ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΜηνιαίο Περιοδικό

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Μηνιαίο Περιοδικό
Ετήσια συνδρομή: 105€

Έντυπο και ψηφιακό

Δικαίωμα 1 ερώτησης το μήνα
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

3 σεμινάρια στην προνομιακή τιμή των 95€

ή 2 σεμινάρια στην προνομιακή τιμή των 75€

Το περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δίνει τη δυνατότητα απευθείας υποβολής ερωτημάτων, αφουγκραζόμενο τις ανάγκες των συνδρομητών του.

Οι συνδρομητές από 7.9.2017 μπορούν να τηλεφωνούν κάθε Πέμπτη, ώρες 12.00μμ -14.00μμ, στο 210 3678812, προκειμένουν να λάβουν απευθείας απάντηση από την επιστημονική ομάδα σε ερωτήματα που δεν χρήζουν ιδιαίτερης επεξεργασίας και μπορούν να απαντηθούν εύκολα. Η δυνατότητα της αποστολής ερωτημάτων μέσω της αντίστοιχης φόρμας παραμένει.

Σεμινάρια rss feed

GDPR CASE STUDIES

GDPR CASE STUDIES

23 Φεβρουαρίου 2018
Δ. Ζωγραφόπουλος Δικηγόρος, ΔΝ, Ειδ. Επιστήμονας στην ΑΠΔΠΧ, αποσπασμένος στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Πολιτικής, Ανάργυρος Χρυσάνθου Ειδ. Επιστήμονας στην ΑΠΔΠΧ, αποσπασμένος στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Πολιτικής (Τμήμα Ασφάλειας Πληροφοριών και Δικτύων)
OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ - ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ - ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ - ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ - ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018
Γ. Ευσταθόπουλος Δικηγόρος Παρ΄ Αρείω Πάγω
DATA PROTECTION OFFICER (DPO), Ζ ΤΜΗΜΑ, 28 Φεβρουαρίου 2018 - 23 Μαρτίου 2018

DATA PROTECTION OFFICER (DPO), Ζ ΤΜΗΜΑ, 28 Φεβρουαρίου 2018 - 23 Μαρτίου 2018

28 Φεβρουαρίου 2018
Δ. Γεωργόπουλος Co-Founder - Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, N. Γεωργόπουλος MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Δ. Ζωγραφόπουλος Δικηγόρος, ΔΝ, Ειδ. Επιστήμονας στην ΑΠΔΠΧ, αποσπασμένος στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Πολιτικής, K. Παπαδάτος Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΠΟΛΔ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΕΔΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4512/2018 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΠΟΛΔ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΕΔΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Ν 4512/2018 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018
Π. Ρεντούλης Δικηγόρος, ΔΝ, Σ. Κυβέλος Δικηγόρος, Δ.Ν
ROADMAP TO GDPR COMPLIANCE

ROADMAP TO GDPR COMPLIANCE

Πέμπτη & Σάββατο 8 Μαρτίου 2018
I. Γιαννακάκης Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

Δευτέρα & Τετάρτη 12 Μαρτίου 2018
Ε. Κουράκης LL.M.(Cambridge), Εταίρος Δικηγορικής Εταιρίας Κουταλίδη
ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018
Π. Ραπανάκης Οικονομολόγος, Πτυχιούχος Α.Β.Σ.Π, Εργασιακός Σύμβουλος, Αρθρογράφος, Συγγραφέας - Εισηγητής Σεμιναρίων
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ, 26 - 28 Μαρτίου 2018 (Νέο Τμήμα)

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ, 26 - 28 Μαρτίου 2018 (Νέο Τμήμα)

Δευτέρα – Τρίτη - Τετάρτη 26 Μαρτίου 2018
Ιωάννης Καρδίζης Head of Reporting & Controlling, Deloitte Greece, Kωνσταντίνος Ρουμπής Δικηγόρος LL.M. International Taxation, Principal, Tax Services, Deloitte Greece
Περισσότερα

Eγγραφή Newsletter

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε δωρεάν το εβδομαδιαίο newsletter του epixeirisi .gr

22 Ιανουαρίου 2014

Έκπτωση με κουπόνια σε πελάτες σούπερ μάρκετ

Επιχείρηση Σούπερ Μάρκετ, Ομόρρυθμη Εταιρεία με διπλογραφικά βιβλία, προτίθεται να χορηγεί έναν «πόντο» για κάθε 3 ευρώ αγορών σε πελάτες της, και με την συγκομιδή των 200 «πόντων» θα υπάρχει έκπτωση στον πελάτη 6 ευρώ ή κάποιο δώρο αξίας μέχρι 15 ευρώ ή και μεγαλύτερης αξίας. α) Θα πρέπει να εκδοθεί κάποιο παραστατικό κατά τη χορήγηση των πόντων; (ένας πόντος για 3 ευρώ). Τι παραστατικό θα εκδοθεί κατά την χορήγηση έκπτωσης των 6 ευρώ στον πελάτη για κάθε 200 πόντους; Λογιστικά πώς θα απεικονιστούν; β) Στην περίπτωση χορήγησης έκπτωσης με την μορφή δώρου-προϊόντος μέχρι 15 ευρώ ή πάνω από 15 ευρώ, πως θα απεικονιστεί η αγορά των δώρων-προϊόντων;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η χορήγηση των κουπονιών δεν αποτελεί από μόνη της κάποια λογιστική κίνηση, που να απαιτείται η απεικόνισή της στα λογιστικά βιβλία. Η εξαργύρωσή τους από τους πελάτες και η έκπτωση που χορηγείται μπορεί να απεικονιστεί αφαιρετικά στην εκδιδόμενη Απόδειξη Λιανικών Συναλλαγών σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 7 του Ν.4093/2012 (ΚΦΑΣ), κατά συντελεστή ΦΠΑ και να μεταφερθεί στα βιβλία η τελική αξία.

Εναλλακτικά μπορεί να εκδοθεί και πιστωτική Απόδειξη Λιανικών Συναλλαγών (έκπτωσης) σύμφωνα με την περίπτωση β της παρ.2 του ίδιου άρθρου. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση δεν απαιτείται, κατά την άποψή μας, λόγω και του μικρού σχετικά ποσού ιδιαίτερη απεικόνιση στα βιβλία της ανωτέρω έκπτωσης, αφού θα είναι ήδη ενσωματωμένη στο δελτίο Ζ το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τη λογιστική εγγραφή.

Περαιτέρω, στην περίπτωση χορήγησης δώρων, εάν κατά την αγορά τους η επιχείρηση είχε ασκήσει δικαίωμα έκπτωσης του ΦΠΑ θα πρέπει να προχωρήσει στην έκδοση στοιχείου αυτοπαράδοσης προκειμένου να διακανονίσει τον ΦΠΑ που είχε εκπέσει κατά την αγορά τους. Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να αρκεστεί στην έκδοση Απόδειξη Λιανικών Συναλλαγών  συμβολικής αξίας (π.χ. 0,01 €).

Όσον αφορά το φορολογικό μέρος, ο νέος ΚΦΕ (Ν.4172/2013) δεν περιλαμβάνει ειδική διάταξη σχετικά με το δικαίωμα έκπτωσης δαπανών για δώρα, όπως συνέβαινε με τον προηγούμενο. Σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις η δαπάνη εφόσον πραγματοποιείται προς το συμφέρον της επιχείρησης και κατά τις συνήθεις εμπορικές συναλλαγές της, μπορεί να αναγνωριστεί για έκπτωση σύμφωνα με την περίπτωση α, του άρθρου 22 του παραπάνω νόμου. Ωστόσο, θα πρέπει η αξία του δώρου να είναι εύλογη και σε συνάφεια με τον κύκλο εργασιών του κάθε πελάτη, ώστε να μην προσκρούει στην αμέσως επόμενη περίπτωση β, του ως άνω άρθρου, σύμφωνα με την οποία οι δαπάνες θα πρέπει να αντιστοιχούν σε πραγματική συναλλαγή και η αξία της συναλλαγής να μην κρίνεται κατώτερη ή ανώτερη της αγοραίας, στη βάση των στοιχείων που διαθέτει η Φορολογική Διοίκηση.

Σε ότι αφορά τη λογιστική καταγραφή της αγοράς των δώρων (όχι εμπορεύματα) από την επιχείρηση, δεδομένου ότι τα δώρα αυτά αποτελούν διαφημιστική δαπάνη, προτείνουμε την καταχώρισή τους στον λογαριασμό 64.02.07 «έξοδα προβολής διά λοιπών μεθόδων». Ωστόσο εάν τα δώρα προέρχονται από τα προς πώληση αποθέματα της εταιρείας θα πρέπει να χρεωθεί  με το κόστος τους, ο λογαριασμός  64.02.10 «αξία χορηγούμενων δειγμάτων», σε πίστωση του 78.10 «έσοδα από ιδιόχρηση αποθεμάτων». Με αυτό τον τρόπο, το κόστος των αποθεμάτων που δωρίζονται δεν θα βαρύνει το κόστος πωληθέντων, αλλά θα βαρύνει τα έξοδα διάθεσης (προβολής και διαφήμισης).

Παρακαλώ περιμένετε...

loading
 
Ερώτηση Ασφαλείας: Επιλέξτε μία σημαντική για εσάς ημερομηνία

Σημειώστε την ημερομηνία που θα επιλέξετε, σε περίπτωση που σας ζητηθεί στο μέλλον από το σύστημα για λόγους ασφαλείας.

Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας

Παρακαλώ συμπληρώστε την σημαντική για εσάς ημερομηνία που έχετε καταχωρίσει ως ερώτηση ασφαλείας.