Σεμινάρια rss feed

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΙΩΝ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020
Δ. Πάσσιου Δικηγόρος, Εταίρος της δικηγορικής εταιρίας «Saplegal - Α.Σ. Παπαδημητρίου & Συνεργάτες»
Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4548/2018 (11ο ΤΜΗΜΑ)

Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4548/2018 (11ο ΤΜΗΜΑ)

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020
Ε. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Κ. Γιαννίκας Δικηγόρος
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΙΚΤΕΣ & CASE STUDIES (6o TMHMA)

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΙΚΤΕΣ & CASE STUDIES (6o TMHMA)

Δευτέρα & Τετάρτη & Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2020
Ιωάννης Καρδίζης Head of Reporting & Controlling, Deloitte Greece, Kωνσταντίνος Ρουμπής Δικηγόρος LL.M. International Taxation, Partner, Tax Services, Deloitte Greece
ΒΑΣΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΗ ΝΟΜΙΚΟΥΣ (2ο ΤΜΗΜΑ)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΗ ΝΟΜΙΚΟΥΣ (2ο ΤΜΗΜΑ)

Δευτέρα – Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2020
Κ. Σαϊτάκης Δικηγόρος, Διδάκτωρ Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής ΕΚΠΑ
GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

20 Οκτωβρίου 2020
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy, Β. Καλαμποκίδου Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020
Τζ. Πουρναρά Δικηγόρος, εταίρος στην Εταιρία ΠΛΑΤΗΣ – ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ (δικηγορική εταιρία συνδεδεμένη με την Ernst & Young)
ANTI MONEY LAUNDERING (AML) OFFICER

ANTI MONEY LAUNDERING (AML) OFFICER

Παρασκευή & Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2020
Λ. Ιωάννου BSc, LLB, CAMS, Co-Founder AB Compliance, Director – Advisory Services, APC Audit Tax Advisory Ltd , A. Μπεντενιώτης BA, LLB, MSc, LLM, PhD (c), Co-Founder AB Compliance, Εταίρος Δικηγορικής Εταιρίας «Μπεντενιώτης & Συνεργάτες»
Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020
Δ. Πάσσιου Δικηγόρος, Εταίρος της δικηγορικής εταιρίας «Saplegal - Α.Σ. Παπαδημητρίου & Συνεργάτες»
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

25 Φεβρουαρίου 2009

Επιδότηση γυναικείας επιχειρηματικότητας

Στο πρόγραμμα του ΕΟΜΜΕΧ "ανάπτυξη γυναικείας απασχόλησης και επιχειρηματικότητας" επιχορηγούνται εκτός από τα συνήθη πάγια π.χ. Η/Υ, εκτυπωτής κ.τ.λ. και άλλα είδη όπως: 1) η αμοιβή για την σύνταξη του ερωτηματολογίου, 2) διαφημιστικά φυλλάδια, 3) κατασκευή διαδικτυακού κόμβου. Θα ήθελα να μάθω, τα τρία τελευταία θεωρούνται και αυτά πάγια λόγω της επιδότησης; Εάν ναι με ποιο συντελεστή θα τα κάνω απόσβεση; ή θα τα περάσουμε στη στήλη των δαπανών και θα τα χειριστούμε ως δαπάνες της επιχείρησης; (από τον ΕΟΜΜΕΧ τα ήθελαν όλα στη στήλη των παγίων) πώς θα τα χειριστούμε στο Ε3 ως προς της αποσβέσεις; και πως το ποσό της επιδότησης σε επιχείρηση που τηρεί βιβλία Β΄ κατηγορίας.
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
 
Σχετικά με τον λογιστικό χειρισμό και την συμπλήρωση του εντύπου Ε3 σε περίπτωση λήψης επιχορήγησης, θα παρακαλούσαμε να ανατρέξετε σε παλαιότερη απάντηση στην δνση: http://www.epixeirisi.gr/index.php?pgtp=1&aid=1233305275
 
Επιπλέον, αναφέρουμε ότι βάσει των αρχών της Λογιστικής και της Φορολογίας, η αμοιβή για την σύνταξη του ερωτηματολογίου και το κόστος των διαφημιστικών φυλλαδίων, δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν «πάγια περιουσιακά στοιχεία», καθότι θεωρούνται δαπάνες - έξοδα που επιβαρύνουν το εισόδημα της τρέχουσας διαχειριστικής περιόδου. Στην περίπτωση αυτή ανήκουν, γενικώς, έξοδα διαφημίσεων μολονότι η επιχείρηση προσδοκά μελλοντικά οφέλη (πχ. αύξηση του τζίρου) από την πραγματοποίησή τους. Οι δαπάνες διαφήμισης, δεν μπορούν να θεωρηθούν πάγια, αφού η συσχέτισή τους με μελλοντικά οφέλη είναι, εκ των πραγμάτων, αμφίβολη.
 
Επιπλέον, σημειώνουμε ότι τα διάφορα γενικά έξοδα διαφήμισης, τεχνικών και εμπορικών μελετών που πραγματοποιούνται κατά τη σύσταση της επιχείρησης, μπορούν να χαρακτηριστούν «έξοδα πρώτης εγκατάστασης.». Στην περίπτωση αυτή, τα ανωτέρω έξοδα μπορούν να αποσβένονται είτε εφάπαξ, είτε τμηματικά και ισόποσα μέσα σε μία πενταετία. Παρόλο όμως, που οι ανωτέρω δαπάνες αποσβένονται, δε μπορούν να θεωρηθούν πάγια. Αντιθέτως, μπορούν να θεωρηθούν πάγια αγαθά, τα βιομηχανικά δικαιώματα, εμπορικά σήματα, διπλώματα ευρεσιτεχνίας, εφόσον αποκτώνται για περισσότερες από μία χρήσεις (περ. β, της παρ. 4, του άρθρου 33, του ΦΠΑ). Στην παραπάνω κατηγορία, κατά την άποψή μας, εμπίπτει και η απόκτηση δικτυακού κόμβου, το κόστος του οποίου μπορεί να ενταχθεί ως είδος λογισμικού (software), με συντελεστή απόσβεσης, ο κατώτερος είκοσι τέσσερα τοις εκατό (24%) και ανώτερος τριάντα τοις εκατό (30%), με τη δυνατότητα και της εφάπαξ απόσβεσης (ΠΔ 299/2003).
 
25.2.2009

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.