Σεμινάρια rss feed

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ (COVID-19)

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ (COVID-19)

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020
Κ. Παπαχριστοφής Information Security Advisor, MSc, MBA, cDPO, CEH, CEHi, CISM, ISO27001-LA, CCAI, CCSP, CCNP, VCP, Κ. Γρατσία Δικηγόρος, MSc, Νομική Σύμβουλος, DPO, Ν. Πέρος Λέκτορας Τεχνικών Μαθημάτων στην Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. (Ανώτατη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου) και Operations & Training Consultant της ESPERIA GROUP OF HOTELS
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 18ο ΤΜΗΜΑ (21 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου 2020)

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 18ο ΤΜΗΜΑ (21 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου 2020)

21 Σεπτεμβρίου 2020
Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI
ΠΕΔΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΠΕΔΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Τρίτη & Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2020
Α. Δόσχορης Head of Employment & Social Security Law Practice, KBVL Law Firm - Member of Deloitte Legal network, Χ. Μαχαίρας Head of Alternative Dispute Resolution, Financial Advisory Services, Deloitte, Α. Μιχαήλ Head of HR Greece & HRBP Europe, Textile Care – Ecolab S.A, Ι. Χριστοδουλοπούλου Group Organizational Development & Employee Engagement Manager, SYSTEMS SUNLIGHT S.A
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΙΩΝ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020
Δ. Πάσσιου Δικηγόρος, Εταίρος της δικηγορικής εταιρίας «Saplegal - Α.Σ. Παπαδημητρίου & Συνεργάτες»
Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4548/2018 (11ο ΤΜΗΜΑ)

Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4548/2018 (11ο ΤΜΗΜΑ)

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020
Ε. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Κ. Γιαννίκας Δικηγόρος
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΙΚΤΕΣ & CASE STUDIES (6o TMHMA)

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΙΚΤΕΣ & CASE STUDIES (6o TMHMA)

Δευτέρα & Τετάρτη & Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2020
Ιωάννης Καρδίζης Head of Reporting & Controlling, Deloitte Greece, Kωνσταντίνος Ρουμπής Δικηγόρος LL.M. International Taxation, Partner, Tax Services, Deloitte Greece
GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

20 Οκτωβρίου 2020
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy, Β. Καλαμποκίδου Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ (DAWN RAID) ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020
Τζ. Πουρναρά Δικηγόρος, εταίρος στην Εταιρία ΠΛΑΤΗΣ – ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ (δικηγορική εταιρία συνδεδεμένη με την Ernst & Young)
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

18 Ιανουαρίου 2008

Πρόσληψη εργαζομένων σε υποκατάστημα

Διαφημιστική εταιρεία με έδρα την Αθήνα, σχεδιάζει να προσλάβει προσωπικό στη Θεσσαλονίκη, σε υποκατάστημά της που τώρα θα ιδρυθεί. Στο υποκατάστημα αυτό δεν θα διενεργούνται συναλλαγές, δεδομένου ότι ο λόγος δημιουργίας του είναι ο χειρισμός υποθέσεων ενός συγκεκριμένου πελάτη, ο οποίος έχει έδρα στη συμπρωτεύουσα. Ποιές είναι οι υποχρεώσεις της Εταιρείας, σε ότι αφορά εργατικά και φορολογικά θέματα;
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
 
Η πρώτη ενέργεια της Διαφημιστικής Εταιρείας, μετά την λήψη της απόφασης για την δημιουργία αυτής της εγκατάστασης στη Θεσσαλονίκη, είναι η υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών αυτής (της εγκατάστασης), στο τμήμα Μητρώου της ΔΟΥ της έδρας της  (έντυπο Μ3, Δήλωση μεταβολής εργασιών μη φυσικού προσώπου, το οποίο θα συνοδεύεται από το  Μ10, Δήλωση εγκατάστασης εσωτερικού), μαζί με διάφορα άλλα δικαιολογητικά, όπως μισθωτήριο κ.λπ. Είναι πιθανόν, να ακολουθήσει έκδοση εντολής αυτοψίας του χώρου, από τον προϊστάμενο της ΔΟΥ, στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας ανήκει η εγκατάσταση, για την διαπίστωση της διεύθυνσης κ.λπ.
 
Ταυτόχρονα και επί του εντύπου Ε10, θα πρέπει να επιλεγεί η ονομασία της εγκατάστασης, από την οποία θα εξαρτηθεί και ο χαρακτηρισμός της, με βάση τις διατάξεις του ΚΒΣ. Να υπενθυμίσουμε ότι  ο ΚΒΣ στο άρθρο 9, χαρακτηρίζει υποκατάστημα κάθε επαγγελματική εγκατάσταση εκτός της έδρας, στην οποία ενεργείται παραγωγική ή συναλλακτική δραστηριότητα. Αν συμβαίνει αυτό, δηλαδή διενέργεια πράξεων παραγωγικών ή συναλλακτικών, τότε η εγκατάσταση αυτή θα υποχρεωθεί να τηρήσει λογιστικά βιβλία, επιλέγοντας (σε Γ’ κατηγορία), είτε την λογιστική εξάρτηση από την έδρα, οπότε απλά θα αποστέλλει στοιχεία σαυτήν για τις τελικές εγγραφές, είτε την λογιστική αυτοτέλεια, οπότε θα ενεργεί πρωτογενείς εγγραφές σε δικά της λογιστικά βιβλία. Σε περίπτωση Α’ ή Β’ κατηγορίας του ΚΒΣ, η εγκατάσταση που θα χαρακτηρισθεί υποκατάστημα, θα τηρήσει αντίστοιχα βιβλία της έδρας.
 
Αν χαρακτηρισθεί «Γραφείο», όπως ορίζει το έντυπο Μ10, θα πρέπει σαφώς να διευκρινισθεί, ότι από την εγκατάσταση αυτή δεν θα παρέχονται (τηλεφωνικά ή μη), υπηρεσίες σε πελάτες. Συνεπώς, αν από την θέση αυτή (του «Γραφείου»), προωθείται διαφημιστική εργασία, ή δίδονται οδηγίες σε πελάτη για την οργάνωση της διαφημιστικής του εκστρατείας, ασχέτως, αν περαιτέρω τιμολογούνται οι εργασίες αυτές από την έδρα, θεωρείται ότι ενεργείται συναλλακτική δραστηριότητα (με την ευρεία έννοια) και ασφαλώς θα υπάρξει υποχρέωση τήρησης βιβλίων (βλέπε και ΠΟΛ 1133/14-3-2000).
 
Για το προσωπικό που θα προσληφθεί στην ως άνω εγκατάσταση, θα ακολουθηθεί η διαδικασία απογραφής της εγκατάστασης, στο ΙΚΑ (της περιοχής), με κατάθεση δήλωσης μεταβολής (στην έδρα) και λήψης ΒΙΒΛΙΟΥ ΝΕΟΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (από το υπ/μα ΙΚΑ της εγκατάστασης). Στο βιβλιο αυτό θα εγγραφούν οι εργαζόμενοι πριν αναλάβουν υπηρεσία. Στη συνέχεια θα συνταχθούν οι κάρτες πρόσληψης, οι οποίες θα κατατεθούν στον ΟΑΕΔ (παράρτημα στο οποίο υπάγεται η εγκατάσταση) εντός οκτώ (8) ημερών. Θα ακολουθήσει η συμπλήρωση της ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, η οποία θα κατατεθεί στην αρμόδια επιθεώρηση εργασίας της περιοχής που εποπτεύεται  η εγκατάσταση (εντός 15 ημερών).
 
Να υπενθυμίσουμε ότι πρέπει να συνταχθούν και υπογραφούν οι συμβάσεις ΟΥΣΙΩΔΩΝ ΟΡΩΝ εργασίας του ΠΔ 156/94, οι οποίες αν συνιστούν συμβάσεις πλήρους απασχόλησης, δεν απαιτείται η κατάθεσή τους στη αρμόδια επιθεώρηση εργασίας. Απεναντίας, αν είναι συμβάσεις μειωμένης ή εκ περιτροπής  απασχόλησης, είναι απαραίτητη η κατάθεσή τους (εντός 15 ή 8 ημερών, αντίστοιχα), προκειμένου να  αποκλεισθεί το τεκμήριο της πλήρους απασχόλησης.
 
18.1.2008

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.