Σεμινάρια rss feed

Η ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ Ν 4646/2019

Η ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ Ν 4646/2019

10 Ιουνίου 2020
Α. Νασόπουλος Οικονομολόγος – Φοροτεχνικός, Σύμβουλος Επιχειρήσεων
GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

16 Ιουνίου 2020
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy, Β. Καλαμποκίδου Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας
ΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ COOKIES ΕΝΟΣ B2C E-SHOP

ΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ COOKIES ΕΝΟΣ B2C E-SHOP

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020
Μ. Ζούλοβιτς Δικηγόρος, LL.M., Συνεταίρος της Δικηγορικής Εταιρίας Ζούλοβιτς - Κοντογεώργου (ZKLawfirm), Π. Κοντογεώργου Δικηγόρος, LL.M., Συνεταίρος της Δικηγορικής Εταιρίας Ζούλοβιτς - Κοντογεώργου (ZKLawfirm)
DATA BREACH WORKSHOP & SIMULATION (ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

DATA BREACH WORKSHOP & SIMULATION (ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

Τρίτη & Πέμπτη 23 Ιουνίου 2020
Ν. Πέππας CISA, CISM, Senior Manager, Risk Advisory, Deloitte Greece, Α. Βόρρας Δικηγόρος, LL.M. mult. PhD (c.), CIPP/E, KBVL Law Firm, Μ. - Α. Παπουτσή Δικηγόρος, LL.M., KBVL Law Firm
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΑΝΑ ΦΟΡΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΑΝΑ ΦΟΡΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

Τετάρτη & Πέμπτη 24 Ιουνίου 2020
Α. Νιφόρου Προϊσταμένη Αυτοτελούς τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου - Εισηγήτρια στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Α. Σαρακινιώτη Προϊσταμένη Αυτοτελούς τμήματος Ασφάλισης & Παροχών - Εισηγήτρια στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

1 Αυγούστου 2020
Ε. Δημητροπούλου Δικηγόρος, LL.M., DEA, Εταίρος Δικηγορικής Εταιρίας «Κυριακίδης – Γεωργόπουλος» , Π. Πόθος Δικηγόρος, LL.M., Εταίρος της Δικηγορικής Εταιρίας «Κυριακίδης Γεωργόπουλος», Λ. Πανέτσος Δικηγόρος, LL.M. (LSE), MSc (Oxon), Συνεργάτης της Δικηγορικής Εταιρίας «Κυριακίδης Γεωργόπουλος»
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ - ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ - ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

17 Μαϊου 2010

Τεκμήριο διαβίωσης αυτοκινήτων βάσει των νέων φορολογικών ρυθμίσεων

ΟΕ έχει 4 ομόρρυθμα μέλη με ποσοστό συμμετοχής 40%, 20%, 20%, 20% και έχει στην κυριότητά της τρία ΕΙΧ με τα πιο κάτω στοιχεία: 1) 25 φορ. ιπποι, εργοστ. αξία 38.376,72 ευρώ, έτος πρώτης κυκλοφ. 2004 2) 21 φορολ.ι πποι εργ. αξία 22.703 ευρώ, έτος πρώτης κυκλ. 2007 3) 14 φορ. ιπποι έτος πρώτ. κυκλ. 2007. Ποία τεκμαρτή δαπάνη θα συμπεριλάβουν τα φυσικά πρόσωπα στην δήλωσή τους α) για την χρήση 2009 και β) για την χρήση 2010;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για το οικονομικό έτος του 2010 (χρήση 2009) δεν θα υπολογισθεί τεκμήριο διαβίωσης για τα αυτοκίνητα που αναφέρετε, καθώς α) αποκτήθηκαν από τις 1.1.2004 και μετά και β) η εργοστασιακή αξία του καθενός αυτοκινήτου δεν υπερβαίνει το όριο των 50.000,00 € (περ. ι, του άρθρου 18 του ΚΦΕ).
Για το επόμενο οικονομικό έτος του 2011 (χρήση 2010), εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 3 του νέου φορολογικού νόμου 3842/2010, με τις οποίες η τεκμαρτή δαπάνη διαβίωσης (ήτοι: ετήσια αντικειμενική δαπάνη) των επιβατικών αυτοκινήτων προσδιορίζεται βάσει των κυβικών εκατοστών του κινητήρα. Παραθέτουμε τις οικείες διατάξεις προς πληροφόρησή σας:
«γ) Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής: αα) για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια (1.200) κυβικά εκατοστά σε τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ, ββ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων (1.200) κυβικών εκατοστών προστίθενται τριακόσια (300) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες (2.000) κυβικά εκατοστά, γγ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων (2.000) κυβικών εκατοστών προστίθενται πεντακόσια (500) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες (3.000) κυβικά εκατοστά και δδ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες (3.000) κυβικά εκατοστά προστίθενται επτακόσια (700) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά. Τα παραπάνω ποσά ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης από κάθε αυτοκίνητο μειώνονται ανάλογα με την παλαιότητά του, η οποία υπολογίζεται από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα, κατά ποσοστό ως εξής: αα) Τριάντα τοις εκατό (30%) για χρονικό διάστημα πάνω από πέντε (5) και μέχρι δέκα (10) έτη. ββ) Πενήντα τοις εκατό (50%) για χρονικό διάστημα πάνω από δέκα (10) έτη. Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη δεν εφαρμόζεται για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο πιστοποιητικό, καθώς και για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης τα οποία είναι ειδικά διασκευασμένα για κινητικά αναπήρους. Ως επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης ειδικά διασκευασμένα για κινητικά αναπήρους θεωρούνται εκείνα που διασκευάσθηκαν ύστερα από άδεια της αρμόδιας αρχής για να οδηγούνται από πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητική αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) ή για να μεταφέρουν αυτά τα πρόσωπα μαζί με τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για τη μετακίνησή τους.
Στις περιπτώσεις εταιριών ομόρρυθμων ή ετερόρρυθμων ή περιορισμένης ευθύνης ή ανωνύμων ή αστικών, καθώς και των κοινωνιών και κοινοπραξιών που ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα, οι οποίες έχουν στην κυριότητα ή στην κατοχή τους επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, η αντικειμενική δαπάνη που αναλογεί σε αυτά λογίζεται ως αντικειμενική δαπάνη των: i) ομόρρυθμων ή απλών, εκτός των ετερόρρυθμων, εταίρων ή κοινωνών ή μελών της κοινοπραξίας φυσικών προσώπων, επιμεριζόμενη μεταξύ αυτών κατά το ποσοστό συμμετοχής τους στην εταιρία, προκειμένου περί ομόρρυθμων ή ετερόρρυθμων ή αστικών εταιριών ή στην κοινωνία ή στην κοινοπραξία..»
Σημειώνεται ότι πέρα της τεκμαρτής δαπάνης, για τα εταιρικά αυτοκίνητα εργοστασιακής τιμολογιακής αξίας (Ε.Τ.Α.) μεγαλύτερης των 15.000 €, ποσοστό αυτής θεωρείται ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες για το στέλεχος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα με τις διατάξεις του Ν.3842/2010 και με αναδρομική ισχύ από 1/1/2010, ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες λαμβάνεται το 15% της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου εάν αυτή είναι μεταξύ 15.000 - 22.000 €, το 25% της εργοστασιακής αξίας εάν αυτή είναι μεταξύ 22.001 - 30.000 € και το 30% της εργοστασιακής αξίας εάν αυτή είναι μεγαλύτερη των 30.000 €. Το εισόδημα που προκύπτει για το κάθε αυτοκίνητο βαρύνει το στέλεχος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και δεν γίνεται να μεριστεί μεταξύ των εταίρων.
17.5.2010

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.