Σεμινάρια rss feed

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2016/679 (GDPR) (ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2016/679 (GDPR) (ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018
Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 11o ΤΜΗΜΑ, 18 Σεπτεμβρίου έως 11 Οκτωβρίου  2018

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 11o ΤΜΗΜΑ, 18 Σεπτεμβρίου έως 11 Οκτωβρίου 2018

18 Σεπτεμβρίου 2018
Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Founding Member
DPO Academy, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy
ROADMAP TO GDPR COMPLIANCE (ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

ROADMAP TO GDPR COMPLIANCE (ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

Τρίτη & Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2018
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Founding Member
DPO Academy, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy
ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ν 4548/2018 (ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ)

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ν 4548/2018 (ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ)

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018
Ε. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Κ. Γιαννίκας Δικηγόρος, Ι. Δρυλλεράκης Δικηγόρος
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ - ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ - ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ -    ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ν 3869/2010 ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ Ν 4336/2015 ΚΑΙ Ν 4346/2015
ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΥΝΝΟΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

9 Δεκεμβρίου 2011

Διακοπή εργασιών υποκαταστήματος αλλοδαπής εταιρείας

Κρατάω τα βιβλία μιας εταιρείας. Η νομική της μορφή είναι υποκατάστημα αλλοδαπής εταιρείας "ltd" με έδρα χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης. Έχει 2 υποκαταστήματα στην Ελλάδα εκ των οποίων το ένα έχει δηλωθεί ως κεντρικό. Η διοίκηση λόγω περικοπών αποφάσισε το κεντρικό υποκατάστημα να το αφήσει. Ποιες είναι οι σωστές ενέργειες που πρέπει να κάνω σε νομαρχία, εφορία, ΙΚΑ, και γενικότερα οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία πρέπει να ενημερωθεί και τι δικαιολογητικά χρειάζονται σε κάθε υπηρεσία, τι περιθώριο έχω να το δηλώσω και ότι άλλο μπορεί να μου διαφεύγει.
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
 
Από τα δεδομένα της περίπτωσης που περιγράφετε διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για αλλοδαπό υποκατάστημα που λειτουργεί στην Ελλάδα, βάσει των διατάξεων των άρθρων 57-59 του Ν 3190/1955 (περί ΕΠΕ ). Εν συνεχεία, το εν λόγω υποκατάστημα (κεντρικό) δημιούργησε δεύτερη εγκατάσταση στην Ελλάδα, την οποία τώρα προτίθεται να διακόψει. Με βάση τα παραπάνω, λοιπόν, σημειώνουμε ότι η διακοπή ενός εκ των δύο υποκαταστημάτων δεν συνιστά διακοπή εργασιών της επιχείρησης εξολοκλήρου, εφόσον διατηρείται στην Ελλάδα έστω και μία μόνιμη εγκατάσταση.
 
Όσον αφορά τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την διακοπή εργασιών (αλλοδαπού) υποκαταστήματος προς την φορολογική αρχή, σχετική είναι η Πολ. 1102/2005. Από τα οριζόμενα στα άρθρα 4, 5 και 6 της ανωτέρω απόφασης σε περίπτωση διακοπής εργασιών αλλοδαπού υποκαταστήματος υποχρεούστε εντός 30 ημερών, σε υποβολή σχετικής δήλωσης (έντυπο Μ10). Ως δικαιολογητικό για τη υποβολή της ως άνω δήλωσης και τον προσδιορισμό της ακριβούς ημερομηνίας διακοπής μπορεί να αποτελέσει η σχετική απόφαση της ΓΣ των εταίρων που συμμετέχουν στο αλλοδαπό υποκατάστημα. Είναι προφανές, ότι όπως και στις λοιπές περιπτώσεις διακοπής υποκαταστημάτων, πριν την υποβολή της παραπάνω δήλωσης θα πρέπει να προβείτε σε ακύρωση όλων των φορολογικών στοιχείων (λ.χ. ΦΤΜ, χειρόγραφων τιμολογίων κ.λπ.) της εγκατάστασης που διακόπτεται.
 
Περαιτέρω, η διακοπή του υποκαταστήματος θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στο αρμόδιο υποκατάστημα ΙΚΑ (Εγκ. 54/2004) εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία διακοπής (βλ. ανωτέρω).
 
Σημειώνεται δε ότι αν σκοπός της επιχείρησης είναι η κατάργηση του αρχικού (κεντρικού) υποκαταστήματος και η διατήρηση της δευτερεύουσας εγκατάστασης, η εν λόγω εταιρεία θα πρέπει πέραν της ανωτέρω δήλωσης (διακοπής του υποκαταστήματος), να προβεί στη συνέχεια και σε δήλωση αλλαγής έδρας (υποβολή εντύπου Μ3), ώστε να δηλωθεί πλέον ως έδρα του υποκαταστήματος της αλλοδαπής επιχείρησης η δευτερεύουσα εγκατάσταση. Στην περίπτωση που η νέα έδρα βρίσκεται σε διαφορετικό δήμο από την προηγούμενη, θα πρέπει να γίνει τροποποίηση του καταστατικού του υποκαταστήματος αλλοδαπής, περίληψη του οποίου θα πρέπει να δημοσιευτεί στο ΦΕΚ.

8.12.2011

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.