Σεμινάρια rss feed

ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΕΡΓΩΝ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΕΡΓΩΝ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018
Δ. Κουρκουμέλης Δικηγόρος στον Άρειο Πάγο και το ΣτΕ
Ο ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ (Ν 4469/2017) ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΦΕΡΕ Ο Ν 4549/2018

Ο ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ (Ν 4469/2017) ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΦΕΡΕ Ο Ν 4549/2018

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018
Γ. Πανίτσας Δικηγόρος, ΜΔΕ, Συντονιστής Ν 4469/2017, Ι. Γεροντίδης Δικηγόρος, ΜΔΕ
CORPORATE COUNSEL EXECUTIVE TRAINING

CORPORATE COUNSEL EXECUTIVE TRAINING

31 Οκτωβρίου 2018
Ramirez Javier Associate General Counsel Regions Litigation & EMEA Regulatory Affairs, Global Legal Affairs, HP Inc., Α. Παντελιάδης Διευθύνων Σύμβουλος METRO AEBE, Ι. Αψούρης Γενικός Διευθυντής Νομικών Υπηρεσιών Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε. , Κ. Γαλανοπούλου Νομική Σύμβουλος και Διευθύντρια Εταιρικής Συμμόρφωσης για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, SAP Ελλάς Α.Ε., Α. Οικονόμου Νομικός Σύμβουλος ΔΕΗ ΑΕ, Θ. Τόμπρας Διευθυντής Νομικού Τμήματος WIND HELLAS , Σ. Δρίτσας Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής, Επικεφαλής Επιστημονικού Συμβουλίου ΣΟΛ Α.Ε. Crowe Horwath, Γ. Σωτηρόπουλος Καθηγητής Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ, Δικηγόρος , Π. Δασμάνογλου Εκτελεστικό μέλος Διοικητικού Συμβουλίου - Γενικός Διευθυντής Κανονιστικής Συμμόρφωσης & Εταιρικής Διακυβέρνησης της Εθνικής Τράπεζας και του Ομίλου , Σ. Μέλλος Αναπλ. διευθυντής νομικών υπηρεσιών ομίλου Coca-Cola Hellenic, Α. Παπαγγελοπούλου General Counsel 3M South East Europe Region, LLM , Δ. Κατσαφάδου Head of Legal, Novartis (Hellas) S.A.C.I., Α. Κουτσόλαμπρος Δικηγόρος, Προϊστάμενος του Γ΄ Τμήματος της ΔΝΥ του ΕΦΚΑ, μέλος Δ.Σ. Δ.Σ.Α., Π. Στρούμπος Head of Legal Fraport Greece , Σ. Ποταμίτης Managing Partner Potamitis Vekris , Στ. Μίχος Δικηγόρος, LL.M., M.A., τ. Πρόεδρος Association of Corporate Counsel Europe
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ Ν 4548/2018 ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΕ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ Ν 4548/2018 ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΕ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018
Ν. Τέλλης Καθηγητής Εμπορικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, Ν. Ελευθεριάδης Επίκουρος Καθηγητής Εμπορικού Δικαίου Νομικής Σχολής ΑΠΘ, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, Λ. Γρηγοριάδης Δρ Νομικής ΑΠΘ, Δικηγόρος, Λέκτορας Εμπορικού Δικαίου Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 12o ΤΜΗΜΑ, 5 Νοεμβρίου έως 28 Νοεμβρίου 2018

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 12o ΤΜΗΜΑ, 5 Νοεμβρίου έως 28 Νοεμβρίου 2018

5 Νοεμβρίου 2018
Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Founding Member
DPO Academy, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy
ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ν 4548/2018 (ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ)

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ν 4548/2018 (ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ)

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018
Ι. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Ε. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Κ. Γιαννίκας Δικηγόρος
ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ

ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ

Τρίτη & Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2018
Π. Αρτίκης Αν. Καθηγητής Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου Πειραιώς, Γ. Αρτίκης Ομ. Καθηγητής Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου Πειραιώς , Ι. Λιναρίτης Δικηγόρος, ΔΝ, MBA (International Banking & Finance)
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ - ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ & ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

28 Ιουνίου 2018

Εισφορά του Ν. 4498/2017

Σχετικά με την εισφορά 2% του Ν. 4498/2017 επί των διαφημίσεων στο internet, ποιος επιβαρύνεται με τη σχετική εισφορά και ποιος οφείλει να την καταβάλλει σε περίπτωση που ο πάροχος της υπηρεσίας διαφήμισης είναι μέλος του ΕΔΟΕΑΠ ή δεν είναι μέλος του ΕΔΟΕΑΠ (π.χ. εγκατεστημένος στο εξωτερικό); Επίσης, σε περίπτωση μη καταβολής της σχετικής εισφοράς, τίθεται ζήτημα μη έκπτωσης της σχετικής δαπάνης διαφήμισης;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 23, του ΚΦΕ όπως αυτές ερμηνεύτηκαν με την Πολ. 1113/2015, οι δαπάνες διαφήμισης για τις οποίες οφείλεται τέλος διαφήμισης δεν εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης εφόσον το σχετικό τέλος καταβλήθηκε (εκπρόθεσμα) μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της φορολογικής δήλωσης της οικείας περιόδου. Εν τούτοις, για τις δαπάνες διαφήμισης μέσω του διαδικτύου δεν οφείλεται το ανωτέρω τέλος[1].

Περαιτέρω, η ειδική εισφορά 2% επί των διαφημίσεων μέσω του διαδικτύου αποδίδεται από τους παρόχους των μέσων διαφήμισης υπό την προϋπόθεση ότι ο διαφημιζόμενος έχει την κατοικία ή την έδρα του στην Ελλάδα και αποδίδεται στο ΕΔΟΕΑΠ[2]. Σημειώνεται δε ότι η εν λόγω εισφορά βαρύνει τον διαφημιζόμενο ενώ ο υπόχρεος για την απόδοσή της που εκπροσωπεί και το μέσο διαφήμισης (λ.χ. διαδικτυακή πύλη) δεν απαιτείται να είναι κατ’ ανάγκη μέλος του ΕΔΟΕΑΠ.

Με βάση τα παραπάνω, υπόχρεος για την πληρωμή της εισφοράς είναι ο παρέχων τη διαφήμιση και όχι ο λήπτης της υπηρεσίας αυτής. Επίσης, δεν υφίσταται σχετική νομοθετική ρύθμιση που να απαγορεύει την έκπτωση της ως άνω δαπάνης λόγω μη καταβολής της ειδικής εισφοράς όπως αντίθετα συμβαίνει με το τέλος διαφήμισης (βλ. ανωτέρω). Συνεπώς, θεωρούμε ότι δεν προκύπτει ζήτημα μη έκπτωσης της δαπάνης διαφήμισης στο διαδίκτυο εξαιτίας της μη καταβολής της εν λόγω ειδικής εισφοράς.


[1] Βάσει του άρθρου 9, του 2880/2001 το τέλος διαφήμισης επιβάλλεται σε διαφημίσεις που γίνονται με ημερολόγια, δώρα, έντυπα, κάθε είδους παραστάσεις ή λέξεις σε αυτοκόλλητα ή είδη με διαφημιστικές παραστάσεις ή λέξεις ή με άλλο παρόμοιο τρόπο, καθώς και για διαφημίσεις που γίνονται από τον αέρα με οποιονδήποτε τρόπο. Τα ένθετα διαφημιστικά φυλλάδια, που διανέμονται μαζί με τις εφημερίδες και τα περιοδικά, υπόκεινται στο ανωτέρω τέλος διαφήμισης, καθώς και η προβολή προϊόντων σε χώρους καταστημάτων, που γίνεται είτε με την τοποθέτηση τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος είτε με έντυπα, δώρα, επιγραφές κάθε είδους είτε με άλλο παρόμοιο τρόπο, θεωρείται διαφήμιση και υπόκειται σε τέλος διαφήμισης, βάσει των εκδιδομένων από τα καταστήματα τιμολογίων παροχής υπηρεσιών.

Προβολή προϊόντων που εντάσσεται στην παραπάνω έννοια της διαφήμισης συνιστούν οι εξής ενέργειες:

- η ενοικίαση χώρων σε ειδικά ράφια,

- η τοποθέτηση προϊόντων σε ειδικές προθήκες ή περίπτερα,

- η διανομή δοκιμαστικών προϊόντων,

- εκδηλώσεις - εκπλήξεις ("Happenings") στους χώρους του καταστήματος.

[2] ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ

 

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.