Σεμινάρια rss feed

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ (COVID-19)

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ (COVID-19)

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020
Κ. Παπαχριστοφής Information Security Advisor, MSc, MBA, cDPO, CEH, CEHi, CISM, ISO27001-LA, CCAI, CCSP, CCNP, VCP, Κ. Γρατσία Δικηγόρος, MSc, Νομική Σύμβουλος, DPO, Ν. Πέρος Λέκτορας Τεχνικών Μαθημάτων στην Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. (Ανώτατη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου) και Operations & Training Consultant της ESPERIA GROUP OF HOTELS
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 18ο ΤΜΗΜΑ (21 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου 2020)

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 18ο ΤΜΗΜΑ (21 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου 2020)

21 Σεπτεμβρίου 2020
Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI
ΠΕΔΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΠΕΔΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Τρίτη & Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2020
Α. Δόσχορης Head of Employment & Social Security Law Practice, KBVL Law Firm - Member of Deloitte Legal network, Χ. Μαχαίρας Head of Alternative Dispute Resolution, Financial Advisory Services, Deloitte, Α. Μιχαήλ Head of HR Greece & HRBP Europe, Textile Care – Ecolab S.A, Ι. Χριστοδουλοπούλου Group Organizational Development & Employee Engagement Manager, SYSTEMS SUNLIGHT S.A
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΙΩΝ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020
Δ. Πάσσιου Δικηγόρος, Εταίρος της δικηγορικής εταιρίας «Saplegal - Α.Σ. Παπαδημητρίου & Συνεργάτες»
Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4548/2018 (11ο ΤΜΗΜΑ)

Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4548/2018 (11ο ΤΜΗΜΑ)

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020
Ε. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Κ. Γιαννίκας Δικηγόρος
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΙΚΤΕΣ & CASE STUDIES (6o TMHMA)

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΙΚΤΕΣ & CASE STUDIES (6o TMHMA)

Δευτέρα & Τετάρτη & Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2020
Ιωάννης Καρδίζης Head of Reporting & Controlling, Deloitte Greece, Kωνσταντίνος Ρουμπής Δικηγόρος LL.M. International Taxation, Partner, Tax Services, Deloitte Greece
GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

20 Οκτωβρίου 2020
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy, Β. Καλαμποκίδου Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020
Τζ. Πουρναρά Δικηγόρος, εταίρος στην Εταιρία ΠΛΑΤΗΣ – ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ (δικηγορική εταιρία συνδεδεμένη με την Ernst & Young)
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

6 Μαρτίου 2009

Απογραφή αποθεμάτων υποκαταστήματος

Παρακαλώ όπως μου διευκρινίσετε τί πρέπει να κάνω στην ακόλουθη περίπτωση: σε ένα ψητοπωλείο έγινε κατά το κλείσιμο του έτους 2007 απογραφή λήξης , παρόλο που απαλλάσσονται τα εστιατόρια από την απογραφή, προκειμένου να μειώσει τα κέρδη της. Αυτό , φέτος και για 2 ακόμη χρόνια έχει την υποχρεώνει να ξανακάνει; Ωστόσο , το 2008 έκανε έναρξη δύο υποκαταστημάτων εντός του νομού ,χωρίς δικά τους βιβλία, με είδη ένδυσης. Αν στην προηγούμενη ερώτηση η απάντηση είναι θετική , θα κάνω απογραφή και σε αυτά τα καταστήματα εφόσον ο τζίρος από αυτά δεν ξεπερνάει τα 150.000 ευρώ;
ΓΕΝΙΚΑ: Έστω ότι η έδρα είναι απαλλασσόμενη δραστηριότητα, και το υποκ/μα μη, και ο τζίρος του δεύτερου ξεπεράσει τα 150.000,00 ευρώ ή επιλέγει να κάνει προαιρετική απογραφή , θα πρέπει να απογραφούν και τα εμπορεύματα της έδρας; Ενώ σε περίπτωση που έδρα και υποκ/μα δεν έχουν απαλλασσόμενες δραστηριότητες, ωστόσο ένα από τα δύο ξεπερνάει το όριο του τζίρου για υποχρεωτική απογραφή , θα πρέπει να κάνει απογραφή και το άλλο, είτε η έδρα είναι είτε το υποκ/μα? Το ίδιο ισχύει και για προαιρετική απογραφή σε ένα από τα δύο;
 
Απάντηση
 
Με βάση την περίπτωση γ, της παραγράφου 1, του άρθρου 31 του ΚΦΕ, οι επιχειρήσεις που τηρούν βιβλία Β κατηγορίας του ΚΒΣ (ΕΣΟΔΩΝ-ΕΞΟΔΩΝ) και δεν διενεργούν απογραφή, είτε λόγω του αντικειμένου των εργασιών τους (υφίσταται δηλαδή, απαλλαγή, όπως προβλέπει η ΠΟΛ 1134/2004, μετά την τροποποίησή της, που έγινε με την ΠΟΛ 1152/2007 ), είτε λόγω του ύψους των ακαθαρίστων εσόδων (δηλαδή, μικρότερο από το όριο τήρησης βιβλίου Α’ κατηγορίας του ΚΒΣ, που είναι σήμερα 150.000 ευρώ), προκειμένου να προσδιορίσουν το λογιστικό αποτέλεσμα της χρήσης, λαμβάνουν ως αρχική απογραφή των εμπορευσίμων αγαθών τους, ποσοστό 10% επί των αγορών της προηγούμενης διαχειριστικής χρήσης και ως τελική απογραφή, ποσοστό 10% επί των αγορών της κλειόμενης χρήσης.
 
Στη περίπτωση κατά την οποία διενεργήσουν, προαιρετικά, πραγματική απογραφή, τότε λαμβάνεται υπόψη αυτή, για τον υπολογισμό του κόστους των πωληθέντων. Είναι προφανές, ότι η πραγματική αυτή απογραφή, διενεργείται με βάση τα προβλεπόμενα από τα άρθρα 27 και 28 του ΚΒΣ και καταχωρίζεται στο τηρούμενο βιβλίο Απογραφών (ή στις σελίδες άλλου θεωρημένου βιβλίου), εντός της προθεσμίας της παραγράφου 7, του άρθρου 17 του ΚΒΣ (20/2), τόσο κατά ποσότητα, όσο και κατ’ αξία.
 
Επί πλέον, η προαιρετική διενέργεια απογραφής, δημιουργεί την υποχρέωση στην επιχείρηση να συνεχίσει την σύνταξη απογραφών για μία ακόμη τριετία (και όχι δύο ακόμη χρόνια, όπως αναφέρετε στο ερώτημά σας). Παράδειγμα, αν συντάχθηκε προαιρετικά απογραφή στις 31/12/2005, θα πρέπει να ακολουθήσουν απογραφές για τα επόμενα τρία χρόνια, μέχρι την 31/12/2008, ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων, ή τυχόν απαλλακτικών διατάξεων. Αν δεν τηρηθεί η υποχρέωση αυτή, ο ΚΦΕ προβλέπει την επιβολή των κυρώσεων του Ν. 2523/1997, σχετικώς με την μη σύνταξη απογραφής (βλέπε και ΠΟΛ 1038/2003, άρθρο 5, παρ.5).
 
Περαιτέρω, σε ότι αφορά τα υποκαταστήματα, να επισημάνουμε ότι αυτά δεν αποτελούν ξεχωριστές επιχειρήσεις σε σχέση με το κεντρικό και συνεπώς, ο κύκλος εργασιών μιας επιχείρησης περιλαμβάνει και τα έσοδα των υποκαταστημάτων. Το κριτήριο για  την υποχρέωση ή μη, της σύνταξης  απογραφής, είναι το ύψος των εσόδων της κύριας δραστηριότητας της επιχείρησης. Έτσι, ο επιτηδευματίας που τηρεί βιβλίο ΕΣΟΔΩΝ-ΕΞΟΔΩΝ και έχει ως κύριο αντικείμενο των εργασιών του, δηλαδή πάνω από το 50% του συνόλου των ακαθαρίστων εσόδων του, την εκμετάλλευση Εστιατορίου, Ζαχαροπλαστείου, Κέντρου διασκέδασης, Μπαρ, Καφετέριας, Κυλικείου και λοιπών συναφών δραστηριοτήτων, απαλλάσσεται από την υποχρέωση σύνταξης απογραφής εμπορευσίμων αγαθών και την τήρηση βιβλίου απογραφών (ΠΟΛ.1134/2004). Το ίδιο ισχύει και για μια σειρά άλλων δραστηριοτήτων που αναφέρονται στην ως άνω ΠΟΛ, όταν αυτές χαρακτηρίζονται κύριες (έσοδα πάνω από το 50% του συνόλου των ακαθαρίστων εσόδων).
 
6.3.2009

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.