FRANCHISING - ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ

ΘΕΩΡΙΑ - ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ - ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ
  • Συγγραφέας: Δ. Κωστάκης
  • Έκδοση: 2η 2002
  • Σελίδες: 742
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Επιλέξτε την κατηγορία στην οποία ανήκετε
€60.00 Φυσικά πρόσωπα
€75.00 Νομικά πρόσωπα
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

Περιγραφή


Το "Franchising" αποτελεί ένα ακόμη έργο της σειράς "Βασική Νομική Βιβλιοθήκη" στον κλάδο του εμπορικού δικαίου.

Αποσκοπεί στο να βοηθήσει τον νομικό της πράξης, τον οικονομολόγο και τον επιχειρηματία να κατανοήσουν τι σημαίνει Franchising και ανάπτυξη μιας επιχείρησης με Franchising και να τους συνδράμει στην αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν από τη λειτουργία μιας συμβατικής σχέσης Franchising.

Το βιβλίο πραγματεύεται ζητήματα, όπως, η έννοια του Franchising, η προέλευση και εξέλιξή του, η οικονομική-εμπορική, νομική και φορολογική διάστασή του, η σχέση του Franchising με το κοινοτικό δίκαιο ανταγωνισμού και η διεθνής διάστασή του.

Η λήξη της ισχύος στις 31.12.1999 του Κανονισμού (E.O.K) 4087/88 για το Franchising και η θέση σε ισχύ την 1.01.2000 του νέου Κανονισμού (ΕΚ) 2790/1999 της Επιτροπής με τον οποίο αντικαταστάθηκαν πλέον συλλήβδην οι τρεις προηγούμενοι Κανονισμοί (αποκλειστικής διανομής, αποκλειστικής προμήθειας και franchising) αποτέλεσε τη γενεσιουργό αιτία της απόφασης του συγγραφέα να προχωρήσει στην δεύτερη έκδοση του βιβλίου.

Πραγματικά, ο νέος Κανονισμός Ομαδικής Απαλλαγής για τις «κάθετες συμφωνίες», στις οποίες συγκαταλέγεται και το Franchising, δημιουργεί ορισμένα νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση του Franchising από τη σκοπιά του Δικαίου του Ελεύθερου Ανταγωνισμού, τόσο σε Ευρωπαϊκό Κοινοτικό όσο και σε Ελληνικό επίπεδο.

Παράλληλα, με την ευκαιρία της δεύτερης αυτής έκδοσης, το βιβλίο εμπλουτίστηκε με τα πορίσματα της νεότερης Ελληνικής Νομολογίας για το Franchising και επιπλέον λήφθηκαν υπόψη τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται με την ψήφιση από το Σύνδεσμο Franchise της Ελλάδος και τη θέση σε ισχύ του Ελληνικού Κώδικα Δεοντολογίας για το Franchising.

Στο τέλος του βιβλίου, σε παραρτήματα, παρατίθενται η συναφής εθνική και κοινοτική νομοθεσία, οι Κώδικες Δεοντολογίας του Franchising και υποδείγματα τυπικών συμβάσεων Franchising.

Αγοράζονται συχνά μαζί

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Τιμή: 40.00€ φ.π. 50.00€ ν.π.

Σχετικά έργα


Περιεχόμενα


ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ FRANCHISINGΣελ. 25
ΕισαγωγήΣελ. 29
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Η ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ FRANCHISINGΣελ. 33
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Οι διάφοροι ορισμοίΣελ. 33
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 33
Τμήμα 2. Οι Νομικοί Ορισμοί-Business Format FranchisingΣελ. 34
Τμήμα 3. Οι Οικονομικοί ΟρισμοίΣελ. 40
Τμήμα 4. Η Απόδοση των Όρων Franchising, Franchisor, Franchisee στα ΕλληνικάΣελ. 43
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Οι διάφοροι τύποι του FranchisingΣελ. 45
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 45
Τμήμα 2. Franchising Διανομής ή ΠροϊόντωνΣελ. 45
Τμήμα 3. Franchising ΥπηρεσιώνΣελ. 46
Τμήμα 4. Franchising Παραγωγής ή ΒιομηχανικόΣελ. 47
Τμήμα 5. Μεικτό FranchisingΣελ. 48
Τμήμα 6. Χρηματοδοτικό ή Διαχειριστικό FranchisingΣελ. 48
Τμήμα 7. Μερικό Franchising ή Franchising Corner ή StandΣελ. 49
Τμήμα 8. Συνεταιριστικό FranchisingΣελ. 50
Τμήμα 9. Franchising Συνδυασμού (Combination Franchising)Σελ. 50
Τμήμα 10. Franchising Μετατροπής (Conversion Franchising)Σελ. 51
Τμήμα 11. Πολλαπλό Franchising (Multiple Franchise Units)Σελ. 51
Τμήμα 12. Franchising Περισσότερων Επωνυμιών ή Σημάτων (Co-Branding Franchising)Σελ. 52
Τμήμα 13. Franchising ΥπαγωγήςΣελ. 52
Τμήμα 14. Franchising Ισότιμης ΣυνεργασίαςΣελ. 53
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ FRANCHISINGΣελ. 55
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Η ιστορία του FranchisingΣελ. 55
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Το Franchising σήμεραΣελ. 57
Τμήμα 1. Το Franchising στο Διεθνή ΧώροΣελ. 57
Τμήμα 2. Το Franchising στην ΕλλάδαΣελ. 60
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ FRANCHISINGΣελ. 71
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Η οικονομική διάστασηΣελ. 71
ΕισαγωγικάΣελ. 71
Τμήμα 1. Το Δικαίωμα Εισόδου (Entry Fee)Σελ. 72
Τμήμα 2. Τα Διαρκή Δικαιώματα (Royalties)Σελ. 74
Τμήμα 3. Η Εισφορά για τη ΔιαφήμισηΣελ. 77
Τμήμα 4. Franchising και ΧρηματοδότησηΣελ. 77
Τμήμα 5. Franchising και ΧρηματιστήριοΣελ. 85
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Η Εμπορική-Επιχειρηματική διάστασηΣελ. 87
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 87
Τμήμα 2. Τα Πλεονεκτήματα του FranchisingΣελ. 88
α. Για τον ΔότηΣελ. 88
β. Για τον ΛήπτηΣελ. 90
γ. Για τον ΚαταναλωτήΣελ. 91
Τμήμα 3. Τα Μειονεκτήματα του FranchisingΣελ. 92
α. Για τον ΔότηΣελ. 92
β. Για τον ΛήπτηΣελ. 92
γ. Για τον ΚαταναλωτήΣελ. 93
Τμήμα 4. Οι Προϋποθέσεις Δημιουργίας ενός Δικτύου FranchisingΣελ. 93
ΕισαγωγικάΣελ. 93
α. Η Ύπαρξη Δικαιωμάτων Βιομηχανικής και Πνευματικής ΙδιοκτησίαςΣελ. 94
β. Η Ύπαρξη ΤεχνογνωσίαςΣελ. 95
γ. Η Καλή Φήμη και Κερδοφορία της Επιχείρησης του ΔότηΣελ. 99
δ. Το Επώνυμο Προϊόν ή ΥπηρεσίαΣελ. 100
ε. Η Διαχρονικότητα του Προϊόντος ή της ΥπηρεσίαςΣελ. 100
στ. Η Δημιουργία ενός Ιδιαίτερου και εύκολα Αναγνωρίσιμου Τύπου ΚαταστήματοςΣελ. 100
ζ. Η Δημιουργία Επιχειρηματικού Συστήματος (Business Format)Σελ. 101
η. Ο Προσδιορισμός της Στρατηγικής Ανάπτυξης του ΔικτύουΣελ. 102
θ. Η Σύνταξη του Προϋπολογισμού και η Εξεύρεση Πηγών ΧρηματοδότησηςΣελ. 102
ι. Η Εκπόνηση Έρευνας ΑγοράςΣελ. 103
κ. Η Σύνταξη Μελέτης ΣκοπιμότηταςΣελ. 103
λ. Η Λειτουργία του Πιλοτικού ΚαταστήματοςΣελ. 104
μ. Η Δημιουργία του Πακέτου FranchiseΣελ. 108
ν. Η Σύνταξη του Εγχειριδίου ΛειτουργίαςΣελ. 109
ξ. Η Δημιουργία του Ενημερωτικού ΕντύπουΣελ. 113
ο. Η Δημιουργία της Υποδομής Υποστήριξης του ΔικτύουΣελ. 114
π. Η Προσέλκυση και Επιλογή των ΛηπτώνΣελ. 114
ρ. ΣυμπεράσματαΣελ. 117
Τμήμα 5. Ανάπτυξη, Οργάνωση και Έλεγχος ενός Δικτύου FranchisingΣελ. 118
α. Οι Προϋποθέσεις ΑνάπτυξηςΣελ. 118
β. Οι Σχέσεις Δότη και ΛήπτηΣελ. 119
γ. Οι Σχέσεις μεταξύ των ΛηπτώνΣελ. 123
δ. Η Λογιστική ΟργάνωσηΣελ. 124
ε. Η Μηχανογραφική ΟργάνωσηΣελ. 124
στ. Οι Μηχανισμοί ΕλέγχουΣελ. 126
ζ. ΣυμπεράσματαΣελ. 127
Τμήμα 6. Η Επιλογή από τον Λήπτη του Κατάλληλου Συστήματος και Δικτύου FranchisingΣελ. 128
α. Η Εκτίμηση της Προσωπικής του Επιχειρηματικής Κλίσης και Ικανότητας ΠροσαρμογήςΣελ. 128
β. Η Εκλογή της Επιχειρηματικής ΔραστηριότηταςΣελ. 130
γ. Η Διαπραγμάτευση με τον Δότη και η Τελική ΕπιλογήΣελ. 130
δ. Ο Έλεγχος του Πληροφοριακού ΥλικούΣελ. 135
ε. Η Εκτίμηση των Οικονομικών ΔεδομένωνΣελ. 135
στ. Η Επικοινωνία με άλλους ΛήπτεςΣελ. 136
ζ. Η Ερευνα ΑγοράςΣελ. 137
η. Η Σύνταξη Επιχειρηματικού Σχεδίου Ανάπτυξης (Business Plan)Σελ. 138
θ. Συμπεράσματα-Οι Λόγοι ΑποτυχίαςΣελ. 138
Τμήμα 7. Ο Ρόλος των Συμβούλων FranchisingΣελ. 140
α. ΕισαγωγήΣελ. 140
β. Οι Σύμβουλοι στην Ελλάδα και ΔιεθνώςΣελ. 141
γ. Η Ανάγκη Δημιουργίας Ιδιαίτερου Κώδικα ΔεοντολογίαςΣελ. 143
δ. Συμπεράσματα-ΠροτάσειςΣελ. 144
Τμήμα 8. Η Ασφαλιστική Κάλυψη ενός Δικτύου FranchisingΣελ. 144
α. Η Αναγκαιότητα της ΑσφάλισηςΣελ. 144
β. Τρόποι και Είδη ΑσφάλισηςΣελ. 145
Τμήμα 9. Franchising και InternetΣελ. 146
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ Η Φορολογική-Λογιστική διάστασηΣελ. 152
ΕισαγωγικάΣελ. 152
Τμήμα 1. Φορολογική και Λογιστική Αντιμετώπιση της Σύμβασης Franchising από την πλευρά του ΔότηΣελ. 153
Τμήμα 2. Φορολογική και Λογιστική Αντιμετώπιση της Σύμβασης Franchising από την πλευρά του ΛήπτηΣελ. 159
Τμήμα 3. Ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α)Σελ. 166
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ Η ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ FRANCHISINGΣελ. 169
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Το προσυμβατικό στάδιοΣελ. 169
Τμήμα 1. Η Υποχρέωση ΑποκάλυψηςΣελ. 169
α. Η Διεθνής Πρακτική-Νομοθεσία και ΝομολογίαΣελ. 169
β. Τι συμβαίνει στην Ελλάδα-Ο Ελληνικός Κώδικας Δεοντολογίας για το FranchisingΣελ. 179
γ. Συμπεράσματα-ΠροτάσειςΣελ. 182
Τμήμα 2. Το ΠροσύμφωνοΣελ. 186
α. ΠεριεχόμενοΣελ. 186
β. Νομικές ΣυνέπειεςΣελ. 187
Τμήμα 3. Η Ευθύνη από τις ΔιαπραγματεύσειςΣελ. 188
Τμήμα 4. Η Υποχρέωση για Κατάρτιση Σύμβασης κατά τον ν 703/1977, άρθρο 2Σελ. 191
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Η σύμβαση Franchising υπαγωγήςΣελ. 195
Τμήμα 1. Εισαγωγή και ΟρισμόςΣελ. 195
Τμήμα 2. Ο Έγγραφος Τύπος και η Αναλογική Εφαρμογή των Διατάξεων του ΠΔ 219/1991 για τους Εμπορικούς Αντιπροσώπους στη Σύμβαση Franchise ΥπαγωγήςΣελ. 196
Τμήμα 3. Η Δόμηση του ΠεριεχομένουΣελ. 199
α. Το ΠροοίμιοΣελ. 199
β. Οι Υποχρεώσεις του ΔότηΣελ. 199
γ. Οι Υποχρεώσεις του ΛήπτηΣελ. 200
δ. Λοιπές ΔιατάξειςΣελ. 202
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 202
ΕισαγωγικάΣελ. 202
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 203
α. Ο Σκοπός της ΣυνεργασίαςΣελ. 203
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 203
β. Η Ανεξαρτησία του Λήπτη και το Πρόβλημα της Ευθύνης Απέναντι στους Τρίτους Συναλλασσόμενους με το Δίκτυο Franchising. Οι Νομικές Ιδιαιτερότητες του ΔικτύουΣελ. 203
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 210
γ. Το Περιεχόμενο του Πακέτου Franchise και η Υποχρέωση Παραχώρησης της Αδειας Χρήσης και Εκμετάλλευσης του στον ΛήπτηΣελ. 210
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 212
δ. Τα Δικαιώματα Βιομηχανικής και Πνευματικής Ιδιοκτησίας του ΔότηΣελ. 212
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 226
ε. Η Τεχνογνωσία του ΔότηΣελ. 226
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 228
στ. Τα Προϊόντα και οι Υπηρεσίες της ΣύμβασηςΣελ. 228
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 229
ζ. Το Εγχειρίδιο ΛειτουργίαςΣελ. 229
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 229
η. Η Ένταξη του Λήπτη στο Σύστημα Franchising του ΔότηΣελ. 229
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 230
θ. Η Διαρκής Υποστήριξη του Δότη στον ΛήπτηΣελ. 230
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 230
ι. Ο Προσδιορισμός της Γεωγραφικής Περιοχής Δραστηριότητας του ΛήπτηΣελ. 230
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 235
κ. Η Αρχή της Ίσης ΜεταχείρισηςΣελ. 235
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 236
λ. Η Υποχρέωση Παροχής Ανταγωνιστικού ΠλεονεκτήματοςΣελ. 236
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 238
μ. Η Καταβολή ΔικαιωμάτωνΣελ. 238
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 238
ν. Η Προώθηση των ΠωλήσεωνΣελ. 238
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 239
ξ. Η Συμμόρφωση του Λήπτη στον Τρόπο Διεξαγωγής των Πωλήσεων του ΔότηΣελ. 239
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 240
ο. Η Τήρηση από τον Λήπτη των Οδηγιών του Δότη για τη Διαμόρφωση του Καταστήματός τουΣελ. 240
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 240
π. Η Συμμόρφωση του Λήπτη στις Οργανωτικές Αρχές του Συστήματος FranchisingΣελ. 240
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 241
ρ. Το Δικαίωμα του Δότη για Εφαρμογή Νέων Μεθόδων στο Σύστημα FranchisingΣελ. 241
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 241
σ. Η Εκμετάλλευση του Πακέτου Franchise μόνο μέσα από το Κατάστημα του ΛήπτηΣελ. 241
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 242
τ. Η μη Αλλαγή του Καταστήματος του Λήπτη χωρίς την Έγκριση του ΔότηΣελ. 242
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 243
υ. Η Διατήρηση του Καταστήματος του Λήπτη σε ʼριστη ΚατάστασηΣελ. 243
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 243
φ. Η Ασφάλιση του ΚαταστήματοςΣελ. 243
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 243
χ. Η μη Διενέργεια Ενεργητικών Πωλήσεων σε άλλες Παραχωρηθείσες Περιοχές ή/και σε άλλες Παραχωρηθείσες Ομάδες Πελατών. Ιδιαίτερα το θέμα της Διενέργειας Πωλήσεων διαμέσου του Internet (Ηλεκτρονικό Εμπόριο)Σελ. 243
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 250
ψ. Η Συμβατική (ενν. κατά τη διάρκεια της σύμβασης) και Μετασυμβατική Απαγόρευση ΑνταγωνισμούΣελ. 250
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης Franchising 
ω. Ο Έγκαιρος Προγραμματισμός των Παραγγελιών του Λήπτη  
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 270
αα. Η Διατήρηση της Κοινής Ταυτότητας και Φήμης του Δικτύου FranchisingΣελ. 270
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 271
ββ. Η μη Κοινοποίηση από τον Λήπτη σε Τρίτους της Τεχνογνωσίας και των Εμπορικών και Βιομηχανικών Απορρήτων του Δότη (Υποχρέωση Εμπιστευτικότητας)Σελ. 271
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 273
γγ. Η Υποχρέωση του Λήπτη να επιτρέπει στον Δότη τη Διενέργεια Ελέγχων του Καταστήματος του, των Πωλουμένων Προϊόντων και των Λογιστικών-Φορολογικών του ΒιβλίωνΣελ. 273
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 274
δδ. Η Κοινοποίηση Οικονομικών Καταστάσεων από τον Λήπτη στον ΔότηΣελ. 274
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 275
εε. Η Μεταβίβαση της Σύμβασης Franchise ή η Εκχώρηση των Δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτήν μόνο με την Έγκριση του ΔότηΣελ. 275
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 277
στστ. Η Έγκαιρη Έναρξη Λειτουργίας του Καταστήματος του ΛήπτηΣελ. 277
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 278
ζζ. Η Επίτευξη ενός Ελάχιστου Κύκλου ΕργασιώνΣελ. 278
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 278
ηη. Η Διάθεση για Πώληση μιας Ελάχιστης Σειράς ΠροϊόντωνΣελ. 278
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 279
θθ. Η Διατήρηση Ορισμένων Ελάχιστων ΑποθεμάτωνΣελ. 279
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 279
ιι. Η Εξυπηρέτηση των Πελατών και η Παροχή ΕγγυήσεωνΣελ. 279
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 280
κκ. Η Πραγματοποίηση ΔιαφήμισηςΣελ. 280
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 282
λλ. Η Κοινοποίηση από τον Λήπτη στον Δότη της Αποκτηθείσας κατά την Εκμετάλλευση του Πακέτου Franchise Πείρας τουΣελ. 282
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 282
μμ. Η Τιμολογιακή ΠολιτικήΣελ. 282
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 286
νν. Η Διάρκεια της ΣύμβασηςΣελ. 286
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 287
ξξ. Η Ανανέωση της ΣύμβασηςΣελ. 287
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 289
οο. Η Παθολογική Εξέλιξη και Λύση της ΣύμβασηςΣελ. 289
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 300
ππ. Η Υποχρέωση ΑποζημίωσηςΣελ. 300
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 306
ρρ. Η Υποχρέωση ΑπόδοσηςΣελ. 306
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 307
σσ. Η Υποχρέωση ΠαράλειψηςΣελ. 307
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 308
ττ. Η Εκτέλεση Εκκρεμών ΠαραγγελιώνΣελ. 308
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 309
υυ. Η Ανάληψη των Αδιάθετων ΑποθεμάτωνΣελ. 309
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 311
φφ. Η ΔιαιτησίαΣελ. 311
Τμήμα 4. Συστηματική (κατ/ άρθρον) Ανάλυση και Ερμηνεία μιας Τυπικής Σύμβασης FranchisingΣελ. 312
χχ. Οι Ποινικές Ρήτρες στη Σύμβαση FranchisingΣελ. 312
Τμήμα 5. Ο Νομικός Χαρακτήρας της Σύμβασης FranchisingΣελ. 314
α. Ανώνυμη Ενοχική-Εμπορική ΣύμβασηΣελ. 314
β. Διαρκής ΣύμβασηΣελ. 315
γ. Μεικτή Σύμβαση. Επώνυμες Συμβάσεις Στοιχεία των οποίων περιέχονται στη Σύμβαση Franchising. Διάκριση από αυτέςΣελ. 316
δ. Σύμβαση ΠλαίσιοΣελ. 317
ε. Σύμβαση με Ριψοκίνδυνο ΧαρακτήραΣελ. 318
στ. Σύμβαση Προσχωρήσεως και Γενικοί Όροι ΣυναλλαγώνΣελ. 318
ζ. Σύμβαση Διαμεσολάβησης κατά την Πώληση. Σύγκριση με άλλες Παρεμφερείς ΣυμβάσειςΣελ. 321
Τμήμα 6. Οι Διατυπώσεις Δημοσιότητας της Σύμβασης FranchisingΣελ. 325
α. ΕισαγωγήΣελ. 325
β. Η Υποχρέωση Υποβολής στο Υπουργείο Εμπορίου (Τμήμα Σημάτων)Σελ. 326
γ. Η Υποχρέωση Υποβολής στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (Ο.Β.Ι)Σελ. 328
δ. Η Υποχρέωση Υποβολής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού (Ε.Α)Σελ. 328
ε. Η Υποχρέωση Υποβολής στην Αρμόδια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ)Σελ. 331
στ. Συμπεράσματα-ΠροτάσειςΣελ. 331
Τμήμα 7. Παράλληλες Εισαγωγές και Σύμβαση FranchisingΣελ. 331
Τμήμα 8. Η Τριτενέργεια των Ενοχικών Αξιώσεων στη Σύμβαση FranchisingΣελ. 333
Τμήμα 9. Η Ακυρότητα της Σύμβασης FranchisingΣελ. 335
α. Η Εξέταση με βάση τις Διατάξεις του Α.ΚΣελ. 335
β. Η Εξέταση με βάση τις Διατάξεις του ν 703/1977 για την Προστασία του Ελεύθερου ΑνταγωνισμούΣελ. 336
γ. Η Εξέταση με βάση τις Διατάξεις του Κανονισμού 2790/1999 (ΕΚ) της ΕπιτροπήςΣελ. 338
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ Η Ελληνική ΝομολογίαΣελ. 339
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 339
Τμήμα 2. Οι Αποφάσεις των ΔικαστηρίωνΣελ. 339
Τμήμα 3. Οι Αποφάσεις και Γνωμοδοτήσεις της Επιτροπής ΑνταγωνισμούΣελ. 355
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ Η ανάγκη δημιουργίας ειδικού νομοθετήματος για το FranchisingΣελ. 361
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 361
Τμήμα 2. Διατάξεις που θα πρέπει να περιλαμβάνειΣελ. 362
ΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣελ. 365
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Η νομολογία του ΔΕΚ και οι αποφάσεις της ΕπιτροπήςΣελ. 365
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Ο προηγούμενος Κανονισμός 4087/88Σελ. 368
Τμήμα 1. Συνοπτική Ανάλυση των κατ/ ιδίαν ΡυθμίσεωνΣελ. 368
Τμήμα 2. Η Πράσινη ΒίβλοςΣελ. 370
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ Ο νέος Κανονισμός (ΕΚ) 2790/1999Σελ. 373
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 373
Τμήμα 2. Συνοπτική Ανάλυση των Ρυθμίσεων του Νέου ΚανονισμούΣελ. 375
Τμήμα 3. Οι Κατευθυντήριες Γραμμές της Επιτροπής για τους Κάθετους Περιορισμούς (Guidelines on Vertical Restraints)-Οι Ιδιαίτερες Προβλέψεις τους για το FranchisingΣελ. 386
Τμήμα 4. Το Franchising και οι Νέες Κοινοτικές Κανονιστικές ΡυθμίσειςΣελ. 394
Τμήμα 5. ΣυμπεράσματαΣελ. 396
ΜΕΡΟΣ ΕΚΤΟ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ FRANCHISINGΣελ. 397
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Το Franchising ως μέθοδος διεθνούς επιχειρηματικής ανάπτυξηςΣελ. 397
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 397
Τμήμα 2. Οι Συνήθεις Λόγοι που οδηγούν τον Δότη στην Επιλογή της Διεθνούς Επιχειρηματικής Ανάπτυξης με FranchisingΣελ. 398
Τμήμα 3. Οι Συνήθεις Λόγοι Αποτυχίας του ΕγχειρήματοςΣελ. 398
Τμήμα 4. Νομικά Θέματα προς ΕξέτασηΣελ. 399
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Οι μέθοδοι εγκατάστασης ενός διεθνούς δικτύου FranchisingΣελ. 401
Τμήμα 1. ΕισαγωγήΣελ. 401
Τμήμα 2. Εξέταση των Διάφορων Μεθόδων Πλεονεκτήματα-ΜειονεκτήματαΣελ. 401
ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑΣελ. 409
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑΣελ. 413
ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣελ. 413
1. Κανονισμός (ΕΚ) 2790/1999 της Επιτροπής της 22ας Δεκεμβρίου 1999 για την εφαρμογή του άρθρου 81 παρ. 3 της Συνθήκης σε ορισμένες κατηγορίες κάθετων συμφωνιών και εναρμονισμένων πρακτικών (ΕΕ της 29.12.1999, L 336, σελ. 21)Σελ. 413
2. Κανονισμός (Ε.Ο.Κ.) 4087/88 της Επιτροπής της 30ης Νοεμβρίου 1988 για την εφαρμογή του άρθρου 85 παρ. 3 της Συνθήκης σε κατηγορίες συμφωνιών Franchise (ΕΕ της 28.12.1988, αριθμ. 1359, σελ. 46)Σελ. 423
3. Νόμος 703/1977 περί ελέγχου μονοπωλίων και ολιγοπωλίων και προστασίας του ελευθέρου ανταγωνισμούΣελ. 433
4. Συνθήκη περί ιδρύσεως της Ε.Κ. άρθρα 81-86Σελ. 477
5. Νόμος 146/1914 περί Αθέμιτου ΑνταγωνισμούΣελ. 481
6. Νόμος 2251/1994 περί Προστασίας των ΚαταναλωτώνΣελ. 489
7. Νόμος 1733/1987 για τη Μεταφορά ΤεχνολογίαςΣελ. 511
8. Νόμος 2239/1994 για τα ΣήματαΣελ. 533
9. Κανονισμός (ΕΚ) 40/1994 του Συμβουλίου της 20ης Δεκεμβρίου 1993 για το Κοινοτικό Σήμα (L 11/14.1.1994)Σελ. 551
10. Νόμος 2121/1993 για την Πνευματική Ιδιοκτησία άρθρα 1-72Σελ. 605
11. ΠΔ 219/1991 για τους Εμπορικούς ΑντιπροσώπουςΣελ. 635
ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΩΔΙΚΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣΣελ. 643
1. The European Code of EthicsΣελ. 643
2. International Franchise Association/s (I.F.A) Code of EthicsΣελ. 649
3. Italy-Regulation of the Italian Franchise AssociationΣελ. 653
4. Franchise Consultants/ Association Code of EthicsΣελ. 657
5. Ο Ελληνικός Κώδικας Δεοντολογίας για το Franchising του Συνδέσμου Franchise της ΕλλάδοςΣελ. 659
ΤΡΙΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΥΠΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ FRANCHISINGΣελ. 667
1. Σχέδιο ΠροσυμφώνουΣελ. 667
2. Σχέδιο Σύμβασης Franchising ΔιανομήςΣελ. 669
3. Σχέδιο Σύμβασης Franchising ΥπηρεσιώνΣελ. 689
4. Σχέδιο Σύμβασης Master FranchisingΣελ. 707
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣελ. 721
ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΣελ. 735




Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.