πράξεων | Σελ. 276 |
[7] Εποπτεία επί των προσώπων | Σελ. 280 |
[8] Έλεγχος νομιμότητας πράξεων ΟΤΑ, αστική και πειθαρχική ευθύνη αιρετών μέχρι την έναρξη λειτουργίας της ΑΥΕ των ΟΤΑ | Σελ. 289 |
Δ. Προσωπικό | |
[9] Υπηρεσιακές Μεταβολές: Διορισμός ή Πρόσληψη - Μετάταξη - Απόσπαση | Σελ. 290 |
[10] Πειθαρχικό Δίκαιο - Δικαιοδοσία | Σελ. 294 |
[11] Εφαρμογή άλλων νομοθετημάτων | Σελ. 295 |
Ε. Έλεγχος Οικονομικών των ΟΤΑ από το Ελεγκτικό Συνέδριο | |
[12] Προληπτικός έλεγχος | Σελ. 296 |
[13] Κατασταλτικός έλεγχος | Σελ. 298 |
[14] Έλεγχος Είσπραξης Εσόδων | Σελ. 300 |
[15] Προληπτικός έλεγχος Δημοσίων Συμβάσεων | Σελ. 301 |
ΣΤ. Αποκεντρωμένη διοίκηση | |
[16] Σύσταση και αρμοδιότητες | Σελ. 302 |
Ζ. Ειδικά ζητήματα | |
[17] Τοπική υπόθεση - μια επισκόπηση | Σελ. 304 |
[18] Αρμοδιότητες σε θέματα πολεδομικού σχεδιασμού | Σελ. 307 |
[19] Ζητήματα κατανομής της ακυρωτικής αρμοδιότητας | Σελ. 309 |
VII. Αρμοδιότητες του Ελεγκτικού Συνεδρίου με βάση τον Ν 4129/2013 | |
Ειρήνη Λιάσκα, Διαγράμματα 1-4, 6 | |
Κωνσταντίνος Δήμου, Διάγραμμα 5 | |
Βασίλειος Λιακόπουλος, Διαγράμματα 7.1, κεφ. I, II, 7.2, 7.3 | |
Κυριακή Βλαχέα, Διαγράμματα 7.1, κεφ. ΙII, IV, 7.4, 7.5 | |
Εισαγωγικό Σημείωμα: Γεωργία Μαραγκού | Σελ. 315 |
[1] Κατηγορίες | Σελ. 317 |
[2] Ενέργειες Ελεγκτικού Συνεδρίου κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων του | Σελ. 320 |
[3] Γενικές διατάξεις επί του ελέγχου | Σελ. 321 |
[4] Δικαιολογητικά ελέγχου | Σελ. 321 |
[5] Προληπτικός έλεγχος δαπανών | Σελ. 322 |
[6] Έλεγχος νομιμότητας των δημοσίων συμβάσεων (προσυμβατικό στάδιο) | Σελ. 331 |
[7] Κατασταλτικός έλεγχος Ελεγκτικού Συνεδρίου | Σελ. 334 |
[7.1] Αντικείμενο: έλεγχος λογαριασμών-απολογισμών | Σελ. 334 |
[7.2] Διαχείριση δημοσίου χρήματος | Σελ. 339 |
[7.3] Έννοιες δημοσίου υπολόγου και ελλείμματος - Συναφείς έννοιες | Σελ. 341 |
[7.4] Διαδικασία άσκησης κατασταλτικού ελέγχου (άρθρα 28, 38-40, 42 και 46 ΚΝΕΣ) | Σελ. 344 |
[7.5] Αποκατάσταση του ελλείμματος - Καταλογιστική πράξη - Ένδικα βοηθήματα και μέσα | Σελ. 349 |
VIII. Φορολογικές Διαφορές | |
Γεώργιος Β. Κουκούτσης | |
Α. Νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος | |
(Ν 4172/2013) | |
[1] Πεδίο εφαρμογής - Ορισμοί - Υποκείμενα φόρου - Εισόδημα ημεδαπής - Φορολογητέο εισόδημα - Φορολογικό έτος - Πίστωση φόρου αλλοδαπής | Σελ. 361 |
[2] Φόρος εισοδήματος ΦΠ - Εξαρτώμενα μέλη | Σελ. 367 |
[3] Εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις - Παροχές σε είδος - Απαλλαγές - Φορολογικός συντελεστής - Μείωση φόρου - Πρόσθετες μειώσεις φόρου για εξαρτώμενα μέλη, για ιατρικές δαπάνες, για δωρεές - Πίστωση φόρου | Σελ. 368 |
[4] Κέρδη από επιχειρηματική δραστηριότητα | Σελ. 373 |
[5] Εναλλακτικός τρόπος υπολογισμού της ελάχιστης φορολογίας | Σελ. 379 |
[6] Εισόδημα από κεφάλαιο και μερίσματα | Σελ. 386 |
[7] Εισόδημα από υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου | Σελ. 389 |
[8] Φορολογία εισοδήματος νομικών προσώπων | Σελ. 392 |
[9] Παρακράτηση φόρου | Σελ. 400 |
[10] Διατάξεις για την καταπολέμηση της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής | Σελ. 404 |
[11] Προκαταβολή φόρου | Σελ. 406 |
[12] Μεταβατικές διατάξεις (άρθρo 72 ΚΦΕ) | Σελ. 410 |
Β. Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος | |
(Ν 2238/1994) | |
Τμήμα πρώτο | |
Φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων | |
Μέρος πρώτο | |
Γενικές διατάξεις | |
Επιβολή φόρου | |
[1] Αντικείμενο φόρου - Υποκείμενο φόρου - Φορολογητέο εισόδημα | Σελ. 415 |
[2] Σύζυγοι, ανήλικα τέκνα και πρόσωπα που βαρύνουν το φορολογούμενο | Σελ. 417 |
[3] Απαλλαγές από το φόρο και από το εισόδημα | Σελ. 419 |
[4] Υπολογισμός φόρου, μειώσεις φόρου και τρόποι καταβολής του φόρου | Σελ. 423 |
[5] Φορολογία εισοδήματος εταιριών, κοινοπραξιών και κοινωνιών που ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα | Σελ. 429 |
Αυτοτελής φορολόγηση ειδικών περιπτώσεων | |
[6] Αυτοτελής φορολόγηση ειδικών περιπτώσεων | Σελ. 430 |
Προσδιορισμός φορολογητέας ύλης με βάση τις δαπάνες | |
[7] Προσδιορισμός της φορολογητέας ύλης με βάση αντικειμενικές δαπάνες και υπηρεσίες | Σελ. 437 |
Μέρος δεύτερο | |
Κατηγορίες εισοδήματος | |
Εισόδημα από ακίνητα | |
[8] Ακαθάριστο και καθαρό εισόδημα από ακίνητα | Σελ. 441 |
Εισόδημα από κινητές αξίες | |
[9] Ακαθάριστο και καθαρό εισόδημα από κινητές αξίες | Σελ. 443 |
Εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις | |
[10] Εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις: έννοια, διαχειριστική περίοδος, προσδιορισμός λογιστικός και προσδιορισμός με αντικειμενικό τρόπο | Σελ. 445 |
[11] Κέρδη υπεραξίας από τη μεταβίβαση ακινήτων | Σελ. 453 |
[12] Εισόδημα τεχνικών επιχειρήσεων | Σελ. 454 |
[13] Προσδιορισμός κατασκευαστικού κόστους και ακαθάριστων εσόδων εργολάβων | Σελ. 455 |
[14] Εισόδημα από αλλοδαπές επιχειρήσεις και από διάθεση και αποτίμηση χρεογράφων και παραγώγων | Σελ. 456 |
[15] Διόρθωση κερδών τιμολογήσεων και τεκμηρίωση τιμών ενδοομιλικών συναλλαγών | Σελ. 458 |
Εισόδημα από γεωργικές επιχειρήσεις | |
[16] Εισόδημα από γεωργικές επιχειρήσεις | Σελ. 461 |
Εισόδημα από μισθωτές επιχειρήσεις | |
[17] Εισόδημα από μισθωτές επιχειρήσεις | Σελ. 462 |
Εισόδημα από υπηρεσίες ελευθέριων επαγγελμάτων και από κάθε άλλη πηγή | |
[18] Εισόδημα από υπηρεσίες ελευθέριων επαγγελμάτων και από κάθε άλλη πηγή | Σελ. 465 |
Πληρωμές προς ΦΠ ή ΝΠ ή νομικές οντότητες κρατών μη συνεργάσιμων στο φορολογικό τομέα ή κρατών με προνομιακό φορολογικό καθεστώς | |
[19] Πληρωμές προς ΦΠ ή ΝΠ ή νομικές οντότητες κρατών μη συνεργάσιμων στο φορολογικό τομέα | Σελ. 468 |
Μέρος τρίτο | |
Προκαταβολή και απόδοση φόρου | |
Προκαταβολή φόρου | |
[20] Προκαταβολή και μείωση του φόρου | Σελ. 470 |
Παρακράτηση φόρου | |
[21] Παρακράτηση φόρου στο εισόδημα από κινητές αξίες, εμπορικές επιχειρήσεις, γεωργικές επιχειρήσεις, μισθωτές υπηρεσίες και ελευθέρια επαγγέλματα | Σελ. 472 |
Απόδοση φόρου | |
[22] Απόδοση παρακρατηθέντος φόρου | Σελ. 475 |
Μέρος τέταρτο | |
Διαδικασία βεβαίωσης του φόρου | |
Δήλωση - αρμοδιότητα | |
[23] Δήλωση φόρου εισοδήματος | Σελ. 476 |
Έλεγχος - Βεβαίωση φόρου | |
[24] Φορολογικός έλεγχος, φύλλο ελέγχου, διοικητική επίλυση διαφοράς και επιβράβευση ειλικρίνειας | Σελ. 480 |
[25] Βεβαίωση του φόρου και ακύρωση ή τροποποίηση της οριστικής εγγραφής (άρθρα 74-75 ΚΦΕ) | Σελ. 490 |
Μέρος πέμπτο | |
Υποχρεώσεις - Παραγραφή - Απόρρητο | |
Υποχρεώσεις | |
[26] Υποχρεώσεις | Σελ. 492 |
Παραγραφή - Απόρρητο | |
[27] Παραγραφή - Απόρρητο | Σελ. 496 |
Τμήμα δεύτερο | |
Φορολογία εισοδήματος νομικών προσώπων | |
Μέρος πρώτο | |
Επιβολή φόρου | |
[28] Επιβολή φόρου εισοδήματος ΝΠ | Σελ. 503 |
[29] Εισόδημα ΝΠ: ακαθάριστο, καθαρό, φορολογητέο | Σελ. 506 |
Μέρος δεύτερο | |
Διαδικασία βεβαίωσης του φόρου | |
[30] Διαδικασία βεβαίωσης του φόρου | Σελ. 509 |
Μέρος τρίτο Παρακράτηση φόρου - Διοικητικές και ποινικές κυρώσεις | |
[31] Παρακράτηση φόρου - Διοικητικές και ποινικές κυρώσεις | Σελ. 512 |
Γ. Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών | |
(Ν 4093/2012 παρ. Ε - υποπαρ. Ε.1., περ. 1) | |
[1] Υποχρέωση απεικόνισης συναλλαγών και εξαιρέσεις | Σελ. 517 |
[2] Τρόπος απεικόνισης συναλλαγών | Σελ. 519 |
[3] Τήρηση Απλογραφικών ή Διπλογραφικών βιβλίων | Σελ. 520 |
[4] Δελτίο αποστολής | Σελ. 523 |
[5] Έκδοση τιμολογίου και απόδειξης λιανικής συναλλαγής | Σελ. 525 |
[6] Έγγραφα μεταφοράς και στοιχεία λοιπών συναλλαγών | Σελ. 528 |
[7] Διασφάλιση και διασταύρωση συναλλαγών | Σελ. 530 |
[8] Εξουσίες της φορολογικής αρχής και του Υπουργού Οικονομικών | Σελ. 533 |
[9] Ισχύς και μεταβατικές διατάξεις | Σελ. 534 |
Δ. Περί διοικητικών και ποινικών κυρώσεων | |
(N 2523/1997 - Ποινολόγιο) | |
[1] Πρόσθετοι φόροι | Σελ. 537 |
[2] Πρόστιμα | Σελ. 540 |
[3] Στέρηση δικαιωμάτων και λοιπές διοικητικές κυρώσεις | Σελ. 543 |
[4] Ποινικές κυρώσεις, προσφυγή, ποινική δίωξη, παραγραφή | Σελ. 547 |
Ε. Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας | |
(Ν 4174/2013) | |
[1] Πεδίο εφαρμογής - Ορισμοί - Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων - Κοινοποιήσεις - Έντυπα - Προθεσμίες - Φορολογικός εκπρόσωπος - Ερμηνευτικές εγκύκλιοι | Σελ. 555 |
[2] Αριθμός φορολογικού μητρώου και αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας | Σελ. 558 |
[3] Τήρηση βιβλίων και στοιχείων | Σελ. 560 |
[4] Υποβολή δηλώσεων | Σελ. 563 |
[5] Ενδοομιλικές συναλλαγές | Σελ. 564 |
[6] Φορολογικοί έλεγχοι | Σελ. 567 |
[7] Προσδιορισμός φόρου | Σελ. 570 |
[8] Είσπραξη, αναγκαστική εκτέλεση, παραγραφή, τόκοι και πρόστιμα | Σελ. 574 |
[9] Διαδικασίες προσφυγής και μεταβατικές διατάξεις | Σελ. 583 |
IX. Κοινωνική Ασφάλιση | |
Ειρήνη - Ελευθερία Γαληνού | |
[1] Συστήματα κοινωνικής ασφάλισης | Σελ. 589 |
[2] Κύριοι ασφαλιστικοί κίνδυνοι | Σελ. 590 |
[3] Γενικές αρχές δικαίου που εφαρμόζονται στην κοινωνική ασφάλιση | Σελ. 604 |
[4] Υπαγωγή στην ασφάλιση/Φορείς Κύριας Ασφάλισης | Σελ. 607 |
[5] Ασφάλιση σε περισσότερους ασφαλιστικούς φορείς | Σελ. 620 |
[6] Υποχρεώσεις εργοδοτών - αυτοαπασχολουμένων έναντι ασφαλιστικών φορέων | Σελ. 623 |
[7] Απασχόληση συνταξιούχων | Σελ. 633 |
[8] Διαδικασία επίλυσης διαφορών ΙΚΑ - ΕΤΑΜ, ΟΑΕΕ και ΓΛΚ | Σελ. 636 |
X. Περιβάλλον | |
Χριστίνα Διβάνη, Διαγράμματα 1-19, 36-37, 39, 40, 41 | |
Ανδρέας Δ. Παπαπετρόπουλος, Διαγράμματα 20-35 | |
Μεταξία Ι. Κουσκουνά, Διαγράμματα 38, 42 | |
Α. Εισαγωγή | |
[1] Ορισμοί | Σελ. 643 |
[2] Στόχοι Προστασίας - Πηγές | Σελ. 643 |
[3] Περιβαλλοντική αδειοδότηση των έργων | Σελ. 645 |
[4] Έγκριση περιβαλλοντικών όρων | Σελ. 645 |
[5] Διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης | Σελ. 646 |
[6] Περιεχόμενο φακέλων περιβαλλοντικής αδειοδότησης | Σελ. 648 |
[7] Κατ' ιδίαν προστατευόμενα αγαθά κατά το Σύνταγμα και τους νόμους | Σελ. 649 |
Β. Φυσικό περιβάλλον | |
[8] Ορισμός Δάσους - Δασικής έκτασης | Σελ. 650 |
[9] Κατηγορίες δασών και δασικών εκτάσεων | Σελ. 651 |
[10] Χαρακτηρισμός δάσους ή δασικής έκτασης | Σελ. 652 |
[11] Επιτρεπόμενες χρήσεις εντός δασών & δασικών εκτάσεων | Σελ. 654 |
[12] Δασικοί χάρτες | Σελ. 662 |
[13] Βιοποικιλότητα | Σελ. 664 |
[14] Δίκτυο Natura 2000 | Σελ. 667 |
[15] Τοπίο | Σελ. 669 |
[16] Ύδατα - Υδατικοί πόροι | Σελ. 670 |
[17] Παράκτιες ζώνες | Σελ. 672 |
[18] Αιγιαλός | Σελ. 673 |
[19] Απόβλητα | Σελ. 676 |
Γ. Οικιστικό περιβάλλον - Χωροταξικός σχεδιασμός και αειφόρος ανάπτυξη | |
Μέρος πρώτο | |
[20] Συνταγματική κατοχύρωση χωροταξικού σχεδιασμού | Σελ. 679 |
[21] Στόχοι και αρχές του χωροταξικού σχεδιασμού | Σελ. 679 |
Μέρος δεύτερο | |
[22] Όργανα χωροταξικού σχεδιασμού - Διάρθρωση υπηρεσιών | Σελ. 684 |
[23] Σύσταση Υπουργείου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος | Σελ. 686 |
[24] Οργανισμός Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων | Σελ. 686 |
[25] Υπουργείο Περιβάλλοντος - Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) | Σελ. 688 |
Μέρος τρίτο | |
[26] Μέσα χωροταξικού σχεδιασμού | Σελ. 689 |
Μέρος τέταρτο | |
[27] Μηχανισμοί εφαρμογής, ελέγχου και υποστήριξης του χωροταξικού σχεδιασμού | Σελ. 698 |
Μέρος πέμπτο | |
Αρμοδιότητα Πολεοδομικού Σχεδιασμού | |
[28] Σύνταγμα της Ελλάδας | Σελ. 702 |
[29] Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης | Σελ. 703 |
Μέρος έκτο | |
Σχεδιασμός πόλεων και οικισμών άνω των 2.000 κατοίκων | |
[30] Κώδικας Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας | Σελ. 704 |
[31] Βιώσιμη οικιστική ανάπτυξη των πόλεων και οικισμών της χώρας και άλλες διατάξεις | Σελ. 705 |
[32] Ρυθμιστικά Σχέδια | Σελ. 706 |
[33] Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια (ΓΠΣ), Χρήσεις Γης και Σχέδια Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης (ΣΧΟΟΑΠ) | Σελ. 708 |
[34] Πολεοδομικές Μελέτες | Σελ. 711 |
Μέρος έβδομο | |
[35] ΚΥΑ ΕΥΠΕ οικ. 107017/28.8.2006 | Σελ. 713 |
Δ. Πολιτιστικό περιβάλλον | |
[36] Νομοθετικό πλαίσιο | Σελ. 716 |
[37] Ζώνες προστασίας | Σελ. 717 |
[38] Προστασία του περιβάλλοντος στην Ευρωπαϊκή Ένωση | Σελ. 719 |
[39] Δικαστική προστασία σε περιβαλλοντικές υποθέσεις | Σελ. 723 |
[40] Πολιτικά δικαστήρια | Σελ. 725 |
[41] Ποινική προστασία | Σελ. 727 |
[42] Μηχανισμοί δικαστικής προστασίας στην ΕΕ | Σελ. 728 |
XI. Αναγκαστική Απαλλοτρίωση | |
Μαρία Γεωργιάδου | |
[1] Κήρυξη της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης | Σελ. 735 |
[2] Συντέλεση της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης | Σελ. 741 |
[3] Αποζημίωση λόγω αναγκαστικής απαλλοτρίωσης | Σελ. 745 |
[4] Αναγνώριση των δικαιούχων αποζημίωσης | Σελ. 749 |
[5] Διαδικασία προσδιορισμού της αποζημίωσης | Σελ. 755 |
[6] Η παραγραφή της αξίωσης αποζημίωσης | Σελ. 770 |
[7] Ανάκληση και άρση αναγκαστικής απαλλοτρίωσης | Σελ. 771 |
ΧΙΙ. Αλλοδαποί | |
Ρωξάνη Φράγκου, Διαγράμματα 1-2, 9-11, 30-35, 37-40 | |
Ευδοκία Σταυρουλάκη, Διαγράμματα 3-6, 8, 36 | |
Δημήτριος Χοτούρας, Διαγράμματα 7, 12-29 | |
Εισαγωγή | |
[1] Ορισμοί και κατηγοριοποίηση Αλλοδαπών Φυσικών Προσώπων | Σελ. 785 |
[2] Πηγές του Δικαίου των Αλλοδαπών | Σελ. 787 |
Μέρος Πρώτο | |
Ο Αλλοδαπός και το Ελληνικό Έδαφος | |
Μετανάστες | |
[3] Θεώρηση εισόδου - Visa | Σελ. 792 |
[4] Προϋποθέσεις έκδοσης εγκριτικής απόφασης για τη χορήγηση θεώρησης εισόδου | Σελ. 802 |
[5] Χορήγηση - Ανανέωση αδείας διαμονής | Σελ. 808 |
[6] Το δικαίωμα νόμιμης διαμονής στην Ελλάδα | Σελ. 813 |
[7] Μπλε κάρτα της ΕΕ | Σελ. 852 |
[8] Υποχρεώσεις εργοδοτών | Σελ. 854 |
Ομογενείς | |
[9] Ομογενείς | Σελ. 857 |
[10] «Παλιννοστούντες» Ομογενείς από πρ. ΕΣΣΔ | Σελ. 858 |
[11] Ομογενείς από Αλβανία | Σελ. 863 |
Μέρος Δεύτερο | |
Το Διεθνές Καθεστώς του Πρόσφυγα | |
Το Δικαίωμα στο 'Ασυλο | |
[12] Η έννοια του πρόσφυγα και οι προϋποθέσεις αναγνώρισης | Σελ. 872 |
[13] Ο αποκλεισμός και η παύση του καθεστώτος του πρόσφυγα | Σελ. 874 |
[14] Η επικουρική προστασία | Σελ. 875 |
[15] Τα δικαιώματα των δικαιούχων διεθνούς προστασίας | Σελ. 877 |
Η Ελληνική Έννομη Τάξη και η Προστασία των Προσφύγων | |
[16] Το σύστημα ασύλου στην Ελλάδα | Σελ. 880 |
[17] Η διαδικασία χορήγησης ασύλου στην Ελλάδα - Μέρος Α' | Σελ. 882 |
[18] Η διαδικασία χορήγησης ασύλου στην Ελλάδα - Μέρος Β' | Σελ. 883 |
[19] Η διαδικασία χορήγησης ασύλου στην Ελλάδα - Μέρος Γ' | Σελ. 885 |
[20] Η διαδικασία στα Κέντρα Πρώτης Υποδοχής (ΚΕΠΥ) | Σελ. 887 |
[21] Η παραίτηση και η ανάκληση της αίτησης ασύλου | Σελ. 888 |
[22] Η μεταγενέστερη αίτηση ασύλου | Σελ. 889 |
[23] Τα δικαιώματα των αιτούντων άσυλο | Σελ. 890 |
[24] Οι υποχρεώσεις των αιτούντων άσυλο | Σελ. 894 |
[25] Η κράτηση των αιτούντων άσυλο | Σελ. 895 |
[26] Οι ανήλικοι αιτούντες άσυλο | Σελ. 897 |
[27] Ο Κανονισμός Δουβλίνο | Σελ. 901 |
[28] Τα κριτήρια εφαρμογής του Κανονισμού | Σελ. 902 |
[29] Η εφαρμογή του Κανονισμού 604/2013 | Σελ. 905 |
Μέρος Τρίτο | |
Ο Αλλοδαπός, η Δικαιοσύνη και η Διοίκηση | |
Εθνικά Δικαστήρια και Διοίκηση | |
[30] Έκδοση | Σελ. 907 |
[31] Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης | Σελ. 913 |
[32] Απέλαση | Σελ. 915 |
[33] Δικαστική Απέλαση (Α) | Σελ. 917 |
[34] Διοικητική Απέλαση (Β) | Σελ. 920 |
[35] Επιστροφή | Σελ. 924 |
[36] Δικαστική προστασία από τις δυσμενείς διοικητικές πράξεις | Σελ. 933 |
Ευρωπαϊκά Δικαστήρια | |
[37] Διαδικασία Προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου | Σελ. 946 |
Αλλοδαπός, Διοίκηση και Ανεξάρτητες Αρχές | |
[38] Σύστημα Πληροφοριών Schengen (ΣΠΣ ή SIS) και Καταχώρηση στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.) | Σελ. 954 |
[39] Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) | Σελ. 958 |
[40] Συνήγορος του Πολίτη | Σελ. 961 |
ΧΙΙΙ. Σήματα | |
Διαδικασία ενώπιον της Υπηρεσίας Σημάτων και της Διοικητικής Επιτροπής Σημάτων | |
Λάζαρος Γρηγοριάδης | |
Α. Προϋποθέσεις προστασίας και διαδικασία κτήσεως του δικαιώματος κατά τον Ν 4072/2012 | |
[1] Εισαγωγή | Σελ. 967 |
[2] Κτήση του δικαιώματος στο σήμα | Σελ. 969 |
Β. Δικαστική προστασία | |
[3] Διαδικασία ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων | Σελ. 979 |
Γ. Διαδικασία καταχώρισης του σήματος | |
[4] Καταχώριση του σήματος | Σελ. 981 |
Δ. Διάρκεια - Ανανέωση προστασίας του σήματος | |
[5] Ο Κανόνας | Σελ. 982 |
XIV. Παραγραφές υπέρ και κατά του Δημοσίου | |
Ευαγγελία Σουλτανίδου | |
Α. Παραγραφή απαιτήσεων του Δημοσίου / ΝΠΔΔ | |
[1] Έννοια - Νομική φύση | Σελ. 985 |
[2] Είδη παραγραφών | Σελ. 986 |
[3] Αναστολή/Διακοπή παραγραφής | Σελ. 997 |
Β. Παραγραφή απαιτήσεων κατά του Δημοσίου / ΝΠΔΔ | |
[4] Έννοια - Νομική φύση | Σελ. 1003 |
[5] Αναστολή - Διακοπή παραγραφής | Σελ. 1013 |
XV. Νόμιμος τίτλος - Ταμειακή βεβαίωση | |
Χαράλαμπος Τσόγκας | |
[1] Νόμιμος τίτλος | Σελ. 1019 |
[2] Ταμειακή βεβαίωση | Σελ. 1020 |
[3] Ατομική ειδοποίηση | Σελ. 1021 |
[4] Ένδικη προστασία κατά τη διοικητική εκτέλεση | Σελ. 1022 |
ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ | Σελ. 1023 |