Σεμινάρια rss feed

ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

18, 19, 25 & 26 Ιουνίου 2019 18 Ιουνίου 2019
Γ. Αρτίκης Ομ. Καθηγητής Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου Πειραιώς, Π. Αρτίκης Καθηγητής Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου Πειραιώς, Στ. Δρίτσας Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής, Αναπλ. Δ/νων Σύμβουλος ΣΟΛ Συμβουλευτική, CroweSOL, Ι. Δρυλλεράκης Δικηγόρος
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΦΟΡΕΑ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΦΟΡΕΑ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

Τετάρτη & Πέμπτη 19 Ιουνίου 2019
Α. Νιφόρου Προϊσταμένη Αυτοτελούς τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου - Εισηγήτρια στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Α. Σαρακινιώτη Προϊσταμένη Αυτοτελούς τμήματος Ασφάλισης & Παροχών ΕΤΕΑΕΠ - Εισηγήτρια στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης
ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ν 4548/2018 (ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ)

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ν 4548/2018 (ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ)

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019
Ι. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Ε. Δρυλλεράκης Δικηγόρος, Κ. Γιαννίκας Δικηγόρος
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 15o ΤΜΗΜΑ, 24 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2019

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 15o ΤΜΗΜΑ, 24 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2019

24 Ιουνίου 2019
Δ. Ζωγραφόπουλος ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI, Ν. Λουκάς MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ MΕΤΟΧΟΥ ΚΑΙ MΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΑΕ ΤΟΥ N 4548/2018

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ MΕΤΟΧΟΥ ΚΑΙ MΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΑΕ ΤΟΥ N 4548/2018

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019
Α. Σπυρίδωνος Δ.Ν., LL.M. (L.S.E.), Δικηγόρος
GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

GDPR AUDITORS EXECUTIVE COURSE - ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

23 Σεπτεμβρίου 2019
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Β. Καλαμποκίδου Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ - ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ - ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΥΝΝΟΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

29 Οκτωβρίου 2014

Ηλεκτρονική εφημερίδα

Σας παρακαλώ να με ενημερώσετε για τις φορολογικές υποχρεώσεις μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας. Τα έσοδα της επιχείρησης είναι οι διαφημίσεις.

1.Στο τιμολόγιο εκτός από τον ΦΠΑ, μπαίνει & κάποιος άλλος φόρος;

2. Στην περιγραφή του τιμολογίου γράφουμε την διάρκεια και το κείμενο της διαφήμισης;

3. Στο τιμολόγιο του δημοσιογράφου θα γίνεται παρακράτηση φόρου;

4. Έχει υποχρέωση η ηλεκτρονική εφημερίδα να καταθέτει στην ΔΟΥ κάποιο τιμοκατάλογο για τις διαφημίσεις;

5.Υπάρχει κάποιος τιμοκατάλογος διαφημίσεων;

6.Έχει υποχρέωση μετά την έναρξη στη ΔΟΥ να ενημερώσει και κάποια άλλη Αρχή; Γνωστοποιείστε τις ΠΟΛ ή άλλες διατάξεις σχετικές με το θέμα αυτό.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η λειτουργία εφημερίδας που αποκτά έσοδα από την παροχή διαφήμισης έχει γενικά όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον ΚΦΑΣ για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Στα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που η επιχείρηση θα λαμβάνει από δημοσιογράφους, υφίσταται η υποχρέωση παρακράτησης φόρου 20%, εφόσον η αξία της συναλλαγής υπερβαίνει τα 300 ευρώ (Πολ. 1120/2014).

Επισημαίνουμε ότι οι διαφημίσεις, καθώς και οι λοιπές καταχωρίσεις που γίνονται στο διαδίκτυο δεν υπόκεινται σε τέλος αγγελιοσήμου σύμφωνα με την διαγραφή του επίμαχου άρθρου 67, του Ν 3863/2010, όπως εμφανιζόταν στο προσχέδιο του ως άνω νόμου και το οποίο καθιέρωνε την επιβολή του αγγελιοσήμου και επί των διαφημίσεων που προβάλλονται στο διαδίκτυο. Τέλος, ως περιγραφή στο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών που εκδίδεται από την επιχείρηση, είναι σκόπιμο να αναγράφονται όλο εκείνα τα στοιχεία (χρόνος, μέγεθος, θέση κ.λπ.) που προσδιορίζουν το ύψος της τελικής τιμής της διαφήμισης.

Τέλος, σας αναφέρουμε τις παρακάτω υποχρεώσεις αναφορικά με την προβολή διαφημίσεων:

  1. Υποβολή ημερολογίου διαφημίσεων. Τα μέσα ενημέρωσης υποβάλλουν αντίγραφο ημερολογίου διαφημίσεων στις αρμόδιες ΔΟΥ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (πρώην ΤΣΠΕΑΘ ή ΕΔΟΕΑΠ) για τις διαφημίσεις του προηγουμένου φορολογικού διμήνου και μέχρι την 15η ημέρα του μεθεπόμενου μήνα, από την λήξη του ημερολογιακού διμήνου (άρθρο 33 Ν 2429/1996 , Πολ. 1217/1996 , Πολ. 1238/1996 ). Ειδικά για τη ΔΟΥ, οι υπόχρεοι που τηρούν το ημερολόγιο αυτό μηχανογραφικά, υποβάλλουν ηλεκτρονικά μέσα αποθήκευσης δεδομένων, στα οποία περιέχονται όλα τα στοιχεία του ημερολογίου αυτού (ΠΟΛ 1077/2006). Με την ανωτέρω ΠΟΛ, το (τότε) Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, διευκρίνισε ότι, αντί του τριπλότυπου Ημερολογίου Διαφημίσεων, όπως αρχικά είχε ορισθεί, είναι δυνατόν αυτό να τηρείται σε απλότυπη μορφή, με την προϋπόθεση ότι θα υποβάλλεται τόσο στη ΔΟΥ, όσο και στο Τ.Σ.Π.Ε.Α.Θ. (νυν ΕΤΑΠ-ΜΜΕ), με ηλεκτρονικά μέσα αποθήκευσης δεδομένων.
  2. Τιμοκατάλογος Διαφημίσεων. Τα μέσα ενημέρωσης υποβάλλουν ετήσιο τιμοκατάλογο διαφημίσεων στις αρμόδιες ΔΟΥ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (πρώην ΤΣΠΕΑΘ ή ΕΔΟΕΑΠ) σύμφωνα με το άρθρο 12, του Ν 2328/1995.

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.